Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Hakk i metall av negla di? Eller brukte du noe annet å skrape med? Brukte nagla mi, som jeg forøvrig ikke har, de forsvinner mystisk av seg selv ved kjedsomhet, og ja det kom et lite "skrape" merke, ikke hakk kanskje, men et LITE merke som ikke forsvinner. Endret 21. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ser det har begynt å dukke opp aluminium bakdeksler av et greit design på Ebay nå. Desverre ser det ut til at det påvirker signalene litt(uvisst hvor mye), er kanskje en grunn til at Samsung ikke bruker aluminuim bak!Men til en drøy 50 lapp inkl. frakt er det nesten verdt å teste ut Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bend: Naijs.. Var det du som også hadde bestilt Spigen? Kan forresten bekrefte at ebay linken er ekte Spigen vare (noe jeg var 99% sikker på) Da det følger med et Authenticate bevis med serie nummer på som du sjekker opp i mot Spigen sine sider. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hadde et aluminiumsdeksel til S3 og wifisignalene ble utrolig mye dårligere. Dekningen ble også påvirket, men det merket jeg ikke like mye da jeg har god dekning hvor jeg bor. Rekkevidden på wifi ble derimot så dårlig at jeg ikke kunne være i andre rom enn hvor ruteren min er. Jeg brukte det ikke i mer enn en dag. Ville i grunn ikke anbefalt det til noen. Mulig jeg fikk et ekstra tykt deksel eller noe, ikke vet jeg, men det var i alle fall ubrukelig. Så pent ut, da! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hadde et aluminiumsdeksel til S3 og wifisignalene ble utrolig mye dårligere. Dekningen ble også påvirket, men det merket jeg ikke like mye da jeg har god dekning hvor jeg bor. Rekkevidden på wifi ble derimot så dårlig at jeg ikke kunne være i andre rom enn hvor ruteren min er. Jeg brukte det ikke i mer enn en dag. Ville i grunn ikke anbefalt det til noen. Mulig jeg fikk et ekstra tykt deksel eller noe, ikke vet jeg, men det var i alle fall ubrukelig. Så pent ut, da! Hmm.. nå ble jeg litt usikker, men jeg tror jeg bestiller en så jeg bare kan freshe opp telefonen litt når jeg skal ut på byen Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nå snakker vi , ødelegger det ikke for mye av signalene er det løp og kjøp. 5 lapper for note4 med deksel i aluminium er jo ett røver kjøp :-) Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bend: Nei har ikke bestillt noe neda, usikker på hva det skal tjene til, er det virkelig så store fordeler at det dekker opp for ulempene? Har ingen erfaring med beskyttelse, men såklart, vurderer noe heldekkende på en slik dyr og flott telefon.. Noen gode tips? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg mister telefonene i bakken før eller siden, prøver så godt jeg kan å ikke, så derfor velger jeg som regel case, klart det er ikke pent, men dette av Spigen så greit nok ut til at jeg kan trives med det, det føltes veldig greit ut i real life også, faller mobilen med skjermen først nå, så er det casen som tar i mot med tpu / gummi (på flat bakke). Faktisk mer fornøyd med casen på nå som jeg har prøvd det, en jeg så for meg det ville bli. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Høres bra ut.. tenkte på noe flip-greier, men er redd jeg skal bli gal av den.. noen tanker om det? For/imot? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Høres bra ut.. tenkte på noe flip-greier, men er redd jeg skal bli gal av den.. noen tanker om det? For/imot? Jeg blir gal av flip. Flip med kort i ødelegger også skjermen din dersom du ikke har noe form for plastikk eller glass på den. På min S5 har jeg nå bare en Sandstrøm Extreme Glass Protector. Har ennå ikke mistet telefonen i bakken en eneste gang, og seks måneder etter kjøpsdato ser den fortsatt nøyaktig like strøken ut som den gjorde når jeg kjøpte den. Flip er praktisk, men bygger en del ut og det ekstra leddet er som regel i veien, syntes jeg. Blir en smakssak. Brukte coveret man fikk med på Note 2, men det ble fort skittent og slitt. Not a fan. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hadde håpet å skifte ut lommebok med kort i case, men ser den med at flip kan bli annoying.. veldig usikker på det der, så har ikke gjort noe bestilling enda.. Gjerne kom med flere råd her, som sagt, ingen erfaring.. Spigen så solid ut det, vurderer det, men som sagt, ønsker å ha kort i.. finnes det noen uten flip, men med kortholdere? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har også bestilt den Spigen beskyttelsen. Med rød ramme. Tror det blir helt phorno. Fikk du noe sporingsnummer forresten? Fikk mail om at de ikke kunne levere glass til skjermen og at de tilbakebetalte for glasset, men at de skulle sende med en gratis skjermbeskytter. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hva synes dere om batteri tiden på note 4 ? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Spigen kommer nok med en wallet case til Note 4 snart. De er jo veldig populære til de andre modellene. Det er god kvalitet også. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Han på tlf sa forresten at den var operatørlåst.. Sikkert åpenbart for dere, men kan hende det har noe å si.. Telefonen er ikke låst. Telenor har ikke låst annet enn drittbillige modeller til under tusenlapper på et par år nå. Tør ta gift på at den støtter andre simkort enn Telenor/djuice sine. Jeg tror nok det stemmer at Note 4 ikke er operatørlåst, men det er ikke helt riktig at Telenor kun låser billige telefoner. Vær oppmerksom på at mange Galaxy S5 fra Telenor er låst! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har også bestilt den Spigen beskyttelsen. Med rød ramme. Tror det blir helt phorno. Fikk du noe sporingsnummer forresten? Fikk mail om at de ikke kunne levere glass til skjermen og at de tilbakebetalte for glasset, men at de skulle sende med en gratis skjermbeskytter.Pent! Vurderte rød sterkt selv, men ble sort for å matche, tror uansett man kan kjøpe den ytterste rammen for seg selv etterhvert. Sporingsnummer sto som info på ordren inne på ebay profilen. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 handlet min på telenorbutikken på stovner og ca kl 15:00 så hadde de kun 3 av hvite og 2 av svarte. Bor på Stovner selv, hva ga du for den der og evnt med hvilket ab? 6699 kr uten abbo Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Pent! Vurderte rød sterkt selv, men ble sort for å matche, tror uansett man kan kjøpe den ytterste rammen for seg selv etterhvert. Sporingsnummer sto som info på ordren inne på ebay profilen. Ja, kanskje skifte farge for forskjellige anledninger? Bestilte direkte fra Spigen sine sider, får det nok snart uansett. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) 6699 kr uten abbo Tør jeg spørre hvorfor du (og andre, egentlig, er litt interessert i dette. Får vel lage egen tråd) ikke kjøper med binding? Det mest åpenbare er selvfølgelig at du muligens har en binding fra før som det ikke lønner seg å bryte, men man sparer gjerne opptil 1500 kr på å kjøpe med såkalte "nullbindinger" hvor man kun låser seg til abonnementet i ett år, men ikke betaler en krone mer. F.eks Telenor sitt M+ abonnement, låser man det til ordinær månedssum á 299/mnd, så får man telefonen til 5099 kontra din pris på 6699. Det er jo pokker meg 1600 spart. Endret 21. oktober 2014 av Klatt3n 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå