Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Issue: tilbakeknappens lys blør over i skjermen. Synlig når det er mørkt, men ellers ikke noe jeg ser. Noen andre?

Ikke store biten, er vel et 1-2 mm med hva ser ut som et glippe mellom nedre kant og skjermen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Takk for link.

skal teste denne. Hver gang jeg bruker tastaturet kommer det varsel i panelet om hvilket inndata metode jeg skal bruke.... er dette mulig å skru av på noe måte?

Om du går inn i innstillingane og huker vekk google voice input, skal det forsvinne. Det fungerer dessverre ikkje om du skal bruke eit anna tastatur enn Samsung sitt :(

Takk for link.

skal teste denne. Hver gang jeg bruker tastaturet kommer det varsel i panelet om hvilket inndata metode jeg skal bruke.... er dette mulig å skru av på noe måte?

Ta dette på pm, evt i en annen tråd da det er litt off topic :)

Det er då ikkje OT, har sett mykje verre postar før :p

Issue: tilbakeknappens lys blør over i skjermen. Synlig når det er mørkt, men ellers ikke noe jeg ser. Noen andre?

Ikke store biten, er vel et 1-2 mm med hva ser ut som et glippe mellom nedre kant og skjermen.

Det er vanlig på dei kvite Galaxy-telefonane, iallfall såvidt eg veit. Det var vel den du hadde? Det var litt av grunnen til at eg gjekk for den svarte/grå denne gangen, sidan eg hadde Note 3 i kvit. Forandring fryder! Resten av telefonen er skikkelig nice då :D

Lenke til kommentar

Takk for link.

Om du går inn i innstillingane og huker vekk google voice input, skal det forsvinne. Det fungerer dessverre ikkje om du skal bruke eit anna tastatur enn Samsung sitt :(

Takk for link.

Ta dette på pm, evt i en annen tråd da det er litt off topic :)

Det er då ikkje OT, har sett mykje verre postar før :p

Det er vanlig på dei kvite Galaxy-telefonane, iallfall såvidt eg veit. Det var vel den du hadde? Det var litt av grunnen til at eg gjekk for den svarte/grå denne gangen, sidan eg hadde Note 3 i kvit. Forandring fryder! Resten av telefonen er skikkelig nice då :D

:) Muligens ikke, men dette gjelder vel for de fleste android telefoner og er ikke unikt for Note 4 som denne tråden skal handle om.

Lenke til kommentar

Jeg har iallefall fall ikke noe i mot litt diskusjon rundt Android funksjoner som note 4 faktisk har og bruker.

Edit: i Værste fall får vi kanskje med oss et Android tips som faktisk gjør at note 4 brukeropplevelsen blir forbedret :)

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg har iallefall fall ikke noe i mot litt diskusjon rundt Android funksjoner som note 4 faktisk har og bruker.

Edit: i Værste fall får vi kanskje med oss et Android tips som faktisk gjør at note 4 brukeropplevelsen blir forbedret :)

:) Du har helt rett. Jeg så bare for meg at om jeg skulle forklart han dette ville det blitt mye frem og tilbake...

Kan noen av dere som har fått telefonen fortelle litt om hvordan den føles i hånden mtp størrelsen? Er den helt lik Note3 i så måte? Evt bedre/dårligere?

Endret av Bjareboy
Lenke til kommentar

:) Du har helt rett. Jeg så bare for meg at om jeg skulle forklart han dette ville det blitt mye frem og tilbake...

Kan noen av dere som har fått telefonen fortelle litt om hvordan den føles i hånden mtp størrelsen? Er den helt lik Note3 i så måte? Evt bedre/dårligere?

Skjerm på størrelsen er den samme. Lengden er marginalt kortere, mens bredden er enda mer marginalt lengre. Den nye rammen rundt er skarpere, og føles kanskje mer robust.

Lenke til kommentar

Overgangen fra baksida føles bedre syns eg. Med metallramma gjer det telefonen til ein mykje bedre opplevelse. HTC M8 f eks kjennes bedre ut totalt sett, men den er veldig glatt i bakkant. Totalt sett er det eit greit kompromiss syns eg mellom kvalitetsfølelse og funksjonalitet :)

Lenke til kommentar

Syntes den føles totalt sett bedre enn m8 og tilsvarende designede telefoner selv.

Ellers håndterer den likt note 3.

Batteriet virker bedre. Har 75 prosent nå, kontra 50-60 på en lik dag med note 3. Får se om det er slik jeg opplever det jevnt over som jeg får litt mer å gå på.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hmm.. variert tilbakemelding her, spent på hva jeg finner ut.. PÅ FREDAG!

Kan se det som kjekt for å sikre seg mot andres øyne, men funker det dårlig, blir det kutta ut..

Spent på om NFC kommer igang med betaling iløpet av kommende år, da kan det jo også bli en funksjon å like..

Lenke til kommentar

Syntes fingeravtrykk leseren virker veldig optimalt, fungerer nærmest hver eneste gang, det jeg får gimmick følelse av deriomot er pulsmåleren som aldri fungerer.

Hos meg fungerer pulsmåleren hver gang,men ikke fingeravtrykkleseren. De har noe å lære av iphone der,for den er uten tvil mye mye bedre. SpO2 måleren fungerer også greit her. Skritttelleren også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...