allak Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har kjøpt en Bluetooth dongle på ebay for å koble til en ekstern høyttaler(Philips sbt75). Denne har jeg tidligere koblet til via Bluetooth dongle, men etter at jeg formaterte maskinen fikk jeg bare feilmld når jeg installerte Software for denne donglen. Derfor kjøpte jeg meg en ny slik dongle, men denne fulgte det ikke med noen dongle for, det stod «plug and play». Når jeg går på «legg til enhet» under «enheter og skrivere» så søker jeg opp Philips stb75 og legger denne til. Men jeg får ikke lyd i den. Jeg legger den som «standard-enhet» under «lyd» i kontrollpanel, men den hopper kjapt derfra og til en annen enhet. Når jeg skrur av og på pc får jeg oppstart lyden til Windows i den trådløse høyttaleren, men får ikke lyd fra wimp ol. Det står i manualen til høyttaleren at jeg skal pare høyttaleren med pc, med kode 0000, men får aldri spørsmål om dette når jeg legger til enheten. Ikke finner jeg noe sted jeg får paret den heller, men mest sannsynlig er dette denne paringen det står på…..? Noen forslag til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå