Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Det går ikke, da den ikke er bootbar. Uansett hva du flasher. Sermoni: hva kan de gjøre? Mener du å si at du aldri har opplevd at en av telefonene dine har blitt sendt inn, testet at den fungerer på magisk vis helt ok hos reperatør for å så få den hjem med samme problem som er der enda, men telefonen er tilbaksestilt og "oppdatert"? for da er du heldig:P Endret 25. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det går ikke, da den ikke er bootbar. Uansett hva du flasher. Sermoni: hva kan de gjøre? Selge deg en Note 4 med Telenor vel. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hjelper meg lite, da jeg har betalt for en note 4 med djuice. Kan kjøpe ny på mandag uten problem, men jeg vil ikke ha to enheter og betale for to enheter. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lurer på en ting.. Har en ladeplate som støtter QI standarden. Ser at Samsung sitt deksel for trådløs lading støtter den standarden. Noen som vet om det kan trygt brukes med en uoriginal ladeplate? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Noen på denne tråden som kan si noe om bildekvaliteten på note4 kontra note3 ? http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4-review-1147p8.php Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Noen på denne tråden som kan si noe om bildekvaliteten på note4 kontra note3 ? http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4-review-1147p8.php Takker for den, viser jo tydelig at note4 har hakket bedre kamera.... Lenke til kommentar
note4 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg fikk endelig min note4 i går og alt fungerer på den helt supert. Ingen "gap" som jeg kan se og jeg jobber ennå med å finne ut av alle mulighetene. Batteriet er dritt dårlig, men fingerprint greia fungerer som bare d! Den lager litt til tider, noen forslag til å bedre dette? Dere som har litt peiling, hvordan får jeg SwiftKey på den? Endret 25. oktober 2014 av note4 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Gå på play store og last ned swiftkey. Batteriet skal være bra. Hvis det er ræv, måned finne ut av det og i så fall få byttet hvis det er feil med den. Endret 25. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Dritt dårlig batteri? ooooooookeeeyyy, da har du noe som ikke stemmer hardware eller software (app) messig. Men har selv tidligere vært borti apper som henger seg for også trekke nesten hele batteriet for null grunn ( i bakgrunnen) Lenke til kommentar
blutut Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Husk at batteriet trenger noen ladesykluser før det blir optimalt. For tidlig å avgjøre etter en dag da oppsett av tlf òg bruker mye strøm. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Noen på denne tråden som kan si noe om bildekvaliteten på note4 kontra note3 ? http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4-review-1147p8.php Takker for den, viser jo tydelig at note4 har hakket bedre kamera.... Det samsvarer òg med mine erfaringer. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Gap er det på alle telefoner, men det som er litt underlig er at du faktisk kan dytte glasset rundt inni rammen. Hmmm... Gjør meg litt skeptisk, men hvis du har en relativt stor sprekk på f.eks. høyre side, kan du skyve glasset litt mot høyre for å rette opp litt. Dette vil nok også gjøre at folk opplever at sprekken "kommer og går", eller flytter seg rundt på enheten. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Jaha? Det får jeg ikke til selv. Bare med tomlene liksom, eller med en sugekopp/noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jaha? Det får jeg ikke til selv. Bare med tomlene liksom, eller med en sugekopp/noe slikt? Bare med tomlene. Beveger seg ikke mye, men merkbart. Har testet det på 3 telefoner og det funket på alle. Kanskje din er festet bedre? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Kanskje? Skjermen ift kanten er jevn over alle sider såvidt øyet mitt klarer se, så mulig noen er tightere enn andre? Eller kanskje jeg ikke merker at den flytter seg? Endret 25. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er jo sikkert noen hvor glasset er mer sentrert, men det er nok samme mål på alle glass og alle rammer, så sprekken kan nok oppstå på alle tenker jeg. Samsung har jo til og med sagt at det skal være sånn. Ikke vet jeg. Er ikke store problemet for min del, bare tenkte folk ville vite at det var mulig hvis de har en stor glippe et sted. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Glipen syns ikke og støv finner ei heller veien nede der ved bruk av neo hybrid casen Glipen tenker jeg ikke på om jeg fjerner casen heller, men ja den finnes om man studerer nøye, men det gjorde den på min Glaxay S4 også. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei, du må tett innpå for å merke den, men den er der uansett, og det er sikkert en del som plages av den. Har bestilt både neo hybrid og thin fit. Så har jeg noe for ulike anledninger, men går nok mest uten noe tenker jeg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Ikke noe jeg ser eller tenker på til daglig i alle fall med note 4. Jeg visste ikke engang OM den på min s4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå