Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Hvor bestiller du fra? Hvilken farge :p ?

Svart, 32 GB, fra MyTrendyPhone OG jeg vil kjøpe denne vesken i tillegg + en beskyttelsesfilm :D

 

Dette er første gang at jeg kjøper et ekte flaggskip... og jeg gleder meg stort!

 

Jeg er veldig glad i brettmobiler, og jeg foretrekker Android; Note 4 er i toppen av Tek.no listen og prisen er best hos MyTrendyPhone så det var det :)

 

Jeg har alltid hatt bare mellomklassemoibler (i det beste fall), og nå måtte jeg spare osv. men jeg tror det er verdt det :D jeg så på masse reviews på YouTube og lest har i tråden osv. :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Tror ikke du blir misfornøyd nei :) .

 

Nå har det gått en ukes tid++ siden folk startet få mobilene sine. Nå som "omg ny!" har gitt seg litt, hva tenker dere som har hatt den en god stund nå om Note 4?

It is Awesome, kamera tar faktisk bra bilder, batteri tiden er utrolig bra, skjermen er superb, pennen er utrolig kjekk å ha, den er rask og responsive.

 

Veldig fornøyd, en skikkelig god arvtager fra S4 med cyanogenmod installert, savner egentlig ikke tilbake til stocken gang.

 

Edit : glemte å legge til at den er jo rå lekker også,håper aldri Samsung går for HTC eller Apple, med sine hel "alu body", finnes ikke pent en plass.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Et til spørsmål dukket brått opp. I et møte jeg var i hadde en av de som holdt presentasjon en overføringskabel fra Ipad til HDMI og fra Ipad til hva-nå-den-gamle-drittkabelen-til-gamle-prosjektorer-heter. :p Altså to forskjellige kabler for å vise presentasjoner på prosjektor via Ipaden.

 

Noen som vet om dette er å få tak i til Note 4?

 

Dette var noe jeg ikke visste eksisterte, men etter å ha sett det er det nesten et må-ha krav. Kan godt være noe jallakabler fra Kina, men helst et kvalitetsmerke fra Europa/USA (evt original fra Sør-Korea).

Endret av IT-guy
Lenke til kommentar

 

Gratulerer! Hvor bestiller du fra? Hvilken farge :p ?

Svart, 32 GB, fra MyTrendyPhone OG jeg vil kjøpe denne vesken i tillegg + en beskyttelsesfilm :D

 

Dette er første gang at jeg kjøper et ekte flaggskip... og jeg gleder meg stort!

 

Jeg er veldig glad i brettmobiler, og jeg foretrekker Android; Note 4 er i toppen av Tek.no listen og prisen er best hos MyTrendyPhone så det var det :)

 

Jeg har alltid hatt bare mellomklassemoibler (i det beste fall), og nå måtte jeg spare osv. men jeg tror det er verdt det :D jeg så på masse reviews på YouTube og lest har i tråden osv. :)

 

 

 

 

Hvordan får du til at prisen er best fra trendyphone? Har ikke finregnet, men det kommer jo både frakt mva. og tollbehandlingsgebyr på prisen fra trendyphone.

Lenke til kommentar

Spigen er helt knall, men igjen...

 

Jeg takler bare ikke telefon med skjermbeskytter eller deksel.

 

Som nevnt tidligere, skal ikke mye til før det er hakk og riper som ikke akkurat er så appellerende.

 

Forøvrig så opplever jeg litt problemer med BT.

 

Detter ut støtt og stadig, men er fort tilbake igjen, er vel snakk om rundt 1 sekund.

 

Håper det kommer ny BT-modul i Google L.

Lenke til kommentar

 

 

Detter ut støtt og stadig, men er fort tilbake igjen, er vel snakk om rundt 1 sekund.

 

Håper det kommer ny BT-modul i Google L.

 

Hva bruker du bluetooth mot?

Er tilkoblet klokken (pebble) hele tiden og virker dønn stabilt der..

Bruker og en del mot en radio i dusjen, og en forsterker uten problem.

 

 

Vanlig BT opp mot høyttalere og bil. Antar at det er 2.0 som brukes, litt usikker akkurat der.

 

Får nå ny Note 4 om noen dager, kan sammenligne opp mot den.

 

Uansett, hvilken skjermtid får folk her?

 

Ved bruk av auto-lysstyrke, mye 4G, surfing, telefoni og Spotify så opplever jeg rundt 3.5 time skjermtid, som er langt bedre enn majoriteten iaf.

 

Tenker det blir hakket jæveligere når jeg får rooted og slengt opp PA. :)

 

Det som er så fint med TouchWiz, kjempebra når det kommer til batterisparing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...