Trond Emil Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som vet hvordan posten kommer seg til nordland? Må det innom Trondheim? Bor ca 35 mil Nord for Trondheim (Trofors). Min Note4 var sendt fra terminalen (Oslo) igår rett før 19.00.. Fredag forventet i hendene mine.. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Da har min blitt sendt fra komplett ^^Yeey, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Pfff min flat gold står fortsatt som 26.10:/ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hmm usikker. Vente iallefall en uke til på flat gold eller bare kjøpe en hvit eller svart.. hmmmf Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Se her ja, en plukker opp tips hele veien. Det med meny var jeg ikke klar over. Selv er jeg sinnsykt avhengig av SwiftKey, klarer ikke vende meg til button layout på Samsung sitt originale tastatur, selv om dette fungerer utmerket også. En ting som plager meg med en ellers veldig pen mobil. Sms/meldinger programmet. Det ser bare så jævlig barnslig ut, hvor vanskelig kunne det vært å oppgradert denne med litt lysere farger eller flere alternativer for egendefinering. Har enda til gode å prøve hangouts.... Noen som har erfaringer med Google sin tjeneste? Hjem knappen, volum og låseknappen er tight og fin på min mobil. Litt tregt å få ut pennen, men det kommer seg vel etter litt bruk. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Se her ja, en plukker opp tips hele veien. Det med meny var jeg ikke klar over. Selv er jeg sinnsykt avhengig av SwiftKey, klarer ikke vende meg til button layout på Samsung sitt originale tastatur, selv om dette fungerer utmerket også. En ting som plager meg med en ellers veldig pen mobil. Sms/meldinger programmet. Det ser bare så jævlig barnslig ut, hvor vanskelig kunne det vært å oppgradert denne med litt lysere farger eller flere alternativer for egendefinering. Har enda til gode å prøve hangouts.... Noen som har erfaringer med Google sin tjeneste? Hjem knappen, volum og låseknappen er tight og fin på min mobil. Litt tregt å få ut pennen, men det kommer seg vel etter litt bruk. Du kan jo endre fargene osv på sms/meldingsprogrammet... såg en video på youtube der han karen gjor det. Men du har kanskje sett på det og det er ikke de fargene du vil ha? Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja vet du kan gå inn på innstillinger å fikse, men jeg måtte laste ned hvit bakgrunn og dille litt for å få den bedre. Men right out of the box syns jeg de kunne gjort det bedre på en ellers så stilfull mobil Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Haha. Telenorbutikken ville ikke selge meg note 4 for jeg bruker talkmore. .. Endret 22. oktober 2014 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
note4 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja vet du kan gå inn på innstillinger å fikse, men jeg måtte laste ned hvit bakgrunn og dille litt for å få den bedre. Men right out of the box syns jeg de kunne gjort det bedre på en ellers så stilfull mobil Ja de har valgt litt rare farger her og der.. jeg har ikke telefonen ennå men er ikke super fan av den blå/oransje fargekomboen som jeg har sett på menyene.. kan disse fargene skiftes ut forresten? Lenke til kommentar
note4 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha. Telenorbutikken ville ikke selge meg note 4 for jeg bruker talkmore. .. Samme her.. eller jeg kunne velge å kjøpe en telefon uten abo. som er låst til telenor.. Prøver heller i de andre butikkene på fredag. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har en på bestilling hos komplett.. men vil ha nå. Joda kjøper uten abonnement men dem ville ikke selge til meg for jeg ikke var telehor kunde Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg bruker hangouts og er fornøyd med det. Brukt mye gorsnbellg der, men hangouts er kjapt og greit. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha. Telenorbutikken ville ikke selge meg note 4 for jeg bruker talkmore. .. Samme her.. eller jeg kunne velge å kjøpe en telefon uten abo. som er låst til telenor.. Prøver heller i de andre butikkene på fredag. Har dere ikke følgt med i tråden her, telefonen er ikke låst. Bare sjekk på boksen om modellnavnet er zknee og ikke TEL Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha. Telenorbutikken ville ikke selge meg note 4 for jeg bruker talkmore. ..Var samme med meg, men bare kjøp den med et kontantkort fra Telenor. Koster ikke noe ekstra, du må bare opprette et nytt nummer i navnet ditt Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha. Telenorbutikken ville ikke selge meg note 4 for jeg bruker talkmore. .. Samme her.. eller jeg kunne velge å kjøpe en telefon uten abo. som er låst til telenor.. Prøver heller i de andre butikkene på fredag. Slik jeg har forstått det, så er ikke noen telefoner låst mot telenor? Eller? Jeg gikk inn. Kjøpte mobilen med kontantkort og satt i mitt talkmore kort når jeg kom ut av butikken. Enkelt å greit Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har også bestilt den Spigen beskyttelsen. Med rød ramme. Tror det blir helt phorno. Fikk du noe sporingsnummer forresten? Fikk mail om at de ikke kunne levere glass til skjermen og at de tilbakebetalte for glasset, men at de skulle sende med en gratis skjermbeskytter. Pent! Vurderte rød sterkt selv, men ble sort for å matche, tror uansett man kan kjøpe den ytterste rammen for seg selv etterhvert. Sporingsnummer sto som info på ordren inne på ebay profilen. Rød ramme er ikke på lager ennå. Det står at den kommer 10. november. Samme med blå. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for rød eller blå. Hadde vært kjekt med begge ytterrammene, ja... Godt å høre at det så bedre ut enn ventet, Bendorama. Kan du legge ut et bilde av hvordan den sorte noten gjør seg i casen? Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvor har folk bestilt fra? Ser Komplett holder sin urealistiske pris oppe samtidig som leveringsdatoen forsvinner lenger inn i fremtiden hver uke ... Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Då var telefonen i hus! Her er nokre bilder for dei som er interesserte i å sjå korleis den svarte versjonen ser ut. (Den er egentlig meir grå.) Syns det var litt irriterande at stripene i mønsteret på telefonen var over knappane og, men men Endret 22. oktober 2014 av Kyanite 2 Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Se her ja, en plukker opp tips hele veien. Det med meny var jeg ikke klar over. Selv er jeg sinnsykt avhengig av SwiftKey, klarer ikke vende meg til button layout på Samsung sitt originale tastatur, selv om dette fungerer utmerket også. En ting som plager meg med en ellers veldig pen mobil. Sms/meldinger programmet. Det ser bare så jævlig barnslig ut, hvor vanskelig kunne det vært å oppgradert denne med litt lysere farger eller flere alternativer for egendefinering. Har enda til gode å prøve hangouts.... Noen som har erfaringer med Google sin tjeneste? Hjem knappen, volum og låseknappen er tight og fin på min mobil. Litt tregt å få ut pennen, men det kommer seg vel etter litt bruk. Anbefaler Chomp SMS... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p1.chompsms Endret 22. oktober 2014 av Bjareboy Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Takk for link. skal teste denne. Hver gang jeg bruker tastaturet kommer det varsel i panelet om hvilket inndata metode jeg skal bruke.... er dette mulig å skru av på noe måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå