Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beklager at jeg ikke har skjønt dette helt enda, mulig jeg er dum, men:

Hvorfor interpoleres avatarer slik at de blir 80x80? Min avatar er i utgangspunktet 45x45, og ser ikke bra ut når forstørret.

Hadde jeg hatt en hjemmeside med lagringsplass kunne jeg sikkert laget en avatar som passet inn, når jeg nå engang ikke har det må jeg takke meg til å snylte av andres båndbredde og dermed være prisgitt den dimensjon de velger å legge ut sine bilder i.

Derfor søker jeg

A ) Muligheten for at Invision ikke justerer størrelsen på avatarer opp til maksimum

B ) Muligheten for selv å definere antall pixler gjennom kontrollpanelet.

Som sagt, jeg beklager om dette er forklart fra før uten at jeg har fått det med meg.

Lenke til kommentar
B ) Muligheten for selv å definere antall pixler gjennom kontrollpanelet.

Det finnes da? Jeg brukte ivertfall funksjonen for å justere min avatar...men nå finner jeg ikke funksjonen igjen. Kanskje det er fordi jeg allerede bruker den?

Ja, den funksjonen heter noe så enkelt som "Oppdater Avartar" ;)

Lenke til kommentar
hvorfor er animert forbudt?

Har sett en del grusomme eksempler hvor folk har frie tøyler mht avatar/signatur. Det er et sirkus uten like.. svære, animerte avatarer med gyselige farger som blinker og hopper rundtomkring, og gjerne et 300x600px bilde av favoritt-bilen/supermodellen i signaturen (med enhver komponent i pc'en sirlig ramset opp med den styggeste fonten du kan tenke deg).

For å si det rett ut, det ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar

Ja, den funksjonen heter noe så enkelt som "Oppdater Avartar"  ;)

Ja.. det har jeg jo forsøkt. Hver eneste gang ender det i en feilmelding, nærmere bestemt denne : "Beklager, men URL til avataren var ikke i korrekt format, eller avataren var feil."

URL til avatar er jo tydeligvis korrekt, ettersom en avatar er synlig. Hva som da er feil med den aner jeg ikke.

Link til bildet i avatar kan forøvrig finnes her

Lenke til kommentar
Ja.. det har jeg jo forsøkt. Hver eneste gang ender det i en feilmelding, nærmere bestemt denne : "Beklager, men URL til avataren var ikke i korrekt format, eller avataren var feil."

Pussig. Det funket iallefall fint for meg.

Avataren min var ikke særlig fornøyd med oppskalering til 80x80pixler. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...