Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Kult! Var det sånn du hadde sett for deg? Du må kutte ut norsk telefonspråk, er alltid vanskelig å søke etter hjelp da =p . Endret 30. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 http://forum.xda-developers.com/note-4/general/guide-enable-airview-airgesture-root-t2922888 <- airview/airgesture. Lenke til kommentar
keemvann Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Får ikke ladet min Note på min vanlige bil-lader. Har prøvd å skru av "fast charging".. Må jeg ha en spess type lader? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Nei, skal funke med normal microUSB. Funker laderen med andre enheter? Lenke til kommentar
keemvann Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ladern funker med Note3, Ipad osvosv. Telefonen lader jo fint på andre "gamle ikke-bil ladere" om jeg ikke har på hurtiglading. Telefonen registrerer ikke at jeg kobler til lader i det heletatt i bilen.. Kanskje det er fordi det er en lader som lader Ipad osv (mener den gir hakket mere strøm eller noe?) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Aner ikke =s Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Får ikke ladet min Note på min vanlige bil-lader. Har prøvd å skru av "fast charging".. Må jeg ha en spess type lader? Samme her og... Gir opp snart hele telefonen.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Problemet er nok ikke at den gir for mye strøm, men heller for lite. Burde levere minst 1A for å lade vil jeg tro, og mange biladaptere leverer ofte bare halvparten. edit: når det er sakt så burde dere ha en som leverer 2A for at ikke ladingen skal ta en evighet. Endret 30. oktober 2014 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg måtte bytte til norsk for å få norsk tastatur? Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dere som sliter med lading i bil: er det ved hjelp av den gode gamle laderen i sigarettenneren, eller er det via USB-tilkoblingen(e) til bilen? Dersom det er sistnevnte må jeg revurdere et kjøp ... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dere som sliter med lading i bil: er det ved hjelp av den gode gamle laderen i sigarettenneren, eller er det via USB-tilkoblingen(e) til bilen? Dersom det er sistnevnte må jeg revurdere et kjøp ... Skjekk hva usb pluggen i bilen din leverer av strøm. Det varierer veldig fra bil til bil. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er det ingen andre her som har fått riper i skjermen? Rengjør skjermen og bruk en sterk lyskilde (skrivebordslampe eller liknende), hva ser du? Selv er jeg oppe i 5-6 riper nå, blir nye hver eneste dag. Jævlig irriterende at jeg ikke har fått skjermbeskytteren min enda. Er det i det hele tatt noe vits å ta den på nå som jeg allerede har fått så mange riper? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ingen her som skal ha Edge?Jeg skal garantert ha Note Edge. Har en Note 3 nå, begynner å bli lei denne. Edge har det som skal til at jeg kjøper den. Den ser annerledes ut, samt bra hardware bak panelet m.m Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er det ingen andre her som har fått riper i skjermen? Rengjør skjermen og bruk en sterk lyskilde (skrivebordslampe eller liknende), hva ser du? Selv er jeg oppe i 5-6 riper nå, blir nye hver eneste dag. Jævlig irriterende at jeg ikke har fått skjermbeskytteren min enda. Er det i det hele tatt noe vits å ta den på nå som jeg allerede har fått så mange riper? Hvordan klarer du det? Jeg har både hatt S2 og S4, mistet utallige ganger i bakken, men ingen av de har engang den minste ripe i skjermen. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dere som sliter med lading i bil: er det ved hjelp av den gode gamle laderen i sigarettenneren, eller er det via USB-tilkoblingen(e) til bilen? Dersom det er sistnevnte må jeg revurdere et kjøp ... Sigarett. Prøvd utallige. Alt fra 10 kroners DX drit til Belkin... Prøvd i to forskjellige biler og, forsatt det samme. Jeg har bare så mange problemer med telefonen at jeg tror jeg griner.. Forøvrig, prøvd med 2A, fungerer ikke. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Hva andre problemer har du? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Hva andre problemer har du? Gap Knirk Jævelig dekning Slitasje Lader ikke via sigarett Slår seg av svært ofte Endret 30. oktober 2014 av Sermoni Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Var det ikke du som mistet telefonen så skjermen knuste? Er dette en ny? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hva andre problemer har du? Gap Knirk Jævelig dekning Slitasje Lader ikke via sigarett Slår seg av svært ofte har ikke opplevd noe av dette (dog ikke prøvd å lade via sigarettenner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå