Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Nova og Nova Prime? Antar du får litt flere funksjoner. Muligens ting som å skalere ned ikoner, gestures, og slikt? Litt usikker, har hatt betalversjonen så lenge at jeg ikke husker forskjellen :< .

edit:

Accept no substitues! Nova Launcher is the original and most polished customizable launcher for modern Android

Nova Launcher Prime
Unlock the following extras by purchasing Nova Launcher Prime
• Gestures - Swipe, pinch, double tap and more on the home screen to open your favorite apps
• Unread Counts - Never miss a message. Unread count badges for Hangouts, SMS, Gmail and more using the TeslaUnread plugin
• Custom Drawer Groups - Create new tabs or folders in the app drawer
• Hide Apps - Keep a clean app drawer by hiding never used apps
• Icon Swipes - Set custom actions for swiping on app shortcuts or folders
• More scroll effects - Such as Wipe, Accordion, and Throw

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg angret litt den første dagen på at jeg hadde blitt blendet nok til å legge vekk min aldeles perfekt fungerende Note 3 til fordel for 4'en.

Jeg angrer ikke lengre, tvert i mot.

Dess mer jeg styrer med denne perfekte "telefonen", dess bedre liker jeg den. Når jeg endelig fikk på Spigens Samsung Galaxy Note 4 Case Neo Hybrid SERIES, med "mattblanke" kanter, og svart bakside mm - så ble den rett og slett mer enn perfekt! Casingen passer perfekt, og løfter designet snarere enn å senke det.

Jeg har aldri hatt en så god telefon noensinne! :dribble::tease:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jobb til åtte =(

Du sier bare du ikke føler deg bra, drar til legen og forklarer "Legen legen, eg he så jæklig vondt i ei tå. Javel, kossen tå? I NoteTÅ" Så får du deg nok et par dager sykemelding til å komme deg up to date med vennen din igjen! :wee:

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Har nå fått på metall deksel på min Note 4!

Telefonen fikk en langt bedre og helt annen premium følelse! Jeg synes dette ble veldig velykket - sånn telefonen egentlig burde sett ut!

Når det kommer til tap av signal kan jeg ikke si at dette er veldig merkbart, prøvde å sammenligne med og uten med fikk veldig like resultater.

1zy7rz7.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...