Eriond Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Da røk hovedkortet på min igjen.. holdt nesten 6 uker det nye.. fryktelig irriterende Jeg hadde mest sannsynlig samme feil på min Note 4, og verkstedet til Elkjøp valgte å ikke reparere telefonen. Hvordan gikk det med denne saken? Fikk du bare en "verdikupong" på en ny mobil eller noe slikt? Elkjøp kunne ikke gi meg en note 4 men de kunne gi meg en Galaxy S7 noe som jeg ikke er interessert i. Sa jeg skulle avvente en dag eller to så jeg kan tenke litt på det. Så nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Ikke tilfeldigvis noen som skal selge en Note 4/Note Edge uten knust skjerm? Du kan kreve å få hevet kjøpet, eller en bedre Note... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Nå er jo S7 en mye bedre telefon enn Note 4 da, på alle områder (med unntak av manglende s-pen) Du kan omså ta imot S7, selge den og kjøpe en brukt Note 4. Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Da røk hovedkortet på min igjen.. holdt nesten 6 uker det nye.. fryktelig irriterende Jeg hadde mest sannsynlig samme feil på min Note 4, og verkstedet til Elkjøp valgte å ikke reparere telefonen. Hvordan gikk det med denne saken? Fikk du bare en "verdikupong" på en ny mobil eller noe slikt? Elkjøp kunne ikke gi meg en note 4 men de kunne gi meg en Galaxy S7 noe som jeg ikke er interessert i. Sa jeg skulle avvente en dag eller to så jeg kan tenke litt på det. Så nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Ikke tilfeldigvis noen som skal selge en Note 4/Note Edge uten knust skjerm? Du kan kreve å få hevet kjøpet, eller en bedre Note... Da jeg spurte om jeg kunne avvente å hente ny telefon så ga de meg et gavekort på kjøpesummen. For å få en bedre note må jeg nok opp i note 7 da note 5 ikke kom til Norge. Og for å få en note 7 må jeg ut med ca. 2000kr + utstyr som deksel osv. noe som jeg ikke er veldig giret på. Nå er jo S7 en mye bedre telefon enn Note 4 da, på alle områder (med unntak av manglende s-pen) Du kan omså ta imot S7, selge den og kjøpe en brukt Note 4. kanskje litt tullete men jeg har helt forelsket meg i Note serien og vurderer egentlig ingen annen telefon. Vurderer å selge Galaxy S7 og så kjøpe en note 4. Men er dessverre ingen note 4 til salgs i Hordaland. Men det ser ut som om jeg blir nødt til å kjøpe fra noen i andre deler av landet. Endret 20. august 2016 av Nysgjerrigperen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80922051 Koster vel 160kr i porto eller noe slikt. Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80922051 Koster vel 160kr i porto eller noe slikt. Har sendt melding på den telefonen alt Er snart 18 år og har ingen erfaring med å kjøpe brukt telefon på finn. Så jeg er litt skeptisk for å kjøpe en telefon over nettet. Endret 20. august 2016 av Nysgjerrigperen Lenke til kommentar
oljones Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Oppgraderte nettopp min Note 4 til 6.0.1 (ca 1,4 gb) Ble gjort direkte på telefonen. Når telefonen nå er ferdig oppdatert så skjer følgende: - Starter opp - Låser opp sim kort - får jeg melding om at "System UI har stoppet" og den restarter etter ca 10 sekunder. Om jeg ikke låser opp simkort, så restarter den likevel. Den går i loop. Jeg har kun forholdt meg til offisielle oppdateringer som har kommet direkte på telefon. Noen tips her ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Oppgraderte nettopp min Note 4 til 6.0.1 (ca 1,4 gb) Ble gjort direkte på telefonen. Når telefonen nå er ferdig oppdatert så skjer følgende: - Starter opp - Låser opp sim kort - får jeg melding om at "System UI har stoppet" og den restarter etter ca 10 sekunder. Om jeg ikke låser opp simkort, så restarter den likevel. Den går i loop. Jeg har kun forholdt meg til offisielle oppdateringer som har kommet direkte på telefon. Noen tips her ? Tilbakestill mobilen til fabrikkinstillinger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Du har sansynligvis en app eller to som skaper trøbbel for android etter oppgradering. Når du får slått på mobilen, hold inne "av" knappen til du får opp alle valgene. Så holder du inne på "power off" til du får spørsmål om å reboote i safe mode. Se om det virker. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80922051 Koster vel 160kr i porto eller noe slikt. Har sendt melding på den telefonen alt Er snart 18 år og har ingen erfaring med å kjøpe brukt telefon på finn. Så jeg er litt skeptisk for å kjøpe en telefon over nettet. Kjøpte selv min Note 4 til 2500kr (m/ et deksel) av en bekjent nylig. Noen få merker rundt kanten men ellers strøken. Har sett lenge på Finn (og kjøp/salg FB sider) men litt mer skeptisk til dette. Spesielt om jeg ikke kan møte selgeren. Vil i hvertfall ha med esken som ekstra sikkerhet mot at den er stjålet. Gikk fra en Note 3 som jeg også var meget fornøyd med. Kjøpte den for ~2 år siden for 1900kr (+ 2 originale deksel) på en lokal FB kjøp/salg side (mener den koster 5500kr ny samme tid). Ubetydelig brukt i et par mnd av en iphone bruker som ikke likte android. Denne skal nå få seg en ny eier i Filippinene. Har et problem med Note 4 nå: Det er ingen som selger originalt hvit s-charger bakdeksel noen sted (gått ut av produksjon osv.). Har kontaktet mange i Norge og e-bay men ingen som har. Spørs om jeg bare må kjøpe en uoriginal greie som legges under bakdeksel. Har kommet over noen med S-view, men vil helst ha uten. Endret 26. august 2016 av PantZman Lenke til kommentar
svein-r4 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Noen som har tips om hvor man kan få kjøpt orginalt batterideksel til sort note 4? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Ebay eksempel: http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-SAMSUNG-Battery-Door-Back-Cover-Replacement-For-Galaxy-Note-4-N910-/282098331380?hash=item41ae5eeef4:g:-PUAAOSwLN5Wl7Ms Endret 2. september 2016 av Bendorama Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Mitt originale knakk, så kjøpte ett nytt creapy fra ebay og satt på. Mye tøffe batterideksel på ebay. Lenke til kommentar
IVH Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Har noen oppdaget hvilke apper som gir krøll med skjermoverlegget etter siste oppdatering (utenom facebook og messenger)? Har forøvrig også problemet når jeg starter telefonen i safe mode. Endret 5. september 2016 av IVH Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kjøpte nytt batteri og installerte Dr Ketan sitt rom damn sweet baby jesus! note 4 føles som en helt ny mobil, anbefales !! http://forum.xda-developers.com/note-4/snapdragon-dev/n910g-dr-ketan-custom-rom-t2928568 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hei. Har bestilt meg en Note 7, men pga. utsettelsen, så valgte jeg å kjøre en "fabrikkinnstilling" på min Note Edge. Etter det har telefonen blitt mye bedre på alle måter, men opplever at det plutselig kommer endel "plinge" lyder etter hverandre. Gjerne snakk om en fem, seks pling. Ingen programmer går. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Har i dag også satt inn nytt batteri, men lydene har vært der siden jeg tok en fabrikksgjenoppretting for noen dager siden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 NFC slått på og bankkort med NFC pleier å være plinge-gjengangeren. 2 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 NFC slått på og bankkort med NFC pleier å være plinge-gjengangeren. Ok. Det var jeg ikke klar over. NFC er slått på og bankkortet er i flipcoveret ja, men aner ikke om det har NFC. Skal prøve å fjerne bankkortet. Takk for svar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Hva får folket her på siste version av Antutu på note 4? Kjørte en test nå, men har lite å sammenligne med. Får bedre 3D score enn mitt nye nettbrett (Asus 3s), men lavere på resten. Endret 14. september 2016 av Complexity Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 NFC slått på og bankkort med NFC pleier å være plinge-gjengangeren. Ok. Det var jeg ikke klar over. NFC er slått på og bankkortet er i flipcoveret ja, men aner ikke om det har NFC. Skal prøve å fjerne bankkortet. Takk for svar. Takk for hjelpen. Det var mitt nye visakort som var synderen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 NFC slått på og bankkort med NFC pleier å være plinge-gjengangeren. Ok. Det var jeg ikke klar over. NFC er slått på og bankkortet er i flipcoveret ja, men aner ikke om det har NFC. Skal prøve å fjerne bankkortet. Takk for svar. Takk for hjelpen. Det var mitt nye visakort som var synderen. Aha! Dette var oppklarende og interessant info for andre også! :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå