Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Ja, Note 4 tar kvelden som fluer innne her. :p Jaja, shit happens. Sermoni, ta den med til Møllergata i Oslo hvis du bor i nærheten. Samsung service shop eller hva det heter fikser skjermen der på rundt en time for kr. 1500 eller noe der omkring. Ingen dårlig deal hvis du ikke har forsikring på den, og de bruker originale deler og du beholder garantien din.

Slai... Du får bare benytte deg av Garanti. Kommer du deg til recovery i det hele tatt eller er det håpløst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir egentlig langt faen i garanti whatevs.

Jeg takler ikke å bruke telefon med deksel eller skjermbeskyttelse, ødelegger hele helhetsinntrykket.

Bytter skjerm selv.

Får ikke tak i Note 4 OEM skjerm som er kurant enda...

Må vel bare kjøpe meg en ny Note 4 i mellomtiden, så selge den andre når den er i orden. :green:

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er verdt å oppgradere pga følgende:

Bedre byggekvalitet og mer premium følelse.

Bedre skjerm.

Bedre kamera, både hoved og front. Dessuten har hovedkameraet optisk bildestabilisering.

Kraftigere prosessor.

Bedre S-Pen.

Hurtiglading.

Fingerskanner.

Puls-sensor.

Ultra strømsparing.

Lenke til kommentar

Trekk gjerne fra pulssensor, da den virkelig er ubrukelig. Resten er dog ganske så nice. Selv fingerscanneren er ikke så ille etter litt tilvenning.

Personlig er jeg tilbake på Note 3 nå pga ødelagt Note 4, og jeg merker stor forskjell i vanlig bruk, bare på skjermen, hvor rask den er og pennen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter noen dager er jeg fortsatt helt frelst av denne telefonen. Den er latterlig rask og nydelig å se på (skjermen)

La inn Android L på gammel telefonen og må si at android har kommet seg veldig med tanke på design.

Vi merker neppe noe av dette da samsung sikkert vil kjøre eget skin på alt som før :p

Noen som vet når L kommer til Note 4 offisielt?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

ødela telefonen min i august, så sier kompisen min ikke kjøp tlf nå vent til note 4 den kommer straks....fikk en utslitt iphone 4 med nesten dødt batteri som lånetlf på jobb og trodde den skulle komme rett etter smsung presse releasen. nå har jeg mast på butikken som er forhandler for jobb i evigheter og kompisen min fikk sin fra komplett onsdag forrige uke. vært der to ganger igjen i dag og "dessverre" har den ikke kommet inn enda. hvordan i helvete går det an å ha så dårlig koll på når telefonen kommer og hvorfor kommer den aldri!?!??!?! /rage out

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...