Kyan. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Djuice har fått på lager, 6499 uten abo 6500 FOR EN MOBIL?!?!?! Det var ikkje så vanvittig dyrt, iPhone er jo prisa langt dyrare. Dette blir off-topic, men er iPhone prisen _LANGT_ dyrere? Virkelig? Hvor da? iPhone 6 starter fra 5790 og iPhone 6 Plus fra 6690. Den er langt dyrare om du skal ha meir enn 16GB. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Husk å plusse på kostnaden for microsd-kortet, kyanite Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sant nok. Det var kanskje å ta litt hard i med langt dyrare, men dyrare er den. No bestilte eg på ein av dei dyrare plassane. Hadde eg bestilt på ein annan nettbutikk, kunne eg fått mobil + 32gb class 10 microsd for same prisen. Uansett er det vanskelig å samanlikne, sidan lese/skrive-hastighet ikkje er same på kortet som internminnet. Det kjem jo klart an på kva behov ein har, og kva ein skal lagre. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spørs om det stemmer at den er på lager, snakket senest med telenor i dag, hvor de sa at telenor og djuice deler lager, og jeg kan ikke se noe oppdatering på min ordre fra telenor, mobilene skulle sendes likt fra telenor bedrift, telenor og djuice. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg la inn en bestilling uansett. Hun på kundeservice sa at den ville bli sendt ut tidlig mandag, men tror bare hun så lagerstatus på nettet samme som meg, og gikk ut fra normale rutiner dersom den faktisk var på lager. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hmmm... Merklig om djuice har fått inn. Sjekket akkurat en av Samsung sine interne sider, og der er den fremdeles ikke inne. Står 24. Oktober. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, virker veldig snodig. Men hvis de ikke sender før de andre sender, kanselleres ordren. Enkelt og greit. Får se på mandag. Sendes den ikke i løpet av mandag, avbestiller jeg bare. Lenke til kommentar
Malasa Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei xxx Varen blir sendt fra vårt lager og vil bli levert til ditt postkontor i løpet av de nærmeste dagene.Du kan følge sendingen din ved å klikke her: : Fikk nettopp en mail fra Djuice! Bestilte 10.okt Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det skjer folkens! Min note 4 fra telenor er på vei! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ikke så unormalt dette, operatører prioriteres av de fleste produsenter. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spenstig. Butikken min har ikke fått noe i dag, og neste varelevering er på onsdag. Blir ikke overrasket om den ikke rekker frem til oss før uken etter det igjen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Kult. Weird men kult. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det er godt at telenor har gjort jobben sin og leverer produkt på en god måte som vanlig:) Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Heftig! Da burde min være på vei snart og! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Da sendes min mandag tenker jeg. Gratulerer dere som har den mandag alt! Forventer gap test Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Telenor er vell en av de siste som lot deg forhåndsbestille telefonen og har ikke endret forventet dato en eneste gang. Liker bedre det opplegget en slikt som elkjøp, komplett og hele gjengen som lurer kunder med pene datoer som blir flyttet gang på gang. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Uten tvil, er endel nettsider som helt tydelig setter fiktive datoer bare for å lure til seg forhåndsbestillinger.. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ikke så unormalt dette, operatører prioriteres av de fleste produsenter. Jeg har bestilt fra Chess, men det ser ikke ut til at de har mottatt/sendt. Telenor er vel the big dawg i Norge fortsatt. buhu. Lenke til kommentar
Malasa Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Da sendes min mandag tenker jeg. Gratulerer dere som har den mandag alt! Forventer gap test Det gjenstår å se ☺ man kan jo leve i håpet. På sporingen står det at de har mottatt melding om en sending. Gleder meg som en unge... Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Telenor er vell en av de siste som lot deg forhåndsbestille telefonen og har ikke endret forventet dato en eneste gang. Liker bedre det opplegget en slikt som elkjøp, komplett og hele gjengen som lurer kunder med pene datoer som blir flyttet gang på gang. Til Ekjøp sitt forsvar har de vel hatt dato på 24.10 den siste måneden. Endret 17. oktober 2014 av Klatt3n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå