Marinius Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det er faktisk helt utrolig, spo2 måleren fungerer bra den, men puls? Har brukt 15 min i strek nå på å få en registrering, prøvd alle fingre jeg har i ulike vinkler og trykk, men Neeeei. Edit:whoho hvile puls på 192,seems legit, økt med 140 på en dag, imponerende,det er intens cardio trening å stå opp av sengen vist. Det å måle puls på fingre er generelt vanskelig. Anbefaler tommelen. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hadde nemlig ikke det jeg heller. Heller den veien. Hadde egentlig vært deilig med noe nytt. Eneste jeg lurer på er vel egentlig er vel hvordan note 4 er til musikk, da jeg bruker MYE spotify. Tenker også da at størrelsen kan bli et problem, men der er jo faktisk ikke så mye større en iphone 6. Lenke til kommentar
charnobo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er det noen som har sett den rosa utgaven på lager eller i en butikk (som dama ønsker seg) ? Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Skyld på dama Endret 23. oktober 2014 av baroiic Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Dama ja? Right, men nei har enda til gode å se gold eller rosa på lager. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg bestilte gold fra komplett. Sto forventet sendedato den 26... orka ikke å vente så lenge så ble en hvit Lenke til kommentar
terion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Noe fysisk butikk som har den sorte i hyllene? Som kanskje er villig til å sende? Her i distriktene er det bare å glemme. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det er fremdeles bare Telenorbutikkene som selger de? Ikke Lefdal, Elkjøp, osv? Lenke til kommentar
terion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ser telenor hevder de har på lager, kanksje bare bestille der uten abb, hvis de faktisk har.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Terion: kan være rimeligere fra djupe. Sjekk der og. Samme lager og samme firma. Har forsåvidt en sort liggende på postkontoret jeg skal returnere. Lenke til kommentar
terion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ok. Takk! Var det noe galt med den? Eller dobbelt bestilling ☺ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Dobbel bestilling =) Lenke til kommentar
terion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Send den til meg? Eller er den sendt? Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Djuice har p.t. 9stk hvite igjen i nettbutikken, og en haug med sorte: https://nettbutikk.djuice.no/mobil/samsung-sm-n910-note-4-white-telenor-b2c Kjøpte uten abb der på mandag, og hadde den mindre enn et døgn senere. For en herlig oppgradering fra Note 2 4G! Etter denne ser jeg ikke på pure android som noe positivt faktisk... Første dag tappet batteriet i overkant raskt, men etter endelig å ha fått kranglet inn firmwareoppdateringen via kies, virker dette veldig bra idag. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Løp innom en telenorbutikk. I sid. Ikke er dem låste heller Lenke til kommentar
terion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Telenorbutikkene i vestfold har dem ikke. Djuice uten abb er lik pris som telenor på nett. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ja, samme pris og samme lagerbeholdning. Same shit, different wrapping . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Terion: kan jeg godt, for pris pluss frakt og omkostninger, men er det ikke like enkelt å bestille direkte fra djuice? Endret 23. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
charnobo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hva med riper i skjerm ? har alle på skjermbeskytter eller har samsung gorilla glass som ikke riper så lett ? i og med note 4 er så ny, hvilke erfaringer har folka med note 3 hatt angående riper og skjermbeskyttere/flipcases ? note 3 har samme gorilla glass som note 4 ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Har ikke brukt noe skjermbeskytter siden min Samsung Omnia HD(2009) , det er totall bortkastet(for min del i alle fall), skjermen føles verre, ser verre ut og har vell veldig liten hensikt med dagens gorilla glass, bare å finne en kniv å kutte gulleroten din på note 4, går bra det Endret 23. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå