Slai Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Ikke mer uvanlig enn at de har Sony sin optikk vel? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ser ikke det står beskrevet andre steder, i alle fall ikke ved søk fra mobilen, i og med den teksten er den samme som z2 sin beskrivelse, så stiller jeg meg enda tvilsom. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Jo den er grei. Men i utgangspunktet ville det vært helt greit =p . Tviler også på dette med sonyplugger =) Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (Listen var tatt fra Amobil) Var også noe usikker på det med ørepluggene, men valgte å ikke ta det bort. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det med FM radio er vel heller ikke riktig? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Det er sammenblanding av spesifikasjonene til Sony Xperia Z3 og Z3 compact som også kom på amobil for en dag siden. Endret 4. september 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Kan forresten bekrefte at det er led indikator. Så det i settings. Endret 4. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Faen... gikk glipp av Note 4 greia. Fikk med meg siste del av Gear S klokken og hele VR greia. Kommer vel kanskje en link slik at jeg kan se den senere? Ser de nevner en Note Edge! Trodde det var håp og sukkerspinn. Gleder meg til å se launchen senere... :/ Fjorårets launch ligger ute, så den kommer sikkert senere. Ellers ble det nå fortalt at den har 3GB RAM, 2.7GHz QC CPU (som betyr SD805), 32 GB internetlagring som kan utvides med +64gb fra microSD kort, og wireless charging support (med separat cover) 32 GB internetlagring...? nå må du slutte å korrigere alle i forumet. Makan til troll Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det med FM radio er vel heller ikke riktig? Det er ikke blitt bekreftet enda såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Irriterende med ventetid. Lanser og slipp telefonen dagen etter. God damn it. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sier meg enig der, er nesten sikker på det er Note som skal få ta over for S4, en godt integrert penn virker utrolig praktisk til både surfing og mer "smarte" oppgaver(har som sagt aldri prøvd Note) . Å en måned til salg er nedtur! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Ja pennen er en av de større tingene for meg og der. Håper bare tilgjengeligheten holder mål her, at de ikke får et parti ved launch som er borte samme dag, og så tre uker venting før neste parti... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves osv.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 De som får med en gang venter heller ikke forgjeves. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Bestilte på komplett så jeg er sikker på å få av første leveranse. Får eventuelt avbestille om noen andre skulle være mye billigere. Endret 5. september 2014 av Complexity Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tror neppe dette er nok til å bytte ut min note 3. Venter heller å ser på den nye Huawei ascent M7 litt større men 6 tommers skjerm, 4000 Mvh batteri og safirglass. Går med mobilen i bukselomma og min note3 ser ut som den har vært igjennom en verdenskrig... Når en betaler 6000 for en telefon bør den også tåle litt bruk.... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Jan-otto: Ja hvis du ikke trenger pennen eller ønsker forbedringene er det jo ingen større grunn til å velge note 4. That being said ser min note3 helt sjef ut, og jeg har den alltid i lommen. Så tror muligens buksa di er laget av spiker eller noe =p Skal mye til før noen klarer lage en modell som hamler opp med note-serien desverre. Hadde vært greit med litt konkurranse. Endret 5. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Synes pennen er ett fint verktøy men kan for min del ofres for bedre kvalitet... Buksene mine er helt ordinære så det er plastikken til Samsung som er problemet... Ellers er det jo ingen tvil om at note3 er en meget bra telefon. Men jeg synes kvaliteten suger... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Den er jo grei. Eneste jeg kan si er at det ikke er tilfelle for meg. Så de påstandene må vel kansellere hverandre ut. For meg er pennen grunnen til å ha en Note. Spesielt på note 4 mer enn note 3. Ellers kunne jeg bare hatt en 930 eller g3 eller så. Mest sannsynligvis en 930. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sååå mye lettere å ta printscreen og justere det på bildet man vil lagre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå