Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) I følge gutten på lageret til djuice kan det godt være min er sendt ut allerede, de starter ganske tidlig. Den blir uansett sendt i dag, vil anta dette gjelder samtlige ordre på Note 4, han sa alt går fra ett lager og de kjører store puljer ut hele veien, så det går ut i dag. Men han var enig i min beregning om onsdag/torsdag som sannsynlig levering siden jeg ikke bor midt i oslo Fikk ikke stoppet den mobilen jeg ikke ønsket, den var gått for langt i prosessen, men hvis jeg bare går på posten og sier produktet skal returneres med notis om at produktet ikke er ønsket, skulle det gå helt fint. Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Onsdag kan gå vist posten er litt ekstra treg, ville overrasket meg da det skjer kanskje 1/10 ganger (netthandel ftw), men vist de drøyer til torsdag Slai så tror jeg du setter rekord for å være hatet av posten* *I gitt omkrets, klart det er noen her som har ventet et halv år på posten før, men går som regel kjapt når man er sentralt nær en sortering terminal. Endret 20. oktober 2014 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har hatt iPhone så lenge jeg kan huske, men ble så skuffa over iphone 6 at jeg begynte å se etter en android telefon. Kom over Note 4 av ren tilfeldighet siden jeg egentlig ikke ville ha en så stor telefon, men nå gleder jeg meg sykt til jeg har min!!! Den er så fin! Og jeg elsker at man har så mange valg i forhold til iPhone det man egentlig ikke har så mange valg annet enn bakgrunnsbilde :-/ bare spent på hvor lang tid d tar for meg å lære meg alt. Se noen tester på You Tube så lærer du nok raskt skal du se :-) Lenke til kommentar
mackoi71 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Noen som har bestilt fra Onecall? Står forventet 21.10 der. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Står forventet på lager 5/11 på Lefdal.com 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Venter på bekreftelse om det går faktisk ann å kjøpe hos telenorbutikkene. Må slite meg på jobb frem til rundt 15:00 -_- Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Gi gjerne en lyd hvis du får beskjed om at det går an. Skal en runde etter jobb selv hvis det er mulighet i butikk. Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Photo note gjør ikke visittkort om til kontakter, men det gjør jo goggles. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Tenkte tekst generelt over til redigerbar tekst, ikke nødvendigvis visittkort. Kan bruke goggles til det? Eller en form for scanner? Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Kan bruke goggles til det ja. Ikke 100% perfekt teknologi akkurat. Mulig det finnes bedre apper for det. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 De tipsene der var faktisk ikke så dum.... Jeg liker spes godt det siste tipset. Da jeg skriver en del på utenlandske forum Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 går ikke ann å få tak i telefonen i dag da blutut kjøpte den ENE som fantes i Ålesund :-( Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nei... man ler ikke. Det er bare trist. Faen... jeg vil jo ha den NÅ!! hater den idioten som fant opp venting. Men joda, jeg hadde nok ledd rått jeg også om det ikke var meg det gjaldt haha Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 ugh! Ankom siste terminal nå, nå er det bare å vente til 15-17 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så jeg ringte til telenorbutikken på tveita i oslo, og han bekreftet om at den er inne. MEN han sa også at mobilen er operatørlåst og selvom man kjøper den uten abonnement så må man betale gebyr på 600 kr for å åpne den opp ??? wtf Prisen han sa til meg var 6700 kr for mobilen. Verste jeg har hørt , jeg spurte han at det gir ikke noe mening om at den er låst til telenor når man betaler kontant uten abonnement , og at de er dyrere enn andre butikker. Nå vet jeg ikke om jeg orker i det hele tatt å kjøpte fra telenorbutikken, noen som kan oppdatere meg her ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det hørtes da merkelig ut? Og det var en drøy pris gitt.. Bedre å vente da. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Det hørtes da merkelig ut? Og det var en drøy pris gitt.. Bedre å vente da. Ja, han sa " de siste mobilene har hatt operatørlås" Så det koster å åpne opp selvom man kjøper uten abonnement.. Jeg tror ikke han hadde så mye peiling egentlig, og det gir ikke noe mening at den skal være låst. Skal dra til telenorbutikken på stovner og spørre dem der. Men hey å betale 500 kr ekstra er vel verdt det? Men ikke faen om jeg betaler 600 kr for å låse den opp , når mobilen koster 6700 kr + 600 = 7300 kr Endret 20. oktober 2014 av S.E.R.B Lenke til kommentar
note4 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jepp 6700kr og den er låst til telenor.. Da får jeg bare vente til fredag i stede :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå