Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker den tyske 5.1.1 og vurderer om skal legge inn nordiske i steden.. Noen som har gjort å er det noe forskjell? Føler ordlista ikke er helt på g, har norsk og engelsk som språk i ordlista, kommer med dårlige forslag å mange tyske ord.. bare en tanke..

Note 3 jeg hadde, hadde mye mer presise forslag.. kanskje annerledes på firer'n?

Endret av Billaxxx
Lenke til kommentar

Nederst til venstre på hjem skjermen min.(DOCKEN), så hver gang jeg trykker der så åpner jeg ikke opp snarveien jeg har lagt til, men play butikk. Og da hver gang så er det Next Launcher som er der.

Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Nederst til venstre på hjem skjermen min.(DOCKEN), så hver gang jeg trykker der så åpner jeg ikke opp snarveien jeg har lagt til, men play butikk. Og da hver gang så er det Next Launcher som er der.

Legg inn Nova launcher Prime.

Beste launchern jeg har prøvd. Får åpnet notification drawer ved å dra hvorsomhelst på skjermen. Praktisk når telefonen er så stor.

Lenke til kommentar

Legg inn Nova launcher Prime.

Beste launchern jeg har prøvd. Får åpnet notification drawer ved å dra hvorsomhelst på skjermen. Praktisk når telefonen er så stor.

Bruker alltid Nova Launcher. Tror jeg fant problemet, avinstallerte en og en app som jeg har lastet ned fra BLACKMART. Og brått så fungerte alt som vanlig igjen.

Så det var nok en "uren" app derfra ja?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe en dyrere telefon enn jeg opprinnelig hadde tenkt, og da faller valget på Note 4 etter å ha prøvd den av en kamerat. Er det noe spesielt med Galaxy Note 4 Flat Back? Altså er Flat Back en annen versjon av Note 4, eller har den alltid hatt det navnet? Finner ikke noe særlig informasjon når jeg søker på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...