Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som ble plaget med Note 3 (kanskje 2 og 1 også?) at man altfor ofte kom borti "ON"-knappen på siden? Dette når telefonen lå i bukselommen. Kjederlig å høre på musikk og så hører du den vann-blubb-lyden. Ble litt skuffet da jeg så denne knappen atter en gang på siden.

Blir jo upraktisk å ha den knappen oppe. Rooter du så kan du forsåvidt slå av den knappen og slå den bare på via hjemmeknappen f.eks

Lenke til kommentar

Apple kjører den oppå. Det er vel mer upraktisk å ha en knapp på siden som gjør at man ønsker å roote telefonen for å disable knappen? Nå har jeg ikke hatt Note3-en min på nesten en måned (stjålet), men "hjem"-knappen hadde vel samme funksjon som side-knappen når den var i sort-modus?

Apple har flyttet påknappen oppe til høyre på siden. De flyttet den nå på iPhone 6 og 6 Plus. Er tungvint med en påknapp på toppen når telefonen er høyere enn lengden på fingeren og man må strekke seg.

Lenke til kommentar

 

Visste at noe sånt kan til å skje! :p Var akkurat det samme da jeg kjøpte Note 3 med en gang den kom ut. Sendte inn hele skiten for å bytte ut skjermen pga. gap + at homoknappen var lealeus.

Lenke til kommentar

Usj. Så lenge de fikser driten er det jo greit, men hvis jeg får en sånn versjon skal jeg ha en ny uten noe tull innen uken. Det er bare ikke greit.

 

Leste nettopp bruker på et forum som sa dette:

 

"Samsung is fully aware of this issue, it has only effected a limited number of devices and Samsung only had 30,000 units produced in this lot...it will be fixed before it gets to United States"

 

I og med at vi skal ha snapdragon er det godt mulig dette ikke skjer for våre modeller.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Nei inkludert moms. Det er ikke fortolling. Du slipper også VAT (moms fra England), så prisen blir samme som norske. Men ja, du mister rettigheter. Det er eneste grunn til at jeg er skeptisk.

Mente det hersens gebyret posten, og resten tvinger på deg for å momse varen for deg( Ja vi er så heldige at vi har flinke arbeidere som dem :ironi:), 170 kroner ++ etter hvem av de griske selskapene det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...