Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hehe absolutt. Behandler telefon bedre enn dama og kattene. Litt som om førstefødte får kreft selv om du aldri var alkoholiker. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Frem med skrujernet! huff nei, hadde nok garantien likt, men hva er det for noe dritt, power knappen låser seg? Burde absolutt Note 4 vært foruten, vist note 1 hadde problemet, så burde det vært fikset for lengst. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja, jeg er mildt sagt irritert over at postkontoret ikke lar meg ringe dem direkte, og jeg kan ikke møte opp på døra heller fordi HAHAHA jeg skal ut og reise nå straks. Har jo en sort Note 4 liggende der, som dama ga beskjed om rett før stenging i går at skulle i retur. Regner med de har pakket og sendt den alt, og at jeg ikke får stoppet den prosessen. Så da venter vi til kundeservice på djuice åpner klokka ti, men da er jeg på fly, så må vente til mytj seinar. Må bare håpe det er en forhandler av telenor/djuice i oslo som har inne, og at jeg får gå dit, levere min ødelagte og få en ny på dagen. Hvis de trenger den sendt inn for en titt etter 3 dagers bruk, og jeg må vente 14dager, blir jeg enormt pissed. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg er svært fornøyd hittil, bortsett fra DAC-delen og at telefonen er litt ubehagelig når man blir svett. Batteriet har positivt overrasket meg, det er helt kurant. Skyldes nok også at TouchWiz er svært bra på batterisparing. Kamera er helt midt på treet. Eneste som irriterer meg er DAC, det er rett og slett litt for lavt med tunge hodetelefoner. Kan heldigvis løses med noe portabelt og billig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hva trekker ned på kameraet som gjør at du har det inntrykket kontra den generelle oppfattelsen? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja, vist man sammenligner med SLR er det jo midt på treet, skal være enig i den Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Hva trekker ned på kameraet som gjør at du har det inntrykket kontra den generelle oppfattelsen? Når det er flere forstyrrelser på et bilde, dårlige værforhold og trafikklys ble det bare svært dårlig sammenlignet med iPhone 6 og L1020. Fargene stemmer ikke overens med realiteten, og det som jeg ønsker å fokusere på, blir ikke fokusert. For mange elementer rundt om som forstyrrer tror jeg. Ikke at jeg bruker kamera så mye, så driter egentlig i det, men er litt kjipt mtp pris. Så at Nexus 6 hadde et litt bedre kamera iaf. Endret 25. oktober 2014 av Sermoni Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Hmkay. Når du tenker farger er det fargene på bildene eller er det skjermen som gjør at du tenker det? Ha lest at kameraet har en tendens til å punche opp metningen litt. Ikke tatt så mye bilder selv, men fokuseringen var ikke noe problem. Må se litt mer når jeg får en fungerende modell igjen. Endret 25. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Tviler på fargen er noe særlig ubalanse, hvorfor skulle den da nesten score fult på det punktet? ser også den scorer mer en iphone på detalje nivå (+1 poeng) , men stiller en del svakere på natt bilder ja (-1.5 poeng) Phonearena Endret 25. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Fargen er ikke riktig, rødfargen på et trafikklys er langt blassere enn hva den skal være. Fargen er ikke riktig når fokuserer på en trikk i fart, trikken blir bokstavelig talt grå-blå. Kan ta noen bilder i kveld. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Og problem nummer to, stuttering oppstår når en skriver med 1080p f.eks. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Bør jeg begynne å se på gravstøtte snart eller? 79% SPo2 (oksygenmetning), har enda ikke klart å få et resultat over 90%. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Vet dere om en forhandler som selger telenor abb sol har den inne? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Burde ikke alle ha den inne nå? offisiell lanseringsdato har jo passert. EDIT: Fikk du snakket med djuice? Endret 25. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei er ingen av telenorbutikkene som har den i Oslo sentrum i alle fall Djuice sa jeg kunne gå til uansett telenor/djuice forhandler, la de ansatte se raskt på min ødelagte mobil i butikken, og så gi meg en ny. . Telenorbutikken På Kvadrat sa dette ikke er rett, og at de må sende til verksted før de gir ut noe som helst. Nå venter jeg på djuice kundestøtte skal ringe meg opp... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Nå sier de noe HELT annet på kundestøtte... Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 http://www.nordialog.no Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Ja Slai, nå blir det 3 uker uten note 4 for deg, herlig hvordan ting arter seg ved mobil problemer. Du får den nok uansett tilbake med eneste arbeids gjort: tilbakestilt og oppgradert til nyeste FW, som telefonen allerede hadde likevel. Endret 25. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Det går ikke, da den ikke er bootbar. Uansett hva du flasher. Sermoni: hva kan de gjøre? Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Noen på denne tråden som kan si noe om bildekvaliteten på note4 kontra note3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå