Gå til innhold

PES 2015

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange tråder om FIFA her, men ingen om PES... Det må vi gjøre noe med!

Jeg spiller ikke så mye lenger, men når jeg først plukker frem et fotballspill har jeg som regel hatt mest sansen for PES. Snublet over denne videoen av årets utgave i dag, og syns det så skikkelig kult ut!

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser bra ut. Jeg vil også at PES skal lykkes. Spørsmålet blir bare hvordan det føles i fingrene. Det kan se så imponerende ut som det bare vil, men om det føles like tungt og forsinket ut som 2014 så hjelper det ikke. Når jeg sier forsinket så mener jeg i forhold til når jeg vil at en spiller skal f.eks skyte, og når han faktisk skyter.

Men jeg skal gi det en sjangse i år også jeg, fotballglad som jeg er.

Lenke til kommentar

Slik jeg forsto videoen er det jo faktisk en fyr som spiller. Hvis det stemmer er det håp. Men, klart, jeg har testet litt ulike utgaver av både PES og FIFA opp gjennom, og kontrollene på spillene er ganske forskjellige. Har jeg spilt FIFA lenge føles det ordentlig klønete ganske lenge å gå over til PES, og omvendt. Kanskje derfor folk har så sterke meninger rundt disse spillene. Og så har man jo alltid dette med lisenser, da. Jeg er ikke sååå opptatt av det, mye kan jo lastes ned i etterkant også, men det er jo artigere at laget heter Newcastle og ikke Tynecastle..

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Skuffende att ingen snaker om dette fantastiske spilet som kom idag :( Fantastisk gameplay! Og endelig er Championship(ikkje ekte da ofc..) Serie B osv med så ikkje bare 1 liga som har 2div på Master League som før...

Minuset er att på PS4(og Xbox 1?) så kan du ikkje legge til option file siden Next Gen konsollene ikkje kan legge til bilder osv. Men dei som lager Option File til PS3 legger ut filmer av hvordan du lager draktene i Premier League så ekte som mulig, så uansett om du mangle drakt sponsor og ekte logo så får du det ganske bra.. Som Arsenal hos meg: QbZC1iT.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...