FurrFoxer Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Også begynne å se frem til Note 5? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hehehe jepp. Eller, det vil jo alltid være en hevet brukeropplevelse i forhold, men de første "ooooh!" dagene går jo fort over. Vil heller glede meg til note 5 på en note 4 enn en note 3 liksom. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 telenor butikkene har begynt å selge de i bergen men med knytting mot telenor.... skal du ha annet abb eller ha den uten binding mot abb så får du ikke kjøpt hos telenorbutikkene... i denne omgang! (første parti) slik jeg forstod det på han som jobbet i telenorbutikken Netcom butikkene har også fått den inn, men de har ikke lov å selge den før fredag, for da er det lansering??? Skjønte ikke helt den, men han skulle ringe meg opp igjen når han hadde fått pratet med samsung norge! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ja har også fått oppgitt lansering fredag fra elkjøp Express og telekiosken, at de rett og slett ikke fikk selge den før da uansett når de fikk den inn. Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ringte telenorbutikken på sørlandssenteret i Kristiansand. De skulle ha 6899,- uten abn. De var inne på lager og det skulle komme mer i morgen. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg vet ikke om elkjøp har fått den her i bergen enda, men skal ringe til de etterpå.... Det hadde jo vært kanon bra. Har en kompis som jobber der og kan sikkert ordne noe monkey buisness 1 Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Da var min i boks takket være telenorbutikken. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spennende å se hva dere syntes om den Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg fikk sett på den i dag og den frister ikke mindre nå for å si d sånn!! Lenke til kommentar
Malasa Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Og min står "fast" på terminalen i Ålesund... Får den nok i morgen tidlig ☺ håper! Lenke til kommentar
abil Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Da ligger min Note 4 sort til lading ved siden av meg Lenke til kommentar
abil Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ringte telenorbutikken på sørlandssenteret i Kristiansand. De skulle ha 6899,- uten abn. De var inne på lager og det skulle komme mer i morgen. Hmmm kjøpte for 6799 på telenorbutikken på Jessheim uten abb. Endret 20. oktober 2014 av abil Lenke til kommentar
abil Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du har bestillt fra? Du har bestillt fra? Kjøpt på telenorbutikk på Jessheim Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg vet ikke om elkjøp har fått den her i bergen enda, men skal ringe til de etterpå.... Det hadde jo vært kanon bra. Har en kompis som jobber der og kan sikkert ordne noe monkey buisness Såvidt jeg vet er det lite penger for ansatte å hente på telefoni. På Apple-produkter er det null, og ofte når man prøver å slå den inn som "ansattsrabatt", blir produktet dyrere. Type "Ja, det er jo lov å prøve seg"-faktor. Bruk heller kompisen din til hvitevarer. Lenke til kommentar
abil Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 telenor butikkene har begynt å selge de i bergen men med knytting mot telenor.... skal du ha annet abb eller ha den uten binding mot abb så får du ikke kjøpt hos telenorbutikkene... i denne omgang! (første parti) slik jeg forstod det på han som jobbet i telenorbutikken Netcom butikkene har også fått den inn, men de har ikke lov å selge den før fredag, for da er det lansering??? Skjønte ikke helt den, men han skulle ringe meg opp igjen når han hadde fått pratet med samsung norge! Hvilken netcom butikk har den inne?????Ringte rundt i hele oslo og ingen sa de hadde den inne så dro da til Telenor isteden. Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ingen note 4 ankommet telenorbutikken i Bodø. Fått bekreftelse på at Note 4 sendes fra djuice i dag. Ordre hos komplett er kansellert! Onsdag eller torsdag blir nok denne ukas dag. :-) Er folket som har fått, fornøyde? Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Noen som har fått beskjed om sendt tlf fra djuice i dag? Min er sendt av gårde! Så rekner med den kjem onsdag/torsdag Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 2 Netcom butikker som jeg snakket med her i Bergen fikk de med posten i dag. Men de fikk ikke lov å selge de før lansering på fredag. Han kontaktet Samsung Norge mens jeg pratet med han. Telenor butikken er eneste som får selge de i dag, men det er med tilknytning til Telenor abb eller videreføre eksisterende abb. Er nok noen butikker som avviker fra dette. Men de 4 jeg har pratet med i Bergen nekter å selge telefon om du ikke har Telenor. Har selv talkmore og det hjalp fint lite. Men er ikke noe krise å vente til fredag. Fikk heldigvis reservert en telefon i hvit til fredag så overlever den Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Samme her. Den sorte. Som jeg ikke skal ha. Ikke noe på den hvite enda. Kommer nok =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå