Niklasp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 – Jeg er bare en idiot som prøvde å lure 4Chan, sier den siktede.Har de funnet hackeren bak helgens nakenskandale? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 "fikk hele Internett mot seg" Njaaaaaaaaaa 4 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 ...men det har ikke stoppet nettet fra å gå amok i søken etter mer bevis. "bevis" ja... Denne gang i form av nakenbilder av kjendiser. Desperate fjortenåringer... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Time.com: The NSA Shared Sexually Explicit Photographs, Says Edward Snowden "Nakenskandalehackeren" blir nok dysset ned etter hvert.. 3 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er jo lov å bruke hue selv om man er kjendis. Slike ting kan skje og det er noe alle burde være bevisst på. 1 Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Time.com: The NSA Shared Sexually Explicit Photographs, Says Edward Snowden "Nakenskandalehackeren" blir nok dysset ned etter hvert.. Ha ha hvis bildene kommer fra NSA overvåkning... 6 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Stakkars. Det må være et hinsides sjokk at bilder på nett kan komme på avveie. :-P Ingen sympati fra meg. Fine bilder dog. :-D 1 Lenke til kommentar
Snasegh Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er jo egentlig ikke så vanskelig? En scriptkid som har utnyttet iClouds svakhet. Så vidt jeg har skjønt så trenger du bare å vite epost adressen til personen, noe du finner på twitter og div. hjemmesider? [email protected], [email protected], [email protected] bare for å nevne noen eksempler man kunne ha prøvd. Så klart skal man jo ikke gå rundt å stjele bilder, men jeg ville skyldt på apple Lenke til kommentar
Snasegh Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Er jo egentlig ikke så vanskelig? En scriptkid som har utnyttet iClouds svakhet. Så vidt jeg har skjønt så trenger du bare å vite epost adressen til personen, noe du finner på twitter og div. hjemmesider? [email protected], [email protected], [email protected] bare for å nevne noen eksempler man kunne ha prøvd. Så klart skal man jo ikke gå rundt å stjele bilder, men jeg ville skyldt på apple Og når man har bilder som det her på hjemmesiden sin så tviler jeg på at de bryr seg om nakenbilder på nett.. http://i.imgur.com/DQ2Axhg.png NSFW-ish Withdrawn.. Endret 2. september 2014 av Snasegh Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sånn jeg forsto det var han bare en av fler som hadde mottatt bilder. ettersom OP ble bannet fra både Reddit og 4chan flere ganger Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er sannsynligvis ikke teknisk hacking, men sosial hacking det er snakk om. Noen av folderne er tatt fra Dropbox (http://i.imgur.com/VDei8Uh.png), mens andre sannsynligvis fra iCloud. Det kan også være snakk om begge typer, mtp at bildene angivelig er samlet over en lang tidsperiode. Disclaimer: Jeg har aaaabsolutt ikke lastet de ned for å sjekke! 2 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Og når man har bilder som det her på hjemmesiden sin så tviler jeg på at de bryr seg om nakenbilder på nett.. http://i.imgur.com/DQ2Axhg.png NSFW-ish Eh.. så fordi man har et sexy, dog veldig tildekt bilde på nett så bryr man seg ikke om at nakne privatbilder legges ut? 4 Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kjendis bilder forsvinner og FBI blir involvert. Skjer det når vanlig dødelige menneskers bilder kommer på avveie? 5 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Stjel et bilde fra en vanlig person og ingenting skjer. Stjel et bilde fra en kjendis og FBI er rett på saken. Var det ikke en sak for litt siden hvor NSA ansatte muligens delte nakenbilder blant hverandre? Hørte ikke noe om at det ble etterforsket eller lignende. 7 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Stjel et bilde fra en vanlig person og ingenting skjer. Stjel et bilde fra en kjendis og FBI er rett på saken. Var det ikke en sak for litt siden hvor NSA ansatte muligens delte nakenbilder blant hverandre? Hørte ikke noe om at det ble etterforsket eller lignende. Er litt enig, det er ikke noe galt med at slikt etterforskes som sådan, men det er jo også en ganske tydelig forskjellsbehandling her. AtW Lenke til kommentar
Snasegh Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Og når man har bilder som det her på hjemmesiden sin så tviler jeg på at de bryr seg om nakenbilder på nett.. http://i.imgur.com/DQ2Axhg.png NSFW-ish Eh.. så fordi man har et sexy, dog veldig tildekt bilde på nett så bryr man seg ikke om at nakne privatbilder legges ut? Ja jeg tenkte på det etter at jeg posta det.. sorry for at det hørtes teit ut. Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Time.com: The NSA Shared Sexually Explicit Photographs, Says Edward Snowden "Nakenskandalehackeren" blir nok dysset ned etter hvert.. Kom vel også frem at straffen for å gjøre dette i NSA var ett par ukers suspensjon uten lønn. Til sammenligning fikk vel telefonhackeren i 2011 10 års fengsel. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det kan være rykter og oppspinn, men når man tenker etter er det ingen dum forklaring på det som har skjedd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1625530&p=21937369 Lenke til kommentar
Leftcorner Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fikk en link på Mail av en Random person, var naken bilder og annet av dem, 6-7 sider. Gikk ut med en gang, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Discord Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 for alle vet jo at den sikreste plassen å lagre sensitiv info er på cloud-based lagring. /sarcasm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg