Complexity Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Dere med spotify problemer - har dere minnekort i telefonen? Sporify lagrer musikken på minnekort da, og er minnekortet defekt vil spotify kræsje. Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg er i alle fall møkk lei av Touchwiz. Jeg liker faktisk Touchwiz, til en viss grad i hvert fall. Telefonen (utenom multitaskfunksjonen, som jo burde funke som smurt da det er et av grunnene til at jeg ville ha denne telefonen) er kjapp og responsiv. Men liker ikke designet på selve telefon og meldingsfunskjonen. Akkurat det der føler jeg er veldig tilfeldig hvordan man opplever det. (..) Vet ikke hvorfor dette skjer, men poenget er at problemene dere opplever er ikke nødvendigvis noe som er typisk for denne telefonen, det kan oppstå på en hvilken som helst telefon. Ja, det er veldig tilfeldig. Det som er dumt er at om man først opplever problemer med en telefon, så mister man (eller i hvertfall jeg) piffen for telefonen. Nå når jeg bruker den venter jeg bare på at noe ikke skal virke anytime, og det er ikke så gøy. Dere med spotify problemer - har dere minnekort i telefonen? Sporify lagrer musikken på minnekort da, og er minnekortet defekt vil spotify kræsje. Jeg har samme minnekort som jeg brukte i min forrige telefon (Honor 6), og der fungerte alt som smurt. Så tror ikke det er problemet for min del. Har faktisk prøvd å lagre musikken på internminnet for å sjekke, men det kræsjer likevel. Tror det blir å gå tilbake til Huawei for min del. Gode telefoner til en langt mer fornuftig pris. Eventuelt en iPhone (blasphemy!). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Merkelig. Spotify har alltid fungert eksemplarisk hos meg. Snapchat kræsjer hele tiden, men det gjor det også på min gamle tlf så skylder ikke på telefonen. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Min funker uten problemer med spotify. Ikke et problem etter jeg skiftet batteri :-) Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er på tide å kvitte seg med min trofaste Note 4 nå som S7 snart er på markedet. Hva ville dere her inne tatt for en noelunde pent brukt Note 4 (litt bruksmerker i den hvite lakken på ramma, samt litt løs S-pen) medfølgende Gear VR, ekstra originalt batteri og et S View Cover? Vil helst selge alt samlet, så jeg blir kvitt det. Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Solgte min forrige uke for 2500 med en ripe i skjermen og litt tilbehør. GearVR fikk jeg 1000 for. Fikk ikke solgt samlet, men hver for seg gikk det kjapt. En uke til med Nexus 4, så er det S7E her og! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er på jakt etter gear vr til note 4. Kontakt meg hvis noen selger Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er på jakt etter gear vr til note 4. Kontakt meg hvis noen selger Hva vil du gi for det? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Er på jakt etter gear vr til note 4. Kontakt meg hvis noen selger Kjøp deg dette her http://www.ebay.com/itm/New-Cardboard-VR-BOX-2-Virtual-Reality-3D-Glasses-For-Cell-Phone-Mobile-JK-/262238005683?hash=item3d0e9a69b3:g:hhIAAOSwoydWldLF Funker som faen med note 4, har brukt det et par dager og er fornøyd har testet gear vr på s6 og de er så og si like Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hadde dere kjøpt den her? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73099642 Har fått pruta den ned til 2800kr. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Noen andre som sliter med høyt batteriforbruk og sporadisk gps signal med lollipop 5.1.1 Noen som vet om noe løsning? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Det er ikke en app som bruker gps som tuller litt? Endret 27. mars 2016 av MoLvII Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Det er ikke en app som bruker gps som tuller litt? Nei, jeg har feilsøkt ganske mye siste dagene. Å det ser ut som telefonen mister gps dekningen uten forvarsel og plukker den opp igjen et par sekunder etter. Så om jeg prøver å bruker sporingsapper i forhold til trening osv vil disse stoppe underveis pga mangel på dekning. Forbanna irriterende. Prøver en app som heter gps locker nå, den viser mye de samme antagelsene jeg har, men klarer å holde bedre på gpsdekningen. Skal se litt om denne kan hjelpe Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Noen som har et svar på hvorfor App ikonene forsvinner? De som ligger inni en mappe/folder, er helt vekke. Det er bare en hvit bakgrunn. Har oppdatert SGS4 og bruker Apex Launcher Pro med siste oppdatering. Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Noen som har fått eller vet mer om når vi med Note4 får Android 6.0? Lenke til kommentar
Knotwall Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hatt den ei uke. Ikke mye forskjell å merke men litt mer stabil virker det som, samt at telefon virker litt mer smooth. Men er vel egentlig same shit different day. Drar batteriet tomt like fort. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg har hatt stor suksess med å bruke en app som heter for AutoMagic. Her har jeg laget et script som når jeg slår av skjermen så slås wifi av. Synk av. Bluetooth og gps er på. Skjermen slås ned til laveste adaptive autoinnstilling. Samt autoroter slås av. Det har virkelig spart strøm og ser ut til å være løsningen. Har en frisk factory reset så det er ikke gammelt cluster som ligger i systemet. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Noen som har fått eller vet mer om når vi med Note4 får Android 6.0? ingen som vet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 De fleste har fått 6.0, men oppdatering til versionen solgt i norge (910f) lar vente på seg. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 De fleste har fått 6.0, men oppdatering til versionen solgt i norge (910f) lar vente på seg.Har du link til dette? Vil laste den ned. Finner bare 5.1.1 her http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N910F/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå