Ovidia2 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bad girls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 De der jentene kødder du ikke med.....noe du har fått klart frem. Likte s/hv versjonen best ( som vanlig, fra min side ) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 De der jentene kødder du ikke med.....noe du har fått klart frem. Likte s/hv versjonen best ( som vanlig, fra min side ) Hihi nei det har du helt rett i Pentaxen! Takk for hyggelig tilbakemelding!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kan ikke fri meg for at tankene går tilbake til bordellgata langs havna i Kiel i 1973 da jeg kom fra India og hoppet av toget for å ta båten hjem etter 4 måneder på loffen. Intet hint om hva du har for mening med denne settingen og det overlater jo til øynene som ser å tolke. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Stilig bilde, med detaljer som må være 70-tall. S/v er vel favoritten, men jeg liker også den andre versjonen, hvor du får frem de rette fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg