Sermoni Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Skjermtid er essensielt å gå etter. Maskinvare og system-moduler trekker lite strøm i dagens telefoner, og skjerm står for strømforbruket. Bedre batteri enn min Z2 på N4 f.eks. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Ja mulig. Jeg trenger egentlig bare å sammenligne den mot den jeg har nå, liksom. Minimumsgrense er at den varer en dag uansett hva jeg finner på. Ellers er det ikke noe spesielt relevant for meg =p . Derfor jeg ikke har brydd meg nevneverdig enda. Men har jo ikke hatt tlf lenge heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Video om hvordan man får fingerscanneren til å fungere bedre: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Skjønner ikke at folk enda syter på det der, registrert tommelen med 20 svipe (som to avtrykk) skrått, sidelengs, nedover osv alle mulige vinkler, aldri slitt med å låse opp telefonen med scanneren(kan låse opp telefonen i alle disse vinkelen også). Har blitt nevnt ganske så mange ganger også nå. EDIT :Slai? Kanskje hive opp noe info rundt det på førstesiden av tråden? Endret 31. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Absolutt, kan hive inn den videoen over her straks jeg er ved en PC. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=qdYuj2NSZZ0 Se rundt 13 min, når han skal vise multitasking. Er det noe dere opplever, sånn ENORM lag som det der? I min korte tid var det ikke noe i nærheten av det der, hva med dere? Eneste er jo den der recent apps delayen, den var jeg småsur på jeg og. Men det der ser IKKE bra ut. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Recent apps er skuffende treg her også, misliker enda sterkt at knappen er endret på, likte mye bedre før når det var instant setting knapp, å recent var på home knappen. Endret 31. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) DET gjør ikke jeg. Jeg hadde alltid oppsveip på hjemmeskjermen til å være recent apps, og såklart longpress på home som vanlig i tillegg i tilfelle jeg var i en app, men jeg bruker absolutt recents oftere enn menyknappen. Eneste unntaket er i Chrome når jeg skal refreshe en side (OH LORD hvorfor fjernet de refresh direkte ved adresselinja... makes NO sense...), da brukes den en del. Ellers er jeg faktisk ganske så fornøyd. Du kan alltids endre det med root og wanam xposed til å bli omvendt vil jeg anta (altså longpress er recents, shortpress er meny) Hva med resten av det han opplever? Endret 31. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Sermoni: sant? Ekstreme greier. Ikke noe normalt det der vel? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg opplever absolutt det samme som deg og han, kan sikkert fikses fortløpende. Eller med PA. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Meg? Snakker du om recent keys delay? Det er det eneste jeg har opplevd av det, men det er jo resten av den enorme laggen han har som er Weird, det så jeg ikke selv i min korte tid. Opplever du det og? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ingen problemer med multitasking, ikke med ørten vindu oppe + kamera engang, eneste delay er recent app. Mistenker han kjører telefonen underklokket. Hadde uansett ikke brydd meg om multitasking lagget, ser ikke nytten eller verdien på en mobil, i alle fall ikke for mitt bruk, multitasking for min del er med to pc skjermer. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Opplever ventetiden og mangel på respons. Android system-moduler er lagt opp slik at maskinvare blir brukt når enheten jobber, så den vil ikke være underklokket uansett hvor forferdelig TouchWiz er lagd. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Mener da at han kanskje har rooted for å låse opp muligheten for under-overclock. Alt åpnet instant her, prøvde flere runder. Men recent lugger, det er helt sikkert. Endret 1. november 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Han sa han kjører Stock uten å skru av animasjoner og, ikke noe developer mode eller roote, og snakker om at han skal roote den etterhvert. Så den er ikke rootet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hva er dealen da? Har jeg mottatt en note med God mode activated, eller er den når som helst 10 sekunder fra totale failure? Eneste problemet jeg har som er nevnt i tråden(som er MANGE) er en treg recent knapp. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Er vel mer at han har noen issues med enheten, eller at han har/gjør noe som forårsaket det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Telefonen skrur ned maksfrekvensen når den lader med hurtiglader. Mulig den gjør det med en vanlig 5V lader og men ikke testet. Så den går i en slags power save mode for å lade batteriet raskere. Lenke til kommentar
ChallengerV8 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg fikk Note 4 tidligere denne uka, og har et problem med å få sendt sms til 1960 (skal hente spill-appen til Norsk Tipping). Jeg får sendt sms til dette nummeret med samme sim kort i S3. Jeg får også sendt til dette nummeret med et tvilling kort i S3, men i Note 4 får jeg ikke sendt verken med hoved sim eller tvilling sim. "Vanlig" sms meldinger får jeg derimot sendt uten problem. Siden jeg får sendt med samme kort i en annen telefon, er det sannsynligvis innstillingen på telefonen som er problemet. Er det noen som har forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå