Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ladern funker med Note3, Ipad osvosv. Telefonen lader jo fint på andre "gamle ikke-bil ladere" om jeg ikke har på hurtiglading. Telefonen registrerer ikke at jeg kobler til lader i det heletatt i bilen.. Kanskje det er fordi det er en lader som lader Ipad osv (mener den gir hakket mere strøm eller noe?)

Lenke til kommentar

Problemet er nok ikke at den gir for mye strøm, men heller for lite.

Burde levere minst 1A for å lade vil jeg tro, og mange biladaptere leverer ofte bare halvparten.

edit: når det er sakt så burde dere ha en som leverer 2A for at ikke ladingen skal ta en evighet.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ingen andre her som har fått riper i skjermen? Rengjør skjermen og bruk en sterk lyskilde (skrivebordslampe eller liknende), hva ser du? Selv er jeg oppe i 5-6 riper nå, blir nye hver eneste dag. Jævlig irriterende at jeg ikke har fått skjermbeskytteren min enda. Er det i det hele tatt noe vits å ta den på nå som jeg allerede har fått så mange riper?

Lenke til kommentar

Er det ingen andre her som har fått riper i skjermen? Rengjør skjermen og bruk en sterk lyskilde (skrivebordslampe eller liknende), hva ser du? Selv er jeg oppe i 5-6 riper nå, blir nye hver eneste dag. Jævlig irriterende at jeg ikke har fått skjermbeskytteren min enda. Er det i det hele tatt noe vits å ta den på nå som jeg allerede har fått så mange riper?

Hvordan klarer du det? Jeg har både hatt S2 og S4, mistet utallige ganger i bakken, men ingen av de har engang den minste ripe i skjermen.

Lenke til kommentar

Dere som sliter med lading i bil: er det ved hjelp av den gode gamle laderen i sigarettenneren, eller er det via USB-tilkoblingen(e) til bilen? Dersom det er sistnevnte må jeg revurdere et kjøp ...

Sigarett.

Prøvd utallige.

Alt fra 10 kroners DX drit til Belkin...

Prøvd i to forskjellige biler og, forsatt det samme.

Jeg har bare så mange problemer med telefonen at jeg tror jeg griner..

Forøvrig, prøvd med 2A, fungerer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...