wha96 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg vet ikke hvordan baksiden på iPhonen føles i hånda, men den ser veldig glatt ut. jeg er glad for at Note har plastikk bakom, gir jo bedre grep. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Aldri vært stor fan av metalliske glatte baksider selv, delvis pga det du nevner over. Spesielt i en stor tlf. Hadde det vært en lite alpha/iphone type størrelse hadde det kanskje vært mindre problematisk, men... Lenke til kommentar
abil Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg vet ikke hvordan baksiden på iPhonen føles i hånda, men den ser veldig glatt ut. jeg er glad for at Note har plastikk bakom, gir jo bedre grep. Bruker Copter på baksiden av min Iphone 6 plus og da er den ikke glatt i det hele tatt. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg vet ikke hvordan baksiden på iPhonen føles i hånda, men den ser veldig glatt ut. jeg er glad for at Note har plastikk bakom, gir jo bedre grep. Bruker Copter på baksiden av min Iphone 6 plus og da er den ikke glatt i det hele tatt. Vet ikke om dette er et deksel eller hva, men synes både note og iPhone ser best ut uten noe på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Ikke stor fan av deksel jeg heller. Ødelegger designet på telefonen så veldig. Og jeg har ikke hatt noe behov for det så langt. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://www.phonearena.com/reviews/Samsung-Galaxy-Note-4-Review_id3812 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) blutut: Phonearena sin review:http://www.phonearena.com/reviews/Samsung-Galaxy-Note-4-Review_id3812 Hva syntes du om reviewen? Endret 8. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Var mest interessert i bildekvaliteten fra kameraet og fikk de svar jeg ønsket ☺ Ellers regner jeg med at tlf blir som forventet, særdeles god ☺ Nye S-Pen funksjoner, utmerket skjerm, topp prosessor, premium byggekvalitet, hmmm joda De har også en sammenligning med 6+ noe jeg synes ikke er mye poeng i da 6+ bare er en forvokst iPhone6 uten noe nevneverdig mer å by på enn en større skjerm. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 De forveksler kvalitet med kvalitetsfølelse, det skjer ofte. Det tynne plastikkdekslet er en fordel i mine øyne. Enkelt å bytte ut, tåler en støyt, osv. Er enig, syntes unibody aluminium type designs føles grelt og tryhard og retro. Men hele den reviewen virker merkelig ordlagt og vinklet. Overrasket over sluttkarakteren etter det jeg hadde lest. Men liker at de går litt dypt i ting. Jepp, savner derimot en bedre test av batteriet - personlig er det et av de meste relevante temaene ved en telefon, da holder det ikke bare å ramse opp batterispecsa på esken. Heldigvis finnes det andre sider som har testet det. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Blir det et deksel så blir det nok fra spigen, noen av disse ser ikke så værst ut. En eventuell note 4 vil nok treffe bakken flere ganger, akkurat som med S4'en min. Bortsett fra at jeg tror alu rammen får flere merker en plast rammen. http://www.spigen.com/brands/samsung/galaxy-note/galaxy-note-4.html Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har bestilt Neo Hybrid casen fra Spigen selv. Spent på hvordan den føles på telefonen. Var veldig fornøyd med hvordan casen føltes på S4, så det blir nok ikke noe bomkjøp. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Den casen var utrolig lekker. Synd prisen ligger over grensen på 200-kr. Mulig å bestille rimeligere enn på spigen.com? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Den casen var utrolig lekker. Synd prisen ligger over grensen på 200-kr. Mulig å bestille rimeligere enn på spigen.com? Finnes nok av kopier på ebay, gjorde i alle fall det tidligere. Ekte spigen er verdt pengene. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ble plutselig usikker på om jeg skal ha den i sort eller hvit... Har hatt hvit s4, 920, note3... Og tenkte egentlig sort er mer klassisk, stilig og nice. Men hvit ser sykt bra ut med de nedtonede sidene og metallet i skråkuttene på metallbåndet... Faen da. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke faen om jeg velger hvit ! Har hatt note 2 i hvit og hatet den som faen, nå blir det note 3 i svart! Deilig svart kant på sidene og shiny metall fap fap fap Ikke lenge igjen tho ! Neste uke jo ? Om det stemmer så håper jeg vi får hentet på lørdagen neste uke `? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 24. i butikker, men hvis vi er heldige og komplett sender ut lørdag, har vi som bestilte der fått telefonen på... tirsdag/onsdag antar jeg, uken etter? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg går for sort denne gangen. Har hatt fire hvite tlf. Er lei, så går for sort Note 4. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Var det jeg og tenkte, 1i1i1i1i1, men så ser jeg videoer med den hvite og det glimtet sammen med rammen... ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Står dette på min side på komplett: 1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-10-12Regner ikke med at den blir sendt da, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå