Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med Samsung? Ser at samtlige Z2 og Z3 forhånds eller ikke har hatt "kampanjer" med PS4 inkludert, smart klokke, headsett, fit band. Er det bare Sony som driver med slikt, eller kan man håpe på at Note 4 slenger med noe ekstra i dealen tro?

PS: Snakker om bestilling igjenom Telenor.

Husker ikke om Telenor gjorde det, men var flere steder du fikk kjøpt note 3, med gear klokka, til samme pris. håper på VR bundle nå! :)

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Tror jeg vet hvilken telefon som blir min neste telefon hvertfall :-D.

Jeg er på en måte glad for at jeg ikke gikk til innkjøp av en Oppo Find 7 med en gang. Jeg sa til meg selv at jeg måtte vente til Samsung Galaxy Note 4 var annonsert før jeg skulle ta noen avgjørelser på hvilken telefon jeg skal ha i tilfelle jeg ville angre stort på kjøpet av Oppo Find 7 når Galaxy Note 4 er blitt annonsert.

Kan ikke si at jeg angrer på at jeg ventet :green: .

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Ja var noe slikt. Skal se prisene litt mer an når månedsslutt nærmer seg. Har satt opp prisvarsel ved synking på prisjakt.no, så får beskjed hvis noe rører seg der inne i alle fall. Har også mest tiltro til lokalbutikkene mine, både ift pris og ift å få telefonen tidlig. Får se.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha lest at det er samme leseren som S5, men håper ikke det stemmer. Får håpe den får forbedret leser lik 5s, så vi slipper å gli fingeren over.

Jeg lå nettopp inn en bestilling på Note 4. Måtte først se hva Apple kom med, men det var skuffende greier. Gleder meg! :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Leste en plass at de hadde forandra fingeravtrykksleseren, slik at du kun holder tommelen over istedet for å la den gli over knappen? Noen som vet om dette er sant? Hadde vært kult. :)

Hvis du går 04:00 min inn i denne videoen kan du se at det er samme sveipinga som det er på S5 :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...