Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The reported issue does not impact the functionality or quality of the Galaxy Note 4," an official Samsung spokesperson told us. "We assure our customers that all Galaxy Note 4 units meet our strict manufacturing and quality control standards."

 

Det høres jo ut som om det er å forvente på alle modeller og at "hey, that's intended, stfu". DET er jo litt ukult.

Lenke til kommentar

Legger denne til førstepost:

User guide note 4 English:

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201409/20140926113431077/SM-N910_UM_EU_Kitkat_Eng_Rev.1.0_140926.pdf

 

 

Står at den støtter SD kort opp til 128GB i manualen. Puh! Trodde de bare støttet 64gb. Har lest det så mange plasser. Godt å vite det bare er vås.

 

 

Litt ting jeg la merke til i brukermanualen:

 

 

 

 

dgh4c1.jpg

 

k1sxef.png

 

9km7ns.png

 

slmwzr.png

 

2chvyx0.png

 

 

 

 

 

 

 

Sånn smålig skeptisk til den glippen man snakker om. Dette er jo ikke noe som skjer på Alpha såvidt jeg vet, så er litt mer nølende nå til hvordan det blir.

 

Det er tross alt bare snakk om at man kan få et forretningskort nedi, ikke et kredittkort liksom. Så jeg må bare se hvor stort det er snakk om selv. Håper (og tror, forsåvidt,) at det ikke er noe bekymringsverdig.

 

edit: Hm er faktisk usikker på om jeg skulle hatt White i stedet for Black... Den hvite ser jo dritbra ut... Men har hatt hvit 920, S4 og Note3, og sort er litt mer classy... gah... what to do what to do...

 

 

edit2: Fra Komplett.no:

  • 1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-10-12

Me får sjå på det... :p

 

Står enda som bekreftet 18/10-14.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Shit. Bekreftet på lager 18. Oktober. Sendes vel 18. eller 20. da. Så skal den være hos meg... onsdag 22.?

 

Det er så sykt lenge til akkurat nå... Bleh. Håper på surprise call neste uke fra en av de butikkene jeg har registrert meg hos om at de har fått inn mobilen. Det skjer jo ikke, men hey... heres to hope.

Lenke til kommentar

Ikke nok at vi må vente til note 5 nesten er på døra for å få Note 4, så kommer gapgate i tillegg, jaja.

La slutten av oktober komme likevel!

 

Hvor har dere bestilt i fra?

Venter Enda på at Telenor får den opp i butikken sin, så skal de gledelig få mine kroner, håper de ordner en bundle i tillegg.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Gapgate er jeg ikke bekymret over lengre, faktisk. Må bare se det an når jeg har tlf selv.

 

Ksvens: komplett.no. Har også satt meg opp i diverse butikker slik at jeg får beskjed når de har den inne eller har bekreftet leveringsdato.

 

Edit: launch dates fra Samsung:

 

http://bgr.com/2014/10/01/galaxy-note-4-release-date-7/

 

"According to the image, the phone launched in China on September 29th, and will arrive in the U.K., Germany and India on October 10th. Soon after that, the Galaxy Note 4 will launch in several markets in Europe, North America, the Middle East, Australia and Asia, on October 17th. The last regions to get the phone by late October, or early November, are Central America and Egypt."

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy Note 4: S Pen (youtube Android Authority)

 

Hvordan i huleste får dere til å embede youtube filmer?

 

Når jeg trykker respond på deres innlegg, så viser det bare den orginale youtube lenken, men når jeg poster youtube lenke så blir det bare en lenke, ingen embed funksjon.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UeTf2QGBsBA

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...