Slai Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 De har jo hatt bundles med Gear-klokkene sine tidligere, mener jeg huske. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hvordan er det med Samsung? Ser at samtlige Z2 og Z3 forhånds eller ikke har hatt "kampanjer" med PS4 inkludert, smart klokke, headsett, fit band. Er det bare Sony som driver med slikt, eller kan man håpe på at Note 4 slenger med noe ekstra i dealen tro? PS: Snakker om bestilling igjenom Telenor. Husker ikke om Telenor gjorde det, men var flere steder du fikk kjøpt note 3, med gear klokka, til samme pris. håper på VR bundle nå! Endret 8. september 2014 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Forhåpentligvis prøver de å dra i land en grei bundle siden de ikke har Note 4 ute enda Ikke at jeg egentlig tror det, Samsung Alpha forhåndsbestilles med null, niks, nada. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Me får sjå. Jeg skal kun ha telefonen selv. Resten går på ønskelista til jul =p . Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Tror jeg vet hvilken telefon som blir min neste telefon hvertfall :-D. Jeg er på en måte glad for at jeg ikke gikk til innkjøp av en Oppo Find 7 med en gang. Jeg sa til meg selv at jeg måtte vente til Samsung Galaxy Note 4 var annonsert før jeg skulle ta noen avgjørelser på hvilken telefon jeg skal ha i tilfelle jeg ville angre stort på kjøpet av Oppo Find 7 når Galaxy Note 4 er blitt annonsert. Kan ikke si at jeg angrer på at jeg ventet . Endret 8. september 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Absolutt ikke. Gleder meg! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har noen forhåndsbestilt enda?Fra hvor, og hvilken pris? Og bare for gøy: Hvilken farge? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Bestilt sort fra komplett, til 6400,-. Mulig jeg avbestiller dersom jeg finner den billigere en annen plass, feks på en av mine lokale utsalg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bestilt sort fra komplett, til 6400,-. Mulig jeg avbestiller dersom jeg finner den billigere en annen plass, feks på en av mine lokale utsalg. Samme her. Skeptisk til de få nettbutikkene som er billigere.. Lefdal skal vel ha 7000 for den? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Ja var noe slikt. Skal se prisene litt mer an når månedsslutt nærmer seg. Har satt opp prisvarsel ved synking på prisjakt.no, så får beskjed hvis noe rører seg der inne i alle fall. Har også mest tiltro til lokalbutikkene mine, både ift pris og ift å få telefonen tidlig. Får se. Endret 9. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hah, min bindingstid hos Djuice går ut 12 November i år. Passer jo perfekt for meg til å kjøpe en Galaxy Note 4 via Djuice etter det under nedbetalning og ny 12 måneders binding. Endret 9. september 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Min bindingstid hos djuice går ut 14 november og jeg kan kjøpe ny tlf 14 oktober og det passer utmerket med da Note 4 er i butikkene :-) Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Mmmmmm, dette låter jo bra : http://www.phonearena.com/news/Finally-Galaxy-Note-4s-Super-AMOLED-screen-to-have-super-accurate-colors_id60375 Virker for meg som at LCD ikke har noe som helst lengere å stille opp med mot Super AMOLED skjermer. Endret 9. september 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Nei de har blitt mye bedre på fargegjengivelse. Og sortnivået er unrivaled, som er ganske viktig for film for meg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 La til denne videoen i førstepost: http://youtu.be/dAr_m7GQhpE Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Leste en plass at de hadde forandra fingeravtrykksleseren, slik at du kun holder tommelen over istedet for å la den gli over knappen? Noen som vet om dette er sant? Hadde vært kult. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Er det samme jeg har hørt, tror Slai har bekreftet det tidligere i tråden også Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Er det samme jeg har hørt, tror Slai har bekreftet det tidligere i tråden også Konge, denne telefonen er jo bare super! Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Jeg mener å ha lest at det er samme leseren som S5, men håper ikke det stemmer. Får håpe den får forbedret leser lik 5s, så vi slipper å gli fingeren over. Jeg lå nettopp inn en bestilling på Note 4. Måtte først se hva Apple kom med, men det var skuffende greier. Gleder meg! Endret 10. september 2014 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Leste en plass at de hadde forandra fingeravtrykksleseren, slik at du kun holder tommelen over istedet for å la den gli over knappen? Noen som vet om dette er sant? Hadde vært kult. Hvis du går 04:00 min inn i denne videoen kan du se at det er samme sveipinga som det er på S5 :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå