Niklasp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ruller ut etterlengtet tjeneste.Snart kan du donere penger på YouTube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har ikke det vært mulig tidligere og? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har ikke det vært mulig tidligere og? Jo, men ikke integrert i Youtube. Man har mulighet til å legge en link til PayPal for eksempel slik at man kan videresendes og donere der. Dette gjør at det blir tydeligere/ mer synlig, men også at Google tjener penger på provisjon noe de ikke har gjort før. Dette er ikke noe positivt eller negativt, betyr bare at Google er lei av at andre tjener peng på slike ting og de vil ha sin del av kaka. Kapitalisme er stikkordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Husker da at en kunne ha paypal o.l. på Youtube tidligere, hvor det var en "donate" knapp under videoene. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Å, det visste jeg ikke. Jeg har aldri sett/ lagt merke til det Hvor lenge er det siden de hadde det? Lenke til kommentar
Kerbox Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Siden de nå har ett system på plass, så kanskje de kan legge til en knapp så jeg kan "donate" direkte til Google så jeg kan slippe reklame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg