Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

 

 

 

Pent! Vurderte rød sterkt selv, men ble sort for å matche, tror uansett man kan kjøpe den ytterste rammen for seg selv etterhvert.

Sporingsnummer sto som info på ordren inne på ebay profilen.

Ja, kanskje skifte farge for forskjellige anledninger? Bestilte direkte fra Spigen sine sider, får det nok snart uansett.

Gjorde du?

Du kunne fått det for 21.99 usd fra deres ebay side (pre order 37% off) så du hadde kommet under 200 kroner og sluppet moms og 100-200 kroner i fortollingsgebyr.

Ja, jeg så det senere at man kunne handle fra ebay-siden. Får ta det slik neste gang eller når de kommer med en wallet-case. Fikk det rett i postkassen sist uten moms og gebyr, så får krysse fingrene.

 

Kjøpte ekstra rammer til min S4 med Hybrid Neo beskyttelsen, så håper de kommer med det til Note 4 også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort og godt svart! håper 3g skal bli mer stabil for meg her fremover da, tror vi er velsignet med nedprioriterte sendere her.. Nordland vettu.. Noen som vet om signalet på Note4 er bra? nyere er bedre, eller er det ikke slik? Leste en gang at signalstyrken var blitt dårligere oppigjennom årene..

 

Jeg merkert forbedring hvertfall i motsettning til note 3. Samme sted hadde jeg knapt dekning, her er det nå veldig bra dekning med h+, før var det bare Edge.

 

Tipset her er Onecall i oslo, telenor andre steder. Lås mobilen deres

Lenke til kommentar

Dette ble jo fantastisk beleilig, fikk Note 4 i dag og nå lå også mitt spigen deksel i postkassen samme dag! (fikk faktisk et lite hakk i metalet bare av å skrape av den påklistra plast rammen, så case er ønskelig for min del)

note4_title_nh_ms.jpg

 

Kanskje litt tidlig å spørre, men er du fornøyd med dekselet så langt ? Mitt står fremdeles som i transit...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i deksel ? Er sykt redd for å skrape metallet. Ser ut som den ikke tåler en dritt

 

Deksel i oslo liksom , får vel stikke til telenorbutikken de hadde noe der til blodpriser..

Netcom har inne.Gummy deksel,ikke serlig bra men beskytter telefonen da:)

Lenke til kommentar

Garantert kopi, sikkert en grunn for at spigen logoen er "uklar" dekslet kan forventes å se litt anderledes ut også, da bildene er fra Spigen og ikke nødvendigvis viser hvordan "kopien" ser ut.

 

Forøvrig det tykkeste og minst lekre dekslet til Spigen det der, for forskeren i antarktisk ;) , men det tåler jo sikkert en del ( i alle fall ekte varen)

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Man sammenligner heller ikke sin veltrente og pene dame med et stykke plast og metall ;)

 

Tror ikke det Er noen her inne som kjøper noe som helst til sin note 4 som er for å dekke den til, er nok pga av andre fordeler og bruksområde man kjøper det aktuelle produktet for.

 

Jeg bruker gledelig en god case jeg selv er fornøyd med, istedenfor å være litt mer fornøyd uten og heller risikere å betale i store dommer for ødelagt ditt og datt, dessuten føles det litt bedre å gi min forrige telefon videre til fruen, å den enda ser fin ut.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Har jeg misforstått eller har Telenor en god pris nå?

 

Telenor har Mobil M+ med 4GB datatrafikk, i 12 måneder for totaltpris 8287

Telefonen koster 6387,- hos Chess

Da blir abonnement prisen her 158,-

 

158,- for 4gb i måneden? Er dette det billigste abonnement med en god mengde datatrafikk man kan få? Eller leser jeg feil av her? Er så amatør på dette -.-

 

 

Jeg glemte å legge ved link:

https://nettbutikk.telenor.no/mobil/samsung-sm-n910-note-4-white-telenor-b2c/?icid=p-141020_privatforiside_note4_tile1

 

Hvorfor er "Total"-prisen oppgitt lavere, enn når jeg tar 799 + (649*12)? Da blir total 8587,-

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...