Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe, Netcom gjør vel det samme og de hadde s4 på lanseringsdatoen i butikkhylla.

NetCom gjør ikke dette. Kun Telenor.

Vil det si at hvis jeg kjøper Note 4 gjennom Telenor så vil jeg få oppdateringer senere en de som kjøper den i en vanlig nettbutikk og betaler fullpris? Slik som i USA?

Lenke til kommentar

Går nok for Note 4 jeg også, men jeg venter til dere som er mest opptatt av det nyeste til enhver tid har fått handlet fra dere. Ser at Komplett er langt i fra billigst og forventer at prisen kommer til å stupe ned med 500-1000 kroner innen slutten av november, når hypen har lagt seg og "Note 4 superduperbra" kommer på nyåret.

Lenke til kommentar

Må få rette deg litt der: Note 3 er den eneste telefonen de ikke har gjort det med i senere tid (foreløpig). Note 1 kom med LTE-versjon litt senere, det samme skjedde med Note 2 og Note 3 fikk en dårligere NEO. Med de seneste Galaxy-telefonene har de gjort akkurat det samme (kommet med en bedre versjon etter noen måneder). Så jo, Samsung har laget bedre versjoner av Note for å "lure" de beste kundene som alltid kjøper ved lansering når telefonene er dyrest. Jeg var selv irritert fordi jeg ikke stolte mer på ryktene da jeg kjøpte min Note 2 uten LTE bare noen måneder før LTE-versjonen ble lansert. Heldigvis har jeg også lært at Note-serien faller fort i pris.

Lenke til kommentar

Har dere erfaring med å kjøpe mobil i utlandet?

Skal til Italia i begynnelsen av oktober og tenkte å sjekke hva den ligger på der. Men så er det det med garanti og slikt.. Så hørte jeg noen greier om at det er en slags regionsperre på nyere Samsung mobiler.

Lenke til kommentar

Ja det er kommet en del.

http://www.androidheadlines.com/2014/09/led-flip-wallet-galaxy-note-4.html feks. Såklart kommer det vanlig S-View Cover, S Flip Cover wallet, S-View Cover med QI-lading, og slikt.

Edit: skulle ønske man fikk muligheten til å alltid åpne apps i windowed mode. Men det skjer neppe.

Gleder meg bare til utviklerne åpner for alle apps i splitscreen osv slik som på note3.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hvordan er det med Samsung? Ser at samtlige Z2 og Z3 forhånds eller ikke har hatt "kampanjer" med PS4 inkludert, smart klokke, headsett, fit band. Er det bare Sony som driver med slikt, eller kan man håpe på at Note 4 slenger med noe ekstra i dealen tro?

PS: Snakker om bestilling igjenom Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...