Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke den POKKERS telefonen komme snart?!

Er så irritert over to punkter:

  1. Note 4 lanseres lenge før IP6 og, og alikevel kommer sistnevnte først i butikk
  2. Jeg har brukt en IP4 i snart 4 uker pga Note 3 ble frastjålet og den driver meg vanvidd

 

Ja det er noe dritt å vente når en endelig har bestemt seg for at en skal ha! et produkt.

 

Sony Z3 ble vell også lansert etter Note 4 og den er vell forventet til slutten av september. Samsung please!

Lenke til kommentar

Er veldig imponert over koken i denne tråden, poster nesten hele tiden!

 

Tror Z3 har kommet her på Lillehammer også, tok på den i går i en netcombutikk. Virker som en god telefon, men personlig klarer jeg ikke on screen buttons, og er overlykkelig at Samsung ikke har begynt med det enda!

 

Har Note 3 nå, skulle dog ønske jeg hadde hatt grunn og råd til å oppgradere, virker som en god telefon!

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd eller eid note, men pennen er et stort trekk til at jeg faktisk har lyst på en.

Ser veldig praktisk ut, er generelt fan av å bruke "universal pen" til mobilen nå også, men disse har jo ikke spesielt god registrering mot skjermen + de er gjerne i "kulepenn" størrelse, så den blir så klart liggende og brukende kun hjemme.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Hadde en Note 2 en gang. Men jeg kan ikke si jeg brukte pennen i det heletatt. Hvor mange her inne gjør egentlig det? Note 4 er noe som vurderes, men kommer vente til prisen synker litt

 

Bruker pennen på følgende måter:

  • Snapchat (primært
  • Nettbruk (deiligere å scrolle med penn og klikke inn på links med den. En finger dekker mer av skjermen)
  • Post-it-lapper (notere varer ned på handeliste, notere ned (og oppbevaring for) wifi-passord)
  • Tegning (grei underholdning om man er 2, så leker man "gjett hva jeg har tegnet basert på minst mulig streker")
  • Spill (visse spill er mye mer behagelig med penn, f. eks "connect-the-dots" type spill som Flow Free) (Sudoku)
  • Skrive SMS (av og til er det deilig og variere det. Når vinteren kommer, sitt med hansker og bruk mobilen fremdeles uten å fryse!)
  • Kan brukes som data-mus i remote desktop
  • Du kan signere dokumenter med den elektronisk (kontra å printe ut, signere, scanne, sende)
Lenke til kommentar

Bruker den mye til å klippe og lime sammen ting jeg sender til folk, markere seksjoner av bilder eller screenshots, signere pdfer, ta enkle notater og sånt.

 

Med note 4 blir det betydelig bedre pga mye bedre input, og den er da enklere til bruk som generell navigeringsverktøy, noe jeg syntes den sliter med på note 3 siden man må litt kraftigere til verks ofte for å bla i menyer osv.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ser for meg mange bruksområder for pennen. Spesielt for presisjonstegning på snapchat :p

 

Snapchat begrenset bruken av pennen. I starten hadde pennen forskjellige pressure-nivåer i Appen, så man kunne tegne små og store streker. Nå er pennen tvunget til å gi samme tykkelse som fingeren. Utrolig lame av Snapchat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...