Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Fikk kjøpt min i butikk i Ålesund. De har ikke lov til å selge før mandag men siden jeg kjenner han som driver butikken så fikk jeg med meg tlf og stikker innom ham på mandag og gjør opp :-) Hvilken butikk?? Om de får lov til å selge den i morgen vil jeg vite hvor jeg kan dra å kjøpe! Har leita over alt, men alle sier at det ikke er før den 24. om Samsung ikke flytter datoen igjen :-( Virker som om telenorbutikker selger fra i morgen av. Mange har fått på lager nå i helgen. Lenke til kommentar
note4 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Fikk kjøpt min i butikk i Ålesund. De har ikke lov til å selge før mandag men siden jeg kjenner han som driver butikken så fikk jeg med meg tlf og stikker innom ham på mandag og gjør opp :-)Hvilken butikk?? Om de får lov til å selge den i morgen vil jeg vite hvor jeg kan dra å kjøpe! Har leita over alt, men alle sier at det ikke er før den 24. om Samsung ikke flytter datoen igjen :-( Virker som om telenorbutikker selger fra i morgen av. Mange har fått på lager nå i helgen. Takk! jeg var innom den del butikker forrige uke og maste på alle sammen, men de fleste sa at det ikke ble før kommende fredag24. Men da skal jeg løpe rundt i morgen å lete :-D Lenke til kommentar
blutut Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Kjøpte i Telenor butikk. Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Får en kjøpe uten abonnement i disse telenor/Netcom butikkene? Lenke til kommentar
note4 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Selger Telenor/Netcom butikkene de uten abo.? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Netcom er dyre 6999,- var det vel en som sa her i tråden), usikker på om telenor selger uten abb. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg må vel kunne gå ut i fra at telefon kjøpt hos djuice uten abonnement ikke er låst på noe som helst vis? Har bestilt hos multicom for 6138, men tenker å heller bestille hos djuice, for da sender de vel allerede i morgen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Stor sjanse for at de sender i morgen ja. Kjøper du uten abb skal du vel få den låst opp uten ekstra kostnad dersom den er låst, men tviler på den faktisk er det uansett. Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Blir muligens en runde rundt i butikker og se i morgen. Får vente på Elkjøp ellers. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Elkjøp og siba og komplett får vel nøyaktig samtidig, de får fra samme lager mener jeg huske. Sikkert ikke lenge til. En gang neste uke eller uken etter senest antakeligvis. Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Bør ikke være lenge til. Liker ikke å vente selv om det er på noe godt:-P Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Helt enig. Derfor jeg har bestilt fra djuice. Satser på onsdag/torsdag. Håper jo på tirsdag... Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Farsken, vet fortsatt ikke om jeg skal kjøpe hvit eller svart. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg bestilte en sort og en hvit samme dag. Endte opp med hvit etter å ha sett begge selv. Den hvite er mer elegant, syntes jeg. Hvordan metallet er farget, lyset på de blanke delene av metallet, osv. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Tror nok det blir hvit her og, ser jævlig bra ut på denne telefonen. Men så noen nevnte at på Note 3 så føltes ikke "skinnet" bakom like mykt ut på hvit versjon som på svart, lurer på om det er tilfelle på Note 4 og? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) La ikke spesielt merke til det selv, da jeg håndterte de to modellene på forskjellige tidspunkter, men hvis den hvite er minimum like god som på min hvite note 3 går det helt fint. Myk og sitter godt i hånda. Endret 19. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Djuice krever kortbetaling? Kjedelig å ha utestående så mye penger hvis en bestiller over alt selv om de blir refundert til slutt :-P Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 men hvis den hvite er minimum like god som på min hvite note 3 går det helt fint. Myk og sitter godt i hånda. What? Den hvite er ikke i nærheten så myk som svarte note 3. Men skal raide alle telenorbutikker imorgen i oslo. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Ja, hvis du ikke skal ha med abonnement. Da får du faktura. Serb: greit det, jeg sier bare at den er myk og god, ikke at den sorte ikke er bedre. Har aldri kjent den sorte note 3, den kan være kattungemyk, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at den hvite jeg har er ganske så god. Endret 19. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
blutut Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Får en kjøpe uten abonnement i disse telenor/Netcom butikkene? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå