Emsal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjer med komplett da? er jo ut i november på alle note 4 telefonene... Det er fordi alle de som har kommet er allerede reservert til noen. Som f.eks meg ^^ Så når får du din? Har de allerede sendt ut? "Er forventet inn på lager til oss igjen 8 november. Men siden din står som reservert på lager regner jeg med at den blir sendt ut de nærmeste dagene." Det var det jeg fikk i beskjed da jeg spurte på chatten. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er Telenor nettbutikk og kiosk/butikk samme priser på? Svarer på mitt eget spørsmål jeg: Butikken er 300,- dyrere på Note 4. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Når du lager ny dropboxkonto, hvordan blir det ift PCn? Takler den to Dropboxkontoer samtidig eller er det mer som må gjøres? Lenke til kommentar
note4 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hahaha er det mulig. Jeg spurte de på komplett flere ganger når jeg hadde forhåndsbestillt med de om når de endret dato så gjaldt det min ordre også eller om det var bare for neste bestilling til lager? Jeg spurte flere på komplett og alle svarte at dette gjaldt de som også hadde forhåndsbestilt til en tidligere dato. Så jeg kansellerte.... Gidder ikke mer komplett om de ikke vet hva de holder på med. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 dere som har telefonen skjønner at dere er meget opptatt akkurat nå men kan ikke dere gi litt info når dere er oppe for luft? Er det noen som har merket noe gap? Noen som har en "vinglete" hjem knapp? Noen andre feil? Eller er det bare velstand hele veien? :-D Noen som vil legge ut noen bilder av telefonen sin? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Frister litt med ny mobil og denne blir sterkt vurdert. Noen videoer om bruk av s pen? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hahaha er det mulig. Jeg spurte de på komplett flere ganger når jeg hadde forhåndsbestillt med de om når de endret dato så gjaldt det min ordre også eller om det var bare for neste bestilling til lager? Jeg spurte flere på komplett og alle svarte at dette gjaldt de som også hadde forhåndsbestilt til en tidligere dato. Så jeg kansellerte.... Gidder ikke mer komplett om de ikke vet hva de holder på med. Mulig det stemmer det. Jeg stoler ikke akkurat på det de sier. Er enig at de burde bli bedre til å gi info. Tenker jeg venter i et par dager og ser. Ellers blir det en tur på elkjøp eller noe lignende. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Når du lager ny dropboxkonto, hvordan blir det ift PCn? Takler den to Dropboxkontoer samtidig eller er det mer som må gjøres? Har du DropBox business kan du kjøre to. https://www.dropbox.com/help/61 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Frister litt med ny mobil og denne blir sterkt vurdert. Noen videoer om bruk av s pen? Bare søk på youtube. Theandroidguy har en del kule tips og triks for Note 4, mange omhandler pennen. Toppris: hvordan har du gjort det, eller tenkt å gjøre det, med dropbox og at de ikke lar deg få promogaven på en eksisterende konto? Endret 21. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Screw it. Løper til Telenor før stengetid og kjøper. 6 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Screw it. Løper til Telenor før stengetid og kjøper. hahahah det var det jeg gjorde. Ikke noe vits å forhåndsbestille, er bare tull Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hvor jeg jobber tar jeg ikke her, men jobber som teleselger ja, og har gjort det i 11 år. At mange S5 er låst har jeg selv erfart, og Telenor har også bekreftet dette overfor meg. Vet for øvrig at det er mange andre telefoner som er merket med at de er låst til Telenor, men som likevel er ulåst. S5 er nok unntaket, og det gjelder tydeligvis ikke alle S5 heller. Navnet ditt står til personligheten, ja! Haha, neida. Vi heller ikke buse ut direkte om hvor jeg jobber. Den generelle konsensusen på jobb er at alle modeller vi fra får Telenor ikke er låst, med untak av kjipe modeller som Galaxy Trend og Galaxy Young og lignende billig-telefoner. Også de med taster som kommer pakket sammen med nye startpakker (kontantkort) Jeg tenkte det var mye det samme hos andre butikker, men jeg får høre på deg når du sier det er feil. :O Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sliter virkelig med å få puls måler tingen til å fungere, får det kanskje til 1 av 10 ganger, ellers så blir det ikke riktig i følge telenfonen, prøver ulike fingre og ulikt trykk. Jeg har tidligere brukt en app med andre telefoner som bruker led (blitz) lampen, fungerte hver gang. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 kanskje du ikke har puls? 2 Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sliter virkelig med å få puls måler tingen til å fungere, får det kanskje til 1 av 10 ganger, ellers så blir det ikke riktig i følge telenfonen, prøver ulike fingre og ulikt trykk. Jeg har tidligere brukt en app med andre telefoner som bruker led (blitz) lampen, fungerte hver gang. det er jo nedtur.. er jo mest gimmick det der, men likevel bør det jo funke.. skuff.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 kanskje du ikke har puls?Heu Heu Heu, som sakt 3 parts app som bruker led blits fungerer bra den. Men føles litt teit å bruke den, når samsung har sin egen integrert med egen sensor. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 En time med Note 4. RAWR. Problem: Den finner ikke alle kontaktene jeg hadde på Note 3 (som ble frastjålet for en måned siden). Disse ble lagret på en av mine 3 gmail adresser, men jeg har lagt til samtlige i systemet. Har sjekket gmail.com og gått på "Contacts" for å finne ut hvilken som har vært i bruk, men jeg mangler fremdeles mange.. Noen som har tanker? Jeg lagret aldri på SIM kort, alltid GMAIL adressen. Var framtidsrettet. Hvor kan de ha blitt av? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) En time med Note 4. RAWR. Problem: Den finner ikke alle kontaktene jeg hadde på Note 3 (som ble frastjålet for en måned siden). Disse ble lagret på en av mine 3 gmail adresser, men jeg har lagt til samtlige i systemet. Har sjekket gmail.com og gått på "Contacts" for å finne ut hvilken som har vært i bruk, men jeg mangler fremdeles mange.. Noen som har tanker? Jeg lagret aldri på SIM kort, alltid GMAIL adressen. Var framtidsrettet. Hvor kan de ha blitt av? Er nok stor fare for at de er borte når de ikke er på gmail kontoen. Jeg tror at telefoner ikke synker kontaktene lenger like ofte/noen problemer her, hadde samme problem når jeg reinstalerte min s4, men jeg tok heldigvis backup lokalt. Endret 21. oktober 2014 av MrLG Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Og HVOR er det blitt av MENY knappen på telefonen? Note 3s menyknapp (venstre for home-knapp) er nå multi-vindu funksjon. Savner meny knappen..! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Da er min note 4 up and running med alt av apps og det up skikkelig. So far er fingeravtrykkgreia ganske fin. Registrerte tommelen fra normalt enhåndsgrep to ganger og venstre pekefinger en gang. Masse forskjellige vinkler. Men får se over tid... Enda ikke fått sett noe video eller tatt noen bilder. Multitaskingknappen er treg uansett launcher. Håper de fikser det snart. Ellers ganske så kjapp og fin. Enda ikke satt opp hjemmeskjermen, det får bli i morgen. Toppris: hold samme knappen inne litt så får du meny. Ellers ligger meny som regel oppe til høyre i appen (tre prikker, loddrett). Endret 21. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå