Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Det går ikke, da den ikke er bootbar. Uansett hva du flasher.

Sermoni: hva kan de gjøre?

Mener du å si at du aldri har opplevd at en av telefonene dine har blitt sendt inn, testet at den fungerer på magisk vis helt ok hos reperatør for å så få den hjem med samme problem som er der enda, men telefonen er tilbaksestilt og "oppdatert"? for da er du heldig:P

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk endelig min note4 i går og alt fungerer på den helt supert. Ingen "gap" som jeg kan se og jeg jobber ennå med å finne ut av alle mulighetene.

Batteriet er dritt dårlig, men fingerprint greia fungerer som bare d! Den lager litt til tider, noen forslag til å bedre dette?

Dere som har litt peiling, hvordan får jeg SwiftKey på den?

Endret av note4
Lenke til kommentar

Gap er det på alle telefoner, men det som er litt underlig er at du faktisk kan dytte glasset rundt inni rammen. Hmmm... Gjør meg litt skeptisk, men hvis du har en relativt stor sprekk på f.eks. høyre side, kan du skyve glasset litt mot høyre for å rette opp litt.

Dette vil nok også gjøre at folk opplever at sprekken "kommer og går", eller flytter seg rundt på enheten.

Lenke til kommentar

Er jo sikkert noen hvor glasset er mer sentrert, men det er nok samme mål på alle glass og alle rammer, så sprekken kan nok oppstå på alle tenker jeg. Samsung har jo til og med sagt at det skal være sånn. Ikke vet jeg. Er ikke store problemet for min del, bare tenkte folk ville vite at det var mulig hvis de har en stor glippe et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...