MoLvII Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Batteriet er sånn 90%. Etter en time på tur er det over og ut ;-P Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Må ha noen fryktelig kalde lår dere? hvor mange grader snakker vi i luften når dette skjer? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 0-5grader. Vet ikke helt hvorfor den alltid tømmes for strøm når jeg er på tur. Noe rart er det. Får bestille nytt batteri, å levere den inn om det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg opplevde dette til stadighet. Kjøpte nytt batteri, og har ikke opplevd det siden (ca en måneds tid nå) Lenke til kommentar
Billaxxx Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Bruker den tyske 5.1.1 og vurderer om skal legge inn nordiske i steden.. Noen som har gjort å er det noe forskjell? Føler ordlista ikke er helt på g, har norsk og engelsk som språk i ordlista, kommer med dårlige forslag å mange tyske ord.. bare en tanke.. Note 3 jeg hadde, hadde mye mer presise forslag.. kanskje annerledes på firer'n? Endret 4. januar 2016 av Billaxxx Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Switfkey har overlegen ordliste i forhold til Samsung tastaturet. Sjekk ut det. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Swiftkey har vært et must i mange år nå . Lenke til kommentar
Billaxxx Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Har den, men ble aldri helt satisfied, kanskje gi den ett nytt forsøk lill lengre enn en time, hehehe Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Ja den må brukes en god stund for å lære seg mønsteret ditt skikkelig. Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nederst til venstre på hjem skjermen min.(DOCKEN), så hver gang jeg trykker der så åpner jeg ikke opp snarveien jeg har lagt til, men play butikk. Og da hver gang så er det Next Launcher som er der. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nederst til venstre på hjem skjermen min.(DOCKEN), så hver gang jeg trykker der så åpner jeg ikke opp snarveien jeg har lagt til, men play butikk. Og da hver gang så er det Next Launcher som er der. Noen som har vært borti dette? Legg inn Nova launcher Prime. Beste launchern jeg har prøvd. Får åpnet notification drawer ved å dra hvorsomhelst på skjermen. Praktisk når telefonen er så stor. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er jo latterlig, fruen sin S4 har 1 time 40 min skjermtid brukt, sist ladet for 29 timer siden med 52% igjen. Min note 4 har nå 1 time 40 min skjermtid brukt, sist ladet for 10 timer siden og jeg har 38% igjen. Lenke til kommentar
Billaxxx Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Snodig. Jeg Tok'n ut av lader'n 07.00 i dag, har drøyt 1 time skjermtid å har 80% igjen? Endret 7. januar 2016 av Billaxxx Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Nederst til venstre på hjem skjermen min.(DOCKEN), så hver gang jeg trykker der så åpner jeg ikke opp snarveien jeg har lagt til, men play butikk. Og da hver gang så er det Next Launcher som er der. Noen som har vært borti dette? Legg inn Nova launcher Prime. Beste launchern jeg har prøvd. Får åpnet notification drawer ved å dra hvorsomhelst på skjermen. Praktisk når telefonen er så stor. Bruker alltid Nova Launcher. Tror jeg fant problemet, avinstallerte en og en app som jeg har lastet ned fra BLACKMART. Og brått så fungerte alt som vanlig igjen. Så det var nok en "uren" app derfra ja? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg opplevde dette til stadighet. Kjøpte nytt batteri, og har ikke opplevd det siden (ca en måneds tid nå) Takk for tipset! Har byttet batteri, å har ikke hatt problemet siden. Bonus er at batteriet varer hele dagen! :-D Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Vurderer sterkt å kjøpe en dyrere telefon enn jeg opprinnelig hadde tenkt, og da faller valget på Note 4 etter å ha prøvd den av en kamerat. Er det noe spesielt med Galaxy Note 4 Flat Back? Altså er Flat Back en annen versjon av Note 4, eller har den alltid hatt det navnet? Finner ikke noe særlig informasjon når jeg søker på nett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Flat back er navnet på den som ikke er Edge Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Flat back er navnet på den som ikke er Edge Ah, selvsagt. Dumme meg! Takk for raskt svar Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Til dere som har kjøpt batteri ifra ebay, og ER FORNØY med kvaliteten og prisen, hvilken ebay selger kjøpte dere ifra. Mitt batteri er og dårlig i kulden. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Kjøpte originalt på komplett jeg. 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå