Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg vet ikke hvordan baksiden på iPhonen føles i hånda, men den ser veldig glatt ut. jeg er glad for at Note har plastikk bakom, gir jo bedre grep.

Bruker Copter på baksiden av min Iphone 6 plus og da er den ikke glatt i det hele tatt.

 

Vet ikke om dette er et deksel eller hva, men synes både note og iPhone ser best ut uten noe på.

Lenke til kommentar

Var mest interessert i bildekvaliteten fra kameraet og fikk de svar jeg ønsket ☺ Ellers regner jeg med at tlf blir som forventet, særdeles god ☺

Nye S-Pen funksjoner, utmerket skjerm, topp prosessor, premium byggekvalitet, hmmm joda

 

De har også en sammenligning med 6+ noe jeg synes ikke er mye poeng i da 6+ bare er en forvokst iPhone6 uten noe nevneverdig mer å by på enn en større skjerm.

Lenke til kommentar

De forveksler kvalitet med kvalitetsfølelse, det skjer ofte. Det tynne plastikkdekslet er en fordel i mine øyne. Enkelt å bytte ut, tåler en støyt, osv.

Er enig, syntes unibody aluminium type designs føles grelt og tryhard og retro.

 

Men hele den reviewen virker merkelig ordlagt og vinklet. Overrasket over sluttkarakteren etter det jeg hadde lest.

Men liker at de går litt dypt i ting.

Jepp, savner derimot en bedre test av batteriet - personlig er det et av de meste relevante temaene ved en telefon, da holder det ikke bare å ramse opp batterispecsa på esken. Heldigvis finnes det andre sider som har testet det.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg ble plutselig usikker på om jeg skal ha den i sort eller hvit... Har hatt hvit s4, 920, note3... Og tenkte egentlig sort er mer klassisk, stilig og nice. Men hvit ser sykt bra ut med de nedtonede sidene og metallet i skråkuttene på metallbåndet...

 

Faen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...