Sermoni Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Da må vi skru av animasjoner på Note og. iOS 8 har så treige animasjoner, håper det kommer en ny sammenligning mellom disse to enhetene uten animasjoner.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja de har det. Samme med WP. Jeg lurer på om det maskerer delay eller om det faktisk LAGER delay. Vet du? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) En kombinasjon, definitivt. Jeg har sittet og regnet litt nå, og gjennomsnittlig animasjon til iPhone 6 er 0.3 sekunder lengre enn Note 4. Nå er det slik at Note 4 har en ledelse på 3 sekunder utifra videoen, så hadde vært svært interessant å se hvordan resultatet hadde vært uten animasjoner. Derimot så er det forsatt imponerende at iPhone 6 med relativt kjip maskinvare presterer såpass. Sendte inn request til PhoneBuff, der de skal teste begge enheter uten animasjoner. ^^ Endret 24. oktober 2014 av Sermoni Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Ja det avhenger vel av hvor mye av animasjonene maskerer delay og ikke. Ellers er jeg ikke enormt imponert, 6+ har jo rå prosessor og sw-struktur ift dagens android (eller tar jeg feil her?). Er ca der jeg forventer den å være. Pleier skru animasjoner til halv hastighet selv på Galaxyene. Men usikker på hvor mye det har å si på denne, er bare en vanesak. Gidder ikke sjekke hvis ikke noen er i nøden etter å vite, men mener det ble litt raskere ja. Endret 24. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg forventer at iPhone 6 ikke skal være tregere enn Note 4, uansett maskinvare eller ei. Infrastrukturen til iOS er langt mer kompleks, og baserer seg ikke på system-moduler som Android. Animasjoner skal ha svært lite å si på Note 4, Note 4 har ikke estetiske animasjoner utifra det jeg kan se. Det gjenstår å se hvordan Note 4 blir med PA da, eventuelt Slimrom mtp hastighet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Jo de har det, hvis du skrur animasjonsskala opp til hundreoghelvete ser du det. Er vel mellom home og app, når du blir i home/app og når du går ut/inn av apps. Når tastaturet glir opp og. Er mye slikt. Prøv på en Galaxy å skru alt til 10 i stedet for 1, så ser du de veldig tydelig. Endret 24. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jo de har det, hvis du skrur animasjonsskala opp til hundreoghelvete ser du det. Er vel mellom home og app, når du blir i home/app og når du går ut/inn av apps. Når tastaturet glir opp og. Er mye slikt. Prøv på en Galaxy å skru alt til 10 i stedet for 1, så ser du de veldig tydelig. Alle animasjoner blir tilnærmet estetiske når disse er treige... Kan teste etterpå, får min N4 dååå Lenke til kommentar
keemvann Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har bestilt hos Chess, og det har hele tiden stått at den skulle ankomme lager 24.10. Dette fikk jeg også bekreftet direkte fra Chess kundeservice i går. Nå står det plutselig "på lager 13.11". Hmpf.. Jeg hører jo rykter om at bl.a. Netcom har fått sendt avgårde bestillinger til enkelte kunder, og såvidt jeg vet kommer det fra samme lager som Chess (moobi.no). Jeg venter til i morgen og ser om det dukker opp en sendemelding før jeg evt. kansellerer og kjøper hos djuice eller noe. Jeg kommer forøvrig rett fra Note 1 fra 2011 (importert før Norsk release) til Note 4. Tipper det blir en merkbar update Ringte og spørte om første batch er sendt ut, men alt er desverre forskyvet til den datoen Lenke til kommentar
keemvann Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Finnes det noen nettsteder som har avbetaling via tlf-regning/1 års binding som har den sorte inne? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Jo de har det, hvis du skrur animasjonsskala opp til hundreoghelvete ser du det. Er vel mellom home og app, når du blir i home/app og når du går ut/inn av apps. Når tastaturet glir opp og. Er mye slikt. Prøv på en Galaxy å skru alt til 10 i stedet for 1, så ser du de veldig tydelig. Alle animasjoner blir tilnærmet estetiske når disse er treige... Kan teste etterpå, får min N4 dååå Sant nok. Du kan jo skru de helt av og, heldigvis. Men de affekterer helt klart tiden det tar å navigere. Endret 24. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nå har jeg fått Note 4. Når jeg trykker og holder knappen inne, kommer jeg til en sånn Google-søk-greie... Hvordan får man slått av apper som går i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Trykk på den som er til venstre for hjemknappen. Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Takk for det. Var helt i villrede her nå. Det er en sånn fiks løsning disse telefonene har nå, altså. Endret 24. oktober 2014 av MrMire Lenke til kommentar
Shiroiryuu Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg fikk en hvit note 4 fra telenor nett butikken i går med 1 død piksel, fyflate så frustrerende det var. Jeg måtte krige med Telenor også nettbutikken deres og det hjalp ikke, til slutt dro jeg til telenorbutikken stakkars selger men frykten øynene hans ga meg til slutt en ny telefon. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er det mulig å ta et bilde av for eks: en internett link fra pc`en for å da konvertere linken til tekst på telefonen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Usikker på hva du mener, Bend? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Man finner en interessant side på pc`en mens man surfer, så vil man sende den linken på sms til noen, utrolig tungvint å skrive lange linker manuelt, så jeg lurte på om det er mulig med note 4 å ta bilde av linken på pc skjermen for å så kunne konvertere det til tekst på telefonen? og da bruke klipp og lim. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Åpne bildet i galleri. Ta så S-Pen og velg smart select. Etter å ha klippet ut teksten, trykker du på "T"-symbolet øverst i høyre hjørne på utklippet. Men strengt tatt er det mye mer effektivt å bruke pushbullet 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja, det er ikke noe problem. Åpne bildet i galleri. Ta så S-Pen og velg smart select. Etter å ha klippet ut teksten, trykker du på "T"-symbolet øverst i høyre hjørne på utklippet. Men strengt tatt er det mye mer effektivt å bruke pushbullet Takker, det virket jo perfekt! skal se på pushbullet, selv om jeg liker minst mulig ekstra apper, vist telefonen stock kan gjøre jobben selv. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 La til pushbullet i går. Enkelt å pushe linker mellom mobilen og nettleseren, og visstnok sende filer og? Og greit å se notifications fra mobilen på skjermen når den ligger til lading i stua, eller er på lydløs osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå