Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ikke noe jeg ser eller tenker på til daglig i alle fall med note 4. Jeg visste ikke engang OM den på min s4. Ikke jeg heller før noen nevnte det etter #gapgate kom på teppet. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Har ikke noe glipe på min. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Har ikke noe glipe på min. Merklig om det skulle vær så store avvik i produksjonen. Ikke at jeg ser noe problem ved å ha den eller ikke, men er nok relativt sikker på at det er glippe på din og. Det er en del av prosessen ved å sette glasset i rammen. Men meget mulig din sitter veldig sentrert, og derfor oppleves det ikke som en glippe der. Fatter fremdeles ikke at folk kaller det "gapgate". Det er en del av produksjonsprosessen. Ser ikke problemet så lenge det ikke går utover utseende eller funksjon, noe det ikke gjør uansett hvordan glasset er plassert. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det er jo soleklart hvorfor, apple fansboys ville ta hevn etter sin #bendgate, som faktisk er et nevneverdig problem. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Materialer utvider og trekker seg sammen. Ingen som har tenkt at det er slik for at glasset ikke skal sprekke ? Lenke til kommentar
abil Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Dritt dårlig batteri? ooooooookeeeyyy, da har du noe som ikke stemmer hardware eller software (app) messig. Men har selv tidligere vært borti apper som henger seg for også trekke nesten hele batteriet for null grunn ( i bakgrunnen) Vel er vel ikke enig i dritt dårlig batteri men ikke veldig bra heller.Når min Note 4 og Iphone 6 pluss er ladet opp 100% så er det merkbart noe som gjør at batteriet forsvinner fortere på Noten enn plussen.Etter 2 timer med lik bruk er Note 4 nede i 83% og Iphone pluss er nede i 96% og har da brukt de på akkurat det samme. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Da gikk skjermen min til helvete. Fliser ftw. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja det er rart at jeg bruker case Lenke til kommentar
abil Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell My trendphone har den :http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141587p.html Endret 25. oktober 2014 av abil Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Takker 8607 kr....er dette priser med moms ? Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell My trendphone har den :http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141587p.html Lenke til kommentar
abil Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Takker 8607 kr....er dette priser med moms ? Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuell Hvor kan mann kjøpe note Edge, vet den kommer i desember i Norge , nå tenker jeg på utenlandske butikker. Standard note 4 er ikke aktuellMy trendphone har den :http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141587p.html Det er uten.Les det de skriver på mytrendphone:Merverdiavgift og Toll Alle varene sendes fra Danmark. Vi gjør oppmerksom på at på forsendelser over 200.-Norske kr, er tollpliktige og i noen tilfeller tilkommer også norsk moms. Vi vil bare påpeke her at det er kundens eget ansvar å få varene fortollet i fall de ikke blir merket ut av Tollvesenet. Ellers henviser vi til Tolldirektoratets egne sider >>> Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Virkelig et kupp uten likestykke det der Vil totalt havne på rundt 11 000,- (minus 100-200 kroner vist du heldig med fortolingsgybyret) + abonnement for et år, si pris på 199 i måneden, så si ca. 13 400 totalt for 12 måneder. Endret 25. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Dette er etter andre lading (første fulle lading fra 0% - 100%) - må si meg storfornøyd egentlig, med 4.5 timer skjerm og over 2 døgn siden forrige lading. Wi-fi alltid på. 90 av disse minuttene var Liverpool vs Hull via TV2 Sumo-appen Endret 25. oktober 2014 av KriFos Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Går ikke an å klage på slikt :-D Jeg skjønner enda ikke et snør av hva fargen og strekene for mobilt nettverksiggnal Betyr, min er motsatt av din, mest grønt og litt brunt. Lenke til kommentar
abil Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Virkelig et kupp uten likestykke det der Vil totalt havne på rundt 11 000,- (minus 100-200 kroner vist du heldig med fortolingsgybyret) + abonnement for et år, si pris på 199 i måneden, så si ca. 13 400 totalt for 12 måneder. Abb?Selges da uten. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Virkelig et kupp uten likestykke det der Vil totalt havne på rundt 11 000,- (minus 100-200 kroner vist du heldig med fortolingsgybyret) + abonnement for et år, si pris på 199 i måneden, så si ca. 13 400 totalt for 12 måneder. Abb?Selges da uten.Ja, men du har tenkt å ha abb på den? Eller snakker vi wifi mobil? Satte bare opp et regnestykke for hva ranet vil ca. Koste første året. Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er den mye bedre en samsung note 3 ? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Går ikke an å klage på slikt :-D Jeg skjønner enda ikke et snør av hva fargen og strekene for mobilt nettverksiggnal Betyr, min er motsatt av din, mest grønt og litt brunt. Jeg regner med grønt er maks - men man vet jo aldri stort sett når jeg ser på telefonen har jeg fullt eller nesten fullt, så sånnsett er det jo litt rart. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Da gikk skjermen min til helvete. Fliser ftw. Ouch... Verre enn mitt scenario faktisk =(. Kondolerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå