MAG8 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg får det opp når jeg har på opplåsning med fingeravtrykk. Endret 4. november 2014 av MAG8 Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Så du fant gruppen? Ja fant gruppen, hadde laget dem før, så de var der.. Har du den muligheten på din telefon? Å ringe fra startmenyen tenker jeg på.. Lenke til kommentar
ziper Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg har den muligheten, men så bruker jeg fingeravtrykk for og låse opp. Du kan prøve det. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg har den muligheten, men så bruker jeg fingeravtrykk for og låse opp. Du kan prøve det. Det fungerer med fingeravtrykk som sikkerhet ja! jaja.. da er det vel sånn da Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Testet, og det fungerer uansett hvilken sikkerhet du har på lock screen, bortsett fra ingen sikkerhet (swipe). Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 riktig.. Det enkle er ofte det beste.. Bare ikke bestandig jeg gidder ha på sikkerhet, der lærte jeg iallefall noe nytt Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Stock google kommer vel om ikke lenge. Sier du at det finnes rykter om Note 4 med vanilla Android? Kilde please? Det vil i så fall være tidenes killer for samtlige andre mobiler på markedet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vil jo komme vanilla custom ROM uansett da. Så er man en smule oppegående på en datamaskin er det enkelt å legge inn. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Nei mente bare custom rom ja. Har fått nytt hovedkort på mobilen min ser jeg. Mcare slår til. Håper de sender den i dag da. Og oppgradert SW. og "risatt". Jeg lo. Endret 5. november 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Stock rom er jo ikke alltid ideelt da, har ofte dårligere optimaliserte drivere og moduler osv.. Samsung er jo ikke av de flinkeste til å legge ut kildekode og nødvendig informasjon for tredjepartsutviklere så eksklusiv maskinvare/funksjoner som S-Pen, fingeravtrykkleser osv blir sjeldent spesielt bra med custom rom. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) I dag skilles det i to grupper. Original Android development og Android development. Om man holder seg på en ROM innenfor den første gruppen er man mest safe, da det er basert på original ROM. De bare luker ut det som skal bort (f. Eks. Touchwiz) og erstatter det med f. Eks vanilla. Edit: snakker da om Xda Developers sin nettside. Endret 5. november 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Nei mente bare custom rom ja. Har fått nytt hovedkort på mobilen min ser jeg. Mcare slår til. Håper de sender den i dag da. Og oppgradert SW. og "risatt". Jeg lo. Mystisk med den der oppgraderingen av SW de alltid finner. Tenker meg du er klar til å få igjen telefonen nå! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Har nesten glemt at den finnes at this point. Stjeler mye av gleden det her =) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Synes min Note 4 er noe treg når man bytter ifra et vindu / program / app til annen. Og spesielt når jeg trykker på venstre meny knapp. Har skrud av alt i utviklerinnstillingen, eller alt til "0" Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Ja den er treg på recent apps. We know. Håper de fikser det i en update snart. At vi ikke må vente til lollipop. Smålig skeptisk til at de har rotet rundt i mobilen min og styrt. Men dersom de ikke bytter skjerm får jeg vel samme skjermkvalitet som jeg hadde, ift misfarging og slikt jeg har sett enkelte rapportere? Er det noe jeg bør sjekke når jeg får den tilbake ift ting som kan ha gått galt under rep? Endret 5. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Noen som har brukt smart remote? Syns det er en fin app jeg. Har den koblet opp på TV'en og GET boksen, men går ikke an å styre volumet på TVen og forsterkeren :/, bare enten eller, synes det er litt teit. Det er tøft at man kan se hvilke serier som går på tven også er det bare å trykke på de, men har ikke funnet ut av hvordan man filtrerer vekk tv kanalene man ikke har. Har lagt til de jeg har i favoritter, men ser ikke ut som det skjer noen endringer under "TV Shows" og lignende. Har den også koblet opp på prosjektorne på skolen, greit at alle er samme merke (hehe). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Finnes en del apper du kan bruke for å styre ting som ikke støttes av Samsung sin app. Endret 5. november 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 solgte gull s-view coveret, skal hente protection cover fra samsung i svart etterpå, klarte ikke å leve med den fargen og s-view Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Custom Rom er ikke noe for meg. Jeg bruker telefonen i jobben og da må jeg være trygg på at det kun er NSA, Google og Samsung som snoker i mobilen. Angående "oppgradering" av SW og risetting Da jeg hadde min Note II på verksted så risatte de telefonen og installerte en gammel versjon av OSet. Telefonen ble levert inn til Elkjøp. Mcare og andre mobilreperatører er noen merkelige skapninger jeg aldri kommer til å stole på. Endret 5. november 2014 av IT-guy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Det merkelige er at status er "venter på del" mens arbeidsbeskrivelse er: "Testet ihht. Feilbeskrivelse. Byttet hovedkort, skjerm, Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett. Venter del" Der klare de skrive "resatt" fornuftig, men forstår lite av delen de venter på. Om de faktisk venter på flere deler... Og jeg har ikke hørt en dritt fra djuice om forventet tid på dette her. Og mcare nekter si noe til privatkunder, de skal bare forholde seg til djuice. Som er greit. Men djuice klarer ikke hoste opp et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå