Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt herfra: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-141255p.html

Har kjøpt andre småting der også.

EDIT: Ser de har samme batteriet billigere: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-198927p.html

Anbefaler den første i oem eske, prøvde meg først på bulk som kommer uten beskyttelse, denne hadde bulk i seg(skade i batteriet) og hadde enda mer elendig batteri tid. Så det endte med at jeg returnerte det og la inn de ekstra pengene for den som kommer i original eske fra Samsung.

Ikke at mobilen ble så mye bedre etterpå heller. Det er nok andre grunner en batteriet som gjør at denne telefonen har notorisk svak batteri tid, men jeg er nå godt vandt med å lade den 2-5 ganger dagen.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

er det bare jeg som har problemer med min note 4 for tiden?

den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp.

har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå 

Lenke til kommentar

den lever sitt eget liv. slår seg av og på flere ganger til dagen og henger seg opp.

har og prøvd og fabrikkinstallere den på ny men ingenting ser ut til og hjelpe. har hatt den i 2 år nå 

Prøvd med annet batteri?

Om det ikke hjelper er det sikkert defekt hovedkort, noe som er vanlig på disse.

Om telefonen er pent behandlet så er det bare å sende den inn for bytte av hovedkort.

Lenke til kommentar

Min er helt lik. Føler det har med snapchat og gjøre. Den restarter hvertfall annen hver gang jeg er på snapchat.

Eller så tror jeg det skylles at batteriet er ødelagt igjen. Har bestillt med s8+ nå. Så driter litt i det. Selv om jeg kommer til ssvne pennen! Men gidder ikke vente til høsten på note 8.

Fikk en oppdatering her om dagen. Hjalp ingenting. ?

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Min er helt lik. Føler det har med snapchat og gjøre. Den restarter hvertfall annen hver gang jeg er på snapchat.

Eller så tror jeg det skylles at batteriet er ødelagt igjen. Har bestillt med s8+ nå. Så driter litt i det. Selv om jeg kommer til ssvne pennen! Men gidder ikke vente til høsten på note 8.

Fikk en oppdatering her om dagen. Hjalp ingenting.

Godt å se det er andre som sliter med Note 4 og snapchat/reboot.

Min er mindre glad i snapchat jo lavere batteriprosenten er. Har jeg nede på 20% tallet, så kan jeg bare glemme å gå inn i appen før jeg har lader tilgjengelig. Men ofte skrur den seg av ved rundt 40% med snapchat.

Sånn ellers så anser jeg telefonen som ustabil når jeg kommer under 20% batteritid. Vet aldri når den skrur seg av da.

Har tenkt å ta en factory reset, men har ikke orket enda. Hvis ikke det funker, så kan jeg jo se litt på hovedkort som er nevnt her.

Lenke til kommentar

Har opplevd dette flere ganger. Fått byttet hovedkort to ganger. Er nå ustabil igjen. Håper på at det skjer en tredje gang, da det betyr at jeg kan få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Min Note 4 tok kvelden, i kveld.
Vært trøblete i hele dag. Flere ganger jeg ikke fikk liv i mobilen (bilde på skjermen) og måtte ta ut batteriet) og nå i kveld restartet den seg selv og klarte ikke boote.

Prøvd å legge inn firmware på nytt med både kies/smart switch og Odin uten hell. Da blir det Note 10 på meg.
Garanti er selvfølgelig utløpt (kjøpt i 2014). Er det noe som er gunstig å sende inn og få reparert? Var en veldig kurrant telefon opp til i dag. ;)

Spoiler

20200303_095149.thumb.jpg.24239a4aca39c5c1f32d03bbad84ff49.jpg

20200303_101725.thumb.jpg.2c86e757979ad86435ae571144ad282c.jpg912301677_odin3note4.jpg.4f81a266aaef4fca2b01c1f34ea55d6c.jpg

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...