Slai Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Siba har den neppe før torsdag. Forventer å motta min senest onsdag, om ikke tirsdag, fra komplett. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Siba har den neppe før torsdag. Forventer å motta min senest onsdag, om ikke tirsdag, fra komplett. Om 2 uker, sant? Var i kontakt med Elkjøp som sa den ble sendt 25. oktober til butikken. EDIT: Leste forrige side nå. Kommer den så fort?! Endret 13. oktober 2014 av Toppris Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Ja, neste uke. Salgsstart på samtlige butikker jeg har snakket med er 24. Komplett har bekreftet inn attende. Mao pakkes den forhåpentligvis attende og sendes ut tidlig mandag. Fort??? Har ventet i hva virker som fem måneder nå Endret 13. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Forventet sendingsdato er endret til 18 hos meg nå. Greia her er jo at 18 er jo på en lørdag og posten sender ikke på lørdager, så det blir sendt på mandag -_- Får håpe siba får dem inn og jeg får henta dem hos dem som sist pray to baby jesus Det er jo ikkje sikkert dei hadde sendt den samme dagen dei fikk den uansett, då det nok er mange som bestiller. Eg har uansett sett mange nettbutikkar derimot som har pakka og gjort ting klare til sending på både lørdag og søndag, så det kan jo hende det er idéelt uansett Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Da har jeg også bestilt fra Komplett. Forventet sendingsdato 18.10. Håper datoen er endelig, og at vi har den tidlig neste uke!? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4_receives_battery_improving_update-news-9901.php "it's quite specific and aims at improving battery performance as well as overall stability. In our Galaxy Note 4 review we found out that the phone's battery does excellently with an endurance rating of 87 hours. With the latest update though, you should expect the Galaxy Note 4 to do even better than that." Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Med andre ord, sms'n fra Elkjøp bør tas med en klype salt angående dato?:"Kjære kunde.SAMN910FBK har dessverre forsinket utseendelse frem til 16.10.14.Ta gjerne kontakt på 81532000.Mvh Elkjøp Internett" Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Telenor har Forventet til lager 26. oktober, håper virkelig ikke at det stemmer, det dumme er jo at "datter selskapet" djuice har Forventet til lager 20. oktober. Regner med at telenor har litt større kundemasse mot the "proffe" marked en djuice Men men, vi får vell bare vente litt til, noe som vi allerede har gjort alt for lenge. EDIT: Telenors bedrifts nettbutikk har også leveringstid til 20.oktober. wtf Endret 13. oktober 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Med andre ord, sms'n fra Elkjøp bør tas med en klype salt angående dato?:"Kjære kunde.SAMN910FBK har dessverre forsinket utseendelse frem til 16.10.14.Ta gjerne kontakt på 81532000.Mvh Elkjøp Internett" Nei, denne SMSen kan du nesten garantert stole på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Jaha? Så da stemmer det ikke at de forventer den inn på nettlager den 25.? Lenke til kommentar
orjanl Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fikk den meldingen 29.sept. La inn bestilling 05.sept. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jaha? Så da stemmer det ikke at de forventer den inn på nettlager den 25.? Var litt kjapp i fingrene der, leste meldingen jeg siterte sånn at mobilen ikke kom i dag og var i alle fall ikke lansert før 16. :s Sorry. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Blind kameratest:http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-4-wins-our-blind-camera-comparison-iPhone-6-is-distant-second_id61676"As you can surely guess, the Samsung Galaxy Note 4 got first place. With nearly 43% of the votes, it ended up miles ahead of the iPhone 6, which got second place." edit: Note 4 i sort ser veldig grå ut. Dette er ikke bra. Og jeg som har to grå i bestilling alt... Kanskje jeg skal be dem om å endre den til hvit... Endret 14. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nå ble min sendingsdato endret til 26.10 plutselig? For en tålmodighetsprøve! Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Min ble endret til 19. Dessuten har komplett byttet lagerstatus bekreftet også til 19. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Jaja... har bestilt på komplett og Elkjøp. Får se hvem som sender først. Kan være jeg kjøper i butikk hvis de er senere enn 24. med levering. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Husk å ha klart passende simkort før dere får telefon Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Husk å ha klart passende simkort før dere får telefon Takk! :-D Forbanna simkort. Hadde jo microsim før, nå har jeg nanosim, så trenger jeg nytt microsim igjen? Håper det er gratis denne gangen! gggrrrr... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Micro SIM sant? Samme som i note 3? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå