nilsch Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg har kjøpt herfra: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141255p.html Har kjøpt andre småting der også. EDIT: Ser de har samme batteriet billigere: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-198927p.html Endret 8. mars 2017 av nilsch Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Jeg har kjøpt herfra: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141255p.html Har kjøpt andre småting der også. EDIT: Ser de har samme batteriet billigere: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-198927p.html Anbefaler den første i oem eske, prøvde meg først på bulk som kommer uten beskyttelse, denne hadde bulk i seg(skade i batteriet) og hadde enda mer elendig batteri tid. Så det endte med at jeg returnerte det og la inn de ekstra pengene for den som kommer i original eske fra Samsung. Ikke at mobilen ble så mye bedre etterpå heller. Det er nok andre grunner en batteriet som gjør at denne telefonen har notorisk svak batteri tid, men jeg er nå godt vandt med å lade den 2-5 ganger dagen. Endret 8. mars 2017 av Bendorama Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Tror jeg betalte 220kr for orginalt. Å hadde lett gjort det igjen. Aldri fått noe bra fra ebay. Husk å slå av hurtiglading med det nye batteriet. Endret 9. mars 2017 av MoLvII Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Takk for svar, jeg har et slikt "battery kit" og man kan ikke hurtiglade med den batteri-laderen. Så tanken er at jeg skal være bevist med ladingen slik at det holder lengst mulig. Lenke til kommentar
cec_cec Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden? den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp. har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden? den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp. har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå Prøvd med annet batteri? Om det ikke hjelper er det sikkert defekt hovedkort, noe som er vanlig på disse. Om telefonen er pent behandlet så er det bare å sende den inn for bytte av hovedkort. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden? den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp. har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå Min er helt lik. Føler det har med snapchat og gjøre. Den restarter hvertfall annen hver gang jeg er på snapchat. Eller så tror jeg det skylles at batteriet er ødelagt igjen. Har bestillt med s8+ nå. Så driter litt i det. Selv om jeg kommer til ssvne pennen! Men gidder ikke vente til høsten på note 8. Fikk en oppdatering her om dagen. Hjalp ingenting. ? Endret 8. april 2017 av MoLvII Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Kan være at den orginale ROM er buggete og da. Om dere har root vil jeg annbefale Norma Note 5 port ned Ramkernel. Dønn stabil og alle funksjoner til Note 7. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden? den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp. har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå Min er helt lik. Føler det har med snapchat og gjøre. Den restarter hvertfall annen hver gang jeg er på snapchat.Eller så tror jeg det skylles at batteriet er ødelagt igjen. Har bestillt med s8+ nå. Så driter litt i det. Selv om jeg kommer til ssvne pennen! Men gidder ikke vente til høsten på note 8. Fikk en oppdatering her om dagen. Hjalp ingenting. Godt å se det er andre som sliter med Note 4 og snapchat/reboot. Min er mindre glad i snapchat jo lavere batteriprosenten er. Har jeg nede på 20% tallet, så kan jeg bare glemme å gå inn i appen før jeg har lader tilgjengelig. Men ofte skrur den seg av ved rundt 40% med snapchat. Sånn ellers så anser jeg telefonen som ustabil når jeg kommer under 20% batteritid. Vet aldri når den skrur seg av da. Har tenkt å ta en factory reset, men har ikke orket enda. Hvis ikke det funker, så kan jeg jo se litt på hovedkort som er nevnt her. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Snapchat bruker kamera og en masse prosessorkraft for disse filterene og da går det mye strøm. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Haha. Jeppz, 39% batteri. Da bør en unngå snapchat. Da restarter telefonen 1 av 2 ganger. Å skjer det er batteriet tømt. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden? den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp. har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå Har opplevd dette flere ganger. Fått byttet hovedkort to ganger. Er nå ustabil igjen. Håper på at det skjer en tredje gang, da det betyr at jeg kan få pengene tilbake. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) Min Note 4 tok kvelden, i kveld. Vært trøblete i hele dag. Flere ganger jeg ikke fikk liv i mobilen (bilde på skjermen) og måtte ta ut batteriet) og nå i kveld restartet den seg selv og klarte ikke boote. Prøvd å legge inn firmware på nytt med både kies/smart switch og Odin uten hell. Da blir det Note 10 på meg. Garanti er selvfølgelig utløpt (kjøpt i 2014). Er det noe som er gunstig å sende inn og få reparert? Var en veldig kurrant telefon opp til i dag. Spoiler Endret 2. mars 2020 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå