uggy Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 hvor har du lest dette ? Virker som ikkje kommer flere stadiumer på PES 2015...Forventet info om data pack denne veken, og kommer ut neste veke sikkert men det som står om den no er: while also updating the number of stadiums on both Playstation 4 and Xbox One, which currently have less stadiums than the old generation of consoles. So virker jo som bare gjir PS4 og Xbox One dei stadiumene som PS3, Xbox 360 og PC allerede har... hvor har du lest dette ? http://www.peseditblog.com/2014/12/pes-2015-dlc-news-this-week.html Så altså det eg skreiv og det som står der e jo antatt ikkje bekreftet. Men Konami sa jo får lenge sio når dei bekreftet data pack i desember får next gen bare, så alt tyder jo på att er bare ps4 og xbox one som skal få dei siste stadiumene som ps3, pc og xbox 360 allerede har... Får satse på den ikke gjør noe med lagene jeg har editert, ordnet til drakter, navn, stadion og manager på alle lagene i PL og Sky Bet Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nei alt det skal gå fint, eineste som skjer er overganger går til bake til orginalt. Så har du gjort noen overganger, og laget noen lag som har tatt spilere fra landslag til så må du gjer det på nytt. Men alt annet skal gå fint Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Då er Data Pack 2 bekreftet, kommer imorgen. 4nye lag(Basel, Besiktas, Bate og Maribor) 4 nye stadiumer(Estádio do Morumbi, Saitama Stadium, El Monumental og Estádio Mineirão) 10nye fotball sko, noen nye fotballer, 73nye spiller fjes(noken nye som Ruben Neves og noken oppgradert som Ramsey) Og oppdateringer på MyClub med nye ting der Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 da mangler kun malmø og dortmund fra å få alle lagen i CL. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design... Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League... Hvordan gikk det med alle lagene du laget etter DP2 ? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design... Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League... Hvordan gikk det med alle lagene du laget etter DP2 ? Som forventet lag navn, drakter osv er der. Men overganger du har gjort(som ta Hummels fra landslaget til Tyskland) det er tilbake til orginalt. Så det må du enten gjer på nytt, eller exporter lago, så når du har instalert DP2 så importerer du dei tilbake Og fra PES twitter konto: We have big news and a great surprise for our fans on Monday. Stay tuned! #ThePitchisOurs Endret 18. desember 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design... Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League... Hvordan gikk det med alle lagene du laget etter DP2 ? Som forventet lag navn, drakter osv er der. Men overganger du har gjort(som ta Hummels fra landslaget til Tyskland) det er tilbake til orginalt. Så det må du enten gjer på nytt, eller exporter lago, så når du har instalert DP2 så importerer du dei tilbake Og fra PES twitter konto: We have big news and a great surprise for our fans on Monday. Stay tuned! #ThePitchisOurs Jeg har brukt dagen i dag på å lage Dortmund, starta en CL med de i kveld .. Sykt arti fårtt de til å spille som BVB, rask og god kontringsfotball Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design... Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League... Hvordan gikk det med alle lagene du laget etter DP2 ? Som forventet lag navn, drakter osv er der. Men overganger du har gjort(som ta Hummels fra landslaget til Tyskland) det er tilbake til orginalt. Så det må du enten gjer på nytt, eller exporter lago, så når du har instalert DP2 så importerer du dei tilbake Og fra PES twitter konto: We have big news and a great surprise for our fans on Monday. Stay tuned! #ThePitchisOurs Jeg har brukt dagen i dag på å lage Dortmund, starta en CL med de i kveld .. Sykt arti fårtt de til å spille som BVB, rask og god kontringsfotball Skal du lage spillere som Gundugan, Aubameyang, Mkhitaryan osv, så er det noen gode fjes på dei her: http://www.pesgaming.com/showpost.php?p=2115716&postcount=12 vist du ikkje allerede har gjort det da selfølgelig Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja eg bruker dei samme sjøl, men har komt lenger no, så var valget og lage Bundesliga sjølv eller vente på dei. Men dei skal ta championship og først, så prøver meg på Bundesliga sjølv. Det er så frustrende når du mangler ting på drakten, men har ikkje flere lag i spilet til og lege til mer design... Men har no Dortmund, Gladbach og Hamburg drakta klare! Er ikkje fornøyd med Hamburg men kan ikkje legge til det som mangler... Og alle Bundesliga lag med ekte manager, lag og stadium navn, så nermer meg att kan starte Master League... Hvordan gikk det med alle lagene du laget etter DP2 ? Som forventet lag navn, drakter osv er der. Men overganger du har gjort(som ta Hummels fra landslaget til Tyskland) det er tilbake til orginalt. Så det må du enten gjer på nytt, eller exporter lago, så når du har instalert DP2 så importerer du dei tilbake Og fra PES twitter konto: We have big news and a great surprise for our fans on Monday. Stay tuned! #ThePitchisOurs Jeg har brukt dagen i dag på å lage Dortmund, starta en CL med de i kveld .. Sykt arti fårtt de til å spille som BVB, rask og god kontringsfotball Skal du lage spillere som Gundugan, Aubameyang, Mkhitaryan osv, så er det noen gode fjes på dei her: http://www.pesgaming.com/showpost.php?p=2115716&postcount=12 vist du ikkje allerede har gjort det da selfølgelig har laga de, brukte en tråd som jeg fant på pesgaming, en tråd for alle bundesliga lagene med stats og utseende, alt fra fjes til sko Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ja når eg tenker meg om hadde det jo verdt bedre og linket til den tråden som eg brukte sjølv.. Men jaja, når du har gjort det så er jo ikkje det problem! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 har du startet på en ML eller? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nei venter til Mandag og ser hva som kommer da. Etter som fra PES twitter siden: We have big news and a great surprise for our fans on Monday. Stay tuned! #ThePitchisOurs Og så bildet av det eg trur er den offisiele ballen til brasil ligaen og 2 Santos spilere. Så håpper att dei siste brasilianske lagene og får ekte navn, flere spiller fjes osv... Så venter til Mandag og ser om er det så får eg med 100% ekte brasil liga og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå