Radhoo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå har jeg betalt ett x antall tusen for å få maskina mi stille. Viftestyring, kun 12 db vifter, passiv kjøling til skjermkort, passivt kjøling til HK og 12 db cpu vifte. Maskina ble veldig stille. Men det som irriterer meg nå er susinga fra min Viewsonic p95f+ 19". Når jeg setter skjermen på 85 hz og over så bråker den mer en maskina. Noen vil sikkert si at den ikke bråker, men jeg har nå fått lyd allergi når det gjelds bråk fra maskina mi. Så fremt det ikke er musikk eller filmer jeg ser på. Jeg er på utkikk etter en 19" skjerm som er stillegående og er veldig bra ellers. Noen tips? Jeg må ha skjermen over 85hz ellers så blir mine øyne sliten etter en stund. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 v`Vet ikke om philips er noe bra pc-skjerm merke, men min Philips (107E)? er jeg storfornøyd med. Hatt den i 3 år, og den fungerer som bare det enda. Den har opplevd mang en vinterdag i bagasjerommet og baksetene men leverer varene enda Den er også helt stillegående. Fikk gode karakterer da den kom, men er nå litt udatert. Men Philips lager vel skjermer enda, for jeg kommer ikke til å nøle med hvilket merke jeg skal kjøpe neste gang. Husk at skjerm en noe de fleste nedprioriterer når de kjøper datautstyr. Blir ofte skjært ned på skjermen for å bruke mer på andre komponenter. Det blir feil! Skjermen er noe du sitter og ser på hele tiden du bruker maskinen, og det er viktig at den fungerer utmerket, ikke minst for synet sin skyld. Skjermen blir som regel ikke oppdatert like ofte som resten av maskinen, og det er helle ikke nødvendig hvis du kjøper en god skjerm til å begynne med. . . Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Du vurerer ikke en LCD da ? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 LCD skjerm nei. Tror ikke at jeg vil ha det. Vil ikke ut med 6-7000 for en 19" lcd skjerm som er dårlig til å spille med. Må være samme responstid som canlig skjerm før jeg skal ha LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå