Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i alle fall møkk lei av Touchwiz.

Jeg liker faktisk Touchwiz, til en viss grad i hvert fall. Telefonen (utenom multitaskfunksjonen, som jo burde funke som smurt da det er et av grunnene til at jeg ville ha denne telefonen) er kjapp og responsiv. Men liker ikke designet på selve telefon og meldingsfunskjonen.

 

Akkurat det der føler jeg er veldig tilfeldig hvordan man opplever det.

 

(..)

 

Vet ikke hvorfor dette skjer, men poenget er at problemene dere opplever er ikke nødvendigvis noe som er typisk for denne telefonen, det kan oppstå på en hvilken som helst telefon.

 

Ja, det er veldig tilfeldig. Det som er dumt er at om man først opplever problemer med en telefon, så mister man (eller i hvertfall jeg) piffen for telefonen. Nå når jeg bruker den venter jeg bare på at noe ikke skal virke anytime, og det er ikke så gøy.

 

 

Dere med spotify problemer - har dere minnekort i telefonen?

Sporify lagrer musikken på minnekort da, og er minnekortet defekt vil spotify kræsje.

Jeg har samme minnekort som jeg brukte i min forrige telefon (Honor 6), og der fungerte alt som smurt. Så tror ikke det er problemet for min del. Har faktisk prøvd å lagre musikken på internminnet for å sjekke, men det kræsjer likevel.

 

Tror det blir å gå tilbake til Huawei for min del. Gode telefoner til en langt mer fornuftig pris. Eventuelt en iPhone (blasphemy!).

Lenke til kommentar

Det er på tide å kvitte seg med min trofaste Note 4 nå som S7 snart er på markedet. Hva ville dere her inne tatt for en noelunde pent brukt Note 4 (litt bruksmerker i den hvite lakken på ramma, samt litt løs S-pen) medfølgende Gear VR, ekstra originalt batteri og et S View Cover? Vil helst selge alt samlet, så jeg blir kvitt det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ikke en app som bruker gps som tuller litt?

 

Nei, jeg har feilsøkt ganske mye siste dagene. Å det ser ut som telefonen mister gps dekningen uten forvarsel og plukker den opp igjen et par sekunder etter. 

Så om jeg prøver å bruker sporingsapper i forhold til trening osv vil disse stoppe underveis pga mangel på dekning. Forbanna irriterende. 

Prøver en app som heter gps locker nå, den viser mye de samme antagelsene jeg har, men klarer å holde bedre på gpsdekningen. Skal se litt om denne kan hjelpe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt stor suksess med å bruke en app som heter for AutoMagic. Her har jeg laget et script som når jeg slår av skjermen så slås wifi av. Synk av. Bluetooth og gps er på. Skjermen slås ned til laveste adaptive autoinnstilling. Samt autoroter slås av. Det har virkelig spart strøm og ser ut til å være løsningen. Har en frisk factory reset så det er ikke gammelt cluster som ligger i systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...