Darkbill Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Gjør du aldri noe med klitoris under sex da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Gjør du aldri noe med klitoris under sex da? Joda, men det er egentlig ikke så godt, det er nesten bedre å bare nyte pikken alene. Det føles kun godt når jeg spenner meg, som jeg skrev. Og det er kjipt. Anonymous poster hash: d31bc...167 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Gjør du aldri noe med klitoris under sex da? Joda, men det er egentlig ikke så godt, det er nesten bedre å bare nyte pikken alene. Det føles kun godt når jeg spenner meg, som jeg skrev. Og det er kjipt. Anonymous poster hash: d31bc...167 Du kan jo prøve å fingre deg til orgasme under sex? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Gjør du aldri noe med klitoris under sex da? Joda, men det er egentlig ikke så godt, det er nesten bedre å bare nyte pikken alene. Det føles kun godt når jeg spenner meg, som jeg skrev. Og det er kjipt. Anonymous poster hash: d31bc...167 Du kan jo prøve å fingre deg til orgasme under sex? Må fortsatt ligge på ryggen og spenne meg.. Vanskelig da. ;( Anonymous poster hash: d31bc...167 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg