Slai Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 For de som gikk fra 3 til 4'en. Er det virkelig værdt det? Sliter med å se noen gode grunner til å parkere 3en enda.. Så er jeg litt keen på den nye Nexus 6, først og fremst fordi den har ren Android. Jeg syntes det. Det kommer sikkert litt an på økonomien og såklart. Nexus 6 syntes jeg skuffet. Skjermen og batteritiden er visstnok en del dårligere. Samt såklart mangel på funksjoner note 4 har ift multitasking og pennen. Man får stock android, men på en phablet syntes jeg ikke det gjør seg spesielt pga disse manglende funksjonene. Det er meg da. Fra note 3 syntes jeg det var verdt det selv, som sagt. Det jeg savnet mest min tid uten note 4 mens den var på reparasjon var å kunne minimere apps til windowed mode enkelt. Når jeg ser en lang YouTubevideo og vil sjekke facebook eller forum eller noe samtidig, er det nice å ha. Veldig nice.. Ellers er fast charging, skjermen, pennen, følelsen av telefonen i seg selv, osv en solid oppgradering. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ja har også bestilt fra Moobi Da får vi isåfall håpe det stemmer, tålmodigheten min sprekker snart! Fikk min hvite i dag! 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Gratulerer =p . Batteritiden glimrer iallefall. Mye bedre enn n3 så langt. Må se litt mer an, men ganske stor forskjell så langt ift hvor prosenten legger seg etter jobb med likt bruk. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 jeg må si at batteritiden har blitt drastist forberedet etter ca 30 oppladinger fra 0 til 100 klarte å få 2 dager ut av mobilen før den ble knerket Lenke til kommentar
jolass Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvilke kjente gjennomgående feil er rapportert for Note 4? Jeg måtte returnere min da det var hørbart støynivå under samtaler. Noen som merker til dette? Butikken har flere og kan hente ny men er redd det er fra første batch... eller ingen grunn for bekymring? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Vurderer nå hvit, hadde svart. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Sjekk XDA de har sutretråder om alt fra treg WiFi til fargeskjær i displayet og mye annet moro. Kan jo se igjennom de første sidene der og se ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ikke si sånt a, Slai. Hobbyhypokonder og er nå skeptisk til at Noten min viser ferre streker på Wifi enn min S5 gjør, selv om de ligger rett ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Mål det da bare =p Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Mål det da bare =pSånt blir for teknisk for meg. Hvor gjør jeg sånt? Får vel ikke se konkret wifistyrke på status? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Må vel ha en app? Vet ikke. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Wifi Analyzer er fin til sånt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Innså nettopp at double tap and hold med pennen lar meg zoome inn og ut på Chrome ved å føre pennen opp/ned. Sweet. 1 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Innså nettopp at double tap and hold med pennen lar meg zoome inn og ut på Chrome ved å føre pennen opp/ned. Sweet. Og prøver du med fingeren så fungerer det på akkurat samme måte Slik som det har vært lenge. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Did not know that. Alltid brukt pinch to zoom eller double tap to zoom, visste ikke at du kunne justere i etterkant =) Lenke til kommentar
jolass Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Bruker dere auto lyssetting eller manuelt? Blir veldig mørkt på kvelden med auto. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Bruker auto selv. Funker veldig bra for meg. Blir det mørkt selv om du stiller auto på maks? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg kan fint se alt og det er brukbart men det blir så utrolig lite dynamikk ut av det og mister hele ideen med så fet skjerm. Min iPhone 6 ved siden stråler på auto ved siden av. Tar jeg av auto og setter på halv så blir det sinnsykt bra. Bare litt mot sin funksjon hvis jeg må slå av og på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Hm ja nei jeg vet ikke. Justeres det av adaptive display mode og, kanskje, hvis du bruker den modusen? Sitter ikke og ser en mot en sånn selv, så har ikke lagt merke til det selv =s Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Min note 4 bruker 30% batteri i løpet av natta. Android system som for mesteparten. Noen som har opplevd det og fått løst problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå