Gå til innhold

ustabilt nett

provolone

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpt meg denne:http://www.proshop.no/Baerbar/ASUS-UX32LN-R4100H-2449416.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Fornøy på så mange måter, men den oppfører seg meget rart på nettet her i huset. Ved vanlig surfing opplever jeg at det stopper opp og jeg ikke får lastet en side ca annenhver gang jeg prøver.

Har 2 andre laptoper, en mb air og div telefoner som ikke har samme problemet. Hva kan dette komme av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er dette wireless N ut i hva hva jeg leser, Nyeste Mac AIR har vel wireless AC.

Men de fleste mobiler har N, er du på samme sted, siden det kan være konflikt i trådløse nettverk kanalene, om det er forskjellig sted.

Hvis ikke kan det være trådløse nettverkkortet eller operativsystemet som har driverproblemer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan bare si det først som sist QUALCOMM ATHEROS ER NOE MØKK. Og kommer i ca 50% av bærbarmaskinene på markedet.

Er to utveier om driveroppdatering ikke funker: 1: bytte nettverkskort til intel. 2: bytte ruter til en som virker bedre med atheros sine kort.

Min UX32LN kom med intel 7260 AC, men ja det finnes også modeller med atheros kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...