Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja, Note 4 tar kvelden som fluer innne her. Jaja, shit happens. Sermoni, ta den med til Møllergata i Oslo hvis du bor i nærheten. Samsung service shop eller hva det heter fikser skjermen der på rundt en time for kr. 1500 eller noe der omkring. Ingen dårlig deal hvis du ikke har forsikring på den, og de bruker originale deler og du beholder garantien din. Slai... Du får bare benytte deg av Garanti. Kommer du deg til recovery i det hele tatt eller er det håpløst? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan starte i download mode, men skal sende som doa. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Gir egentlig langt faen i garanti whatevs. Jeg takler ikke å bruke telefon med deksel eller skjermbeskyttelse, ødelegger hele helhetsinntrykket. Bytter skjerm selv. Får ikke tak i Note 4 OEM skjerm som er kurant enda... Må vel bare kjøpe meg en ny Note 4 i mellomtiden, så selge den andre når den er i orden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg bruker heller ikke case eller skjermbeskytter. Ingen fan. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er den mye bedre en samsung note 3 ? Ja lurer på det samme. verdt oppgradering til note 4 ? noen som gidder å skrive noen ord om dette ? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg mener at det er verdt å oppgradere pga følgende: Bedre byggekvalitet og mer premium følelse. Bedre skjerm. Bedre kamera, både hoved og front. Dessuten har hovedkameraet optisk bildestabilisering. Kraftigere prosessor. Bedre S-Pen. Hurtiglading. Fingerskanner. Puls-sensor. Ultra strømsparing. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Trekk gjerne fra pulssensor, da den virkelig er ubrukelig. Resten er dog ganske så nice. Selv fingerscanneren er ikke så ille etter litt tilvenning. Personlig er jeg tilbake på Note 3 nå pga ødelagt Note 4, og jeg merker stor forskjell i vanlig bruk, bare på skjermen, hvor rask den er og pennen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Etter noen dager er jeg fortsatt helt frelst av denne telefonen. Den er latterlig rask og nydelig å se på (skjermen) La inn Android L på gammel telefonen og må si at android har kommet seg veldig med tanke på design. Vi merker neppe noe av dette da samsung sikkert vil kjøre eget skin på alt som før Noen som vet når L kommer til Note 4 offisielt? Endret 26. oktober 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er vel bare så vidt Samsung vet det selv Ellers så ser jeg egentlig ikke noe særlig forskjell i klippet hvor S5 blir vist frem med Android L kontra slik touchwiz ser ut på vår Note 4 i dag. Exclusive Preview - Android L (lollipop) on Samsung GALAXY S5 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) En av grunnene til at jeg liker Note 4; Snekret raskt sammen fra epost/nettet/google maps, sendt til dama som PDF for utskrift. Enkelt og greit. Endret 27. oktober 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Er dette med smart select? Har noen andre problemer med s health idag? Får ikke logget meg på, selv etter å ha resetta passordet Endret 27. oktober 2014 av ingekul Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så har et lite problem, kan ikke høre eller bli hørt når jeg er i en samtale :S Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ja, med smart select. Emsal: absolutt et problem. Lag sak på det der du kjøpte den asap, så får du det kanskje på DOA. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Er det et kjent problem? Sikker på at det ikke er noe software relatert? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ikke hørt noe om det selv. Men alltid greit å få det nedskrevet en plass hvis telefonen er under en uke gammel, da kan du referere til det for å få gjennomslag på en DOA sak. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hjalp å slå den av og på. Sender mail til komplett, bare i tilfelle, men ser ikke ut som et hardware problem. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Om det hjalp å slå den av å på så er det nok software relatert. Om det skjer på nytt og en reboot ikke hjelper, så kjør en factory reset på den. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 ødela telefonen min i august, så sier kompisen min ikke kjøp tlf nå vent til note 4 den kommer straks....fikk en utslitt iphone 4 med nesten dødt batteri som lånetlf på jobb og trodde den skulle komme rett etter smsung presse releasen. nå har jeg mast på butikken som er forhandler for jobb i evigheter og kompisen min fikk sin fra komplett onsdag forrige uke. vært der to ganger igjen i dag og "dessverre" har den ikke kommet inn enda. hvordan i helvete går det an å ha så dårlig koll på når telefonen kommer og hvorfor kommer den aldri!?!??!?! /rage out Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) nå har hvit og svart note 4 til og med forsvunnet fra elkjøp sine sider...wtf skjer Endret 27. oktober 2014 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Daily: verre for meg, jeg fikk min og fikk ha den i tre dagers tid, nå er den til rep i to uker or so... You don't know what you got til its gone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå