Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Faen... gikk glipp av Note 4 greia. Fikk med meg siste del av Gear S klokken og hele VR greia.

 

Kommer vel kanskje en link slik at jeg kan se den senere? Ser de nevner en Note Edge! Trodde det var håp og sukkerspinn. Gleder meg til å se launchen senere... :/

Fjorårets launch ligger ute, så den kommer sikkert senere.

 

Ellers ble det nå fortalt at den har 3GB RAM, 2.7GHz QC CPU (som betyr SD805), 32 GB internetlagring som kan utvides med +64gb fra microSD kort, og wireless charging support (med separat cover)

32 GB internetlagring...?

nå må du slutte å korrigere alle i forumet. Makan til troll
Lenke til kommentar

Tror neppe dette er nok til å bytte ut min note 3.

Venter heller å ser på den nye Huawei ascent M7 litt større men 6 tommers skjerm, 4000 Mvh batteri og safirglass.

Går med mobilen i bukselomma og min note3 ser ut som den har vært igjennom en verdenskrig...

Når en betaler 6000 for en telefon bør den også tåle litt bruk....

Lenke til kommentar

Jan-otto: Ja hvis du ikke trenger pennen eller ønsker forbedringene er det jo ingen større grunn til å velge note 4.

That being said ser min note3 helt sjef ut, og jeg har den alltid i lommen. Så tror muligens buksa di er laget av spiker eller noe =p

 

Skal mye til før noen klarer lage en modell som hamler opp med note-serien desverre. Hadde vært greit med litt konkurranse.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Den er jo grei. Eneste jeg kan si er at det ikke er tilfelle for meg. Så de påstandene må vel kansellere hverandre ut.

 

For meg er pennen grunnen til å ha en Note. Spesielt på note 4 mer enn note 3.

Ellers kunne jeg bare hatt en 930 eller g3 eller så. Mest sannsynligvis en 930.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...