:utakt Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Jeg ser mange tråder om FIFA her, men ingen om PES... Det må vi gjøre noe med! Jeg spiller ikke så mye lenger, men når jeg først plukker frem et fotballspill har jeg som regel hatt mest sansen for PES. Snublet over denne videoen av årets utgave i dag, og syns det så skikkelig kult ut! Endret 2. september 2014 av :utakt Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 virker meget sykt ut, veldig pent og virker å ha en bra flyt, spørs hvordan det er å spille det selv men skal prøve ut demoen ihvertfall Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det ser bra ut. Jeg vil også at PES skal lykkes. Spørsmålet blir bare hvordan det føles i fingrene. Det kan se så imponerende ut som det bare vil, men om det føles like tungt og forsinket ut som 2014 så hjelper det ikke. Når jeg sier forsinket så mener jeg i forhold til når jeg vil at en spiller skal f.eks skyte, og når han faktisk skyter. Men jeg skal gi det en sjangse i år også jeg, fotballglad som jeg er. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Håper de gjør det bra! Så får fifa litt konkuranse! Vært gøy om de fikk flere lisenser Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Slik jeg forsto videoen er det jo faktisk en fyr som spiller. Hvis det stemmer er det håp. Men, klart, jeg har testet litt ulike utgaver av både PES og FIFA opp gjennom, og kontrollene på spillene er ganske forskjellige. Har jeg spilt FIFA lenge føles det ordentlig klønete ganske lenge å gå over til PES, og omvendt. Kanskje derfor folk har så sterke meninger rundt disse spillene. Og så har man jo alltid dette med lisenser, da. Jeg er ikke sååå opptatt av det, mye kan jo lastes ned i etterkant også, men det er jo artigere at laget heter Newcastle og ikke Tynecastle.. Endret 2. september 2014 av :utakt Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Når kommer demoen ut? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Når kommer demoen ut? 17. September. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Demo 17. september, om man skal tro på denne siden: http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-13-pro-evolution-soccer-2015-release-date-announced-demo-due-in-september Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Demo 17. september, om man skal tro på denne siden: http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-13-pro-evolution-soccer-2015-release-date-announced-demo-due-in-september Det står også på PES sine hjemmesider, så det er nok riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Demo kan lastes ned til Xbox One ved å bytte land til Hong kong under innstillinger. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jepp. Lage Hong Kong-bruker sikrer deg demoen på PS4 inntil Eurpeisk demo kommer (trolig etter 23. september). Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da er demoen kommet:) Laster ned nå! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Syns det virker bra:) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Skal prøves, men videoer fra demoen har ikke overbevist meg desverre.. Lenke til kommentar
AriG Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Imponert over gameplay! Bør prøves, folkens. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er det noe tilsvarende FIFA Pro clubs i PES? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Skuffende att ingen snaker om dette fantastiske spilet som kom idag Fantastisk gameplay! Og endelig er Championship(ikkje ekte da ofc..) Serie B osv med så ikkje bare 1 liga som har 2div på Master League som før... Minuset er att på PS4(og Xbox 1?) så kan du ikkje legge til option file siden Next Gen konsollene ikkje kan legge til bilder osv. Men dei som lager Option File til PS3 legger ut filmer av hvordan du lager draktene i Premier League så ekte som mulig, så uansett om du mangle drakt sponsor og ekte logo så får du det ganske bra.. Som Arsenal hos meg: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har såvidt fått prøvd det og for meg er dette gode gamle PES igjen. Milevis foran FIFA 15 på gameplay. Dette blir stas å få brukt litt mer tid på i helgen. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er bare synd at det ser ut som et PS2 spill på PC. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Har det kommet noen demo til PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå