Bendorama Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Slai! Jeg stiller meg mindre optimistisk, torsdag - fredag er kanskje ikke uhørt med posten nye bud på sykkel? til å frakta saker rundt i distriktet. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hahaha fantastisk SP episode btw Endret 20. oktober 2014 av note4 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Fantastisk, det er bekreftet: Sendingen kan være forsinket 20.10.2014 18:05 Sendingen vil sannsynligvis ankomme utleveringssted neste virkedag. 100% lenger leveringstid en det pleier til hvor jeg bor, og selvfølgelig denne gangen jeg gleder meg virkelig også. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Fikk bekreftelse på min hvite nå i sted. Yay. Da eksisterer den i alle fall. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvor i landet bor du siden du får den i morgen? Østlandet, kan anbefales . Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvor i landet bor du siden du får den i morgen?Østlandet, kan anbefales .Tror du vi får den i morgen alt? Jeg bor i Moss? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Forventet levering: 21.10.2014 Tenk om jeg får den før deg, bend? Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Forventet levering: 21.10.2014 Tenk om jeg får den før deg, bend? Tviler ikke xD Som sakt, de to siste gangene jeg har bestilt noe på nett har det tatt 1 dag lenger en normalt (sist gang) og denne gang 2 dager ekstra, kan bli en fin trend. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1165&prodid=54899 noen som vet om jeg kan få tak i en slig til note 4 et sted? Eller må jeg vente lenge etter lanseringsdato ? Om dere ikke har lest: http://www.engadget.com/2014/10/15/samsung-galaxy-note-4-review/ Og denne har vel de fleste sett: https://www.youtube.com/watch?v=Jj3Jy5ufhaY Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Iiik jeg har fått mitt første hakk i metallet. Aner ikke når dette har skjedd. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Var litt rask på labben. Min sorte som skal returneres skal være hos meg i morgen, mens den hvite jeg faktisk skal ha derimot, blir nok å ankomme dagen. Trist. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Var litt rask på labben. Min sorte som skal returneres skal være hos meg i morgen, mens den hvite jeg faktisk skal ha derimot, blir nok å ankomme dagen. Trist. Urettfærdig at du har 2 og jeg ingen Regner med jeg får min på fredag/lørdag.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hvis du bor i Sandnesområdet kan du få kjøpe min ekstra uten problem? Edit: der kom mld fra posten om den hvite; forventet levering 21.! Woo! Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det skal bli så godt å få telefonen i hånden i morgen!? Et spørsmål; er det fortsatt sånn at dere lader telefonen full første gang?? Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Tror du vi får den i morgen alt? Jeg bor i Moss? Hvis du har bestilt fra Djuice/Telenor og fått melding fra Posten med estimert levering 21. så har du den imorgen :-). Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Tror du vi får den i morgen alt? Jeg bor i Moss?Hvis du har bestilt fra Djuice/Telenor og fått melding fra Posten med estimert levering 21. så har du den imorgen :-).Wiiiiii!? Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så det vil med andre ord si at han jeg snakka med på Telenorbutikken enten ikke visste bedre eller prøver å lure meg over på Telenor abo. når han sa den var låst til Telenor.. Sitter å sliter mellom å velge Djuice eller vente til fredag og kjøpe på Spaceworld. De på Spaceworld er så himla hyggelig, tenker det kan være greit å kjøpe i en butikk jeg kan gå å snakke med noen face to face om det skulle være noe. Har ikke noen erfaring med Djuice.. Så hyggelig å lese, jeg er jo en Spaceman Ja, da visste ikke han bedre. Har jobbet i Spaceworld (hehe) i 5 år nå, og spesielt med tele. Før var i utgangspunktet alle telefoner fra Telenor låst, men blant annet fordi de slet med å bli kvitt alt på lager og mye ressursbruk med egen programvare osv så gikk de vekk fra dette i Q3 2013. Så alle telefoner som Telenor har fått inn etter det er åpne for alle operatører, dog kan noen telenorapper kan være forhåndsinnstallert, men disse er det bare å avinnstallere. Ja jeg sliter litt med slevkontrollen her, frister veldig å bestille fra Djuice, men om dere er garantert at dere har den i butikk på fredag så venter jeg til da. Tåplig at dere ikke får selge de med en gang dere har det på lager siden Telenor/Djuice får det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Det skal bli så godt å få telefonen i hånden i morgen!? Et spørsmål; er det fortsatt sånn at dere lader telefonen full første gang?? Nei. Ta ut av esken, start tlf, kos deg, lad når du vil, ta den av lading når du vil. Er bare å drite i å tenke på det =) . Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvis du bor i Sandnesområdet kan du få kjøpe min ekstra uten problem? Edit: der kom mld fra posten om den hvite; forventet levering 21.! Woo! Lett om jeg hadde bodd der! Men holder til i Tromsø, så blir litt langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå