ray001 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg og opplever at mobilen er dårlig med batteriet, dropper ifra 100 til 20% i løpet av en kort dag, med veldig lite bruk. Når den kommer til 20% så skrur den seg av. Er dette reklamasjon? Garanti sak? Kjøpte mobilen min for ca 50uker siden, hos Telenor butikken på Kvadrat i Sandnes/Stavanger. Eller skal jeg bare gå for å oppdatere den med den 5.1.1 som er forklart over her? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Oppdater, og kjør en factory reset. Du har en wakelock i form av en app du har installert, eller noe kraftig bug i en samsung app. Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som vet hvor man får tak i en slik? http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EB-KN910BWUSTA Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen andre på Telenor som fikk 5.1.1. OTA i dag? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som vet hvor man får tak i en slik? http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EB-KN910BWUSTA Lå flere på ebay med varierende priser, billigste jeg så i farten var vell 199,- Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Noen andre på Telenor som fikk 5.1.1. OTA i dag? Jeg prøvde tidligere i dag, men da fikk jeg kun "Nettverksfeil". Prøvde nå, og da fungerte det fint. Spent på hvordan denne oppdateringen vil fungere. Endret 5. oktober 2015 av ColdCode Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Da var lollipop 5.1.1 ute. Har oppdatert. Men ikke fått brukt tlf så mye enda.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Litt ironisk at Android 5.1.1 kom seg til norge samme dag som Android 6 er ute til Nexus Tro hvorfor norge er så mye tregere enn f.eks sverige. Er jo samme oppdatering. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hallo? Norge vi snakker om mann.. Vi oppfant treghet.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Om man skal velge annen ROM, hva anbefaler dere da? Har brukt Omega tidligere på SGS3 og S4 og Note3. Men kun kjørt originalt på Note4 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nei har siste version, men kansje det blir rettet i en oppdatering. Eller så frykter jeg at det er noe feil med sensoren, men det er ikke akkurat en mye brukt funksjon. Kamera lager og grusomme lyder av å til når det skal fokusere, men virker fint. Mitt kamera lager også lyd, etter jeg oppdaterte til android 5.1.1. Men fungerer, så jeg har ikke gjort noe med det. Opplever også at telefonen tapper seg for strøm.95-0% på uforklarlig måte. Dette hender vanligvis når jeg går tur på fjellet, å skal ta bilde.Da er det tomt. Tar jeg ut og inn batteriet er den på 35% igjen. Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Om man skal velge annen ROM, hva anbefaler dere da? Har brukt Omega tidligere på SGS3 og S4 og Note3. Men kun kjørt originalt på Note4 Om du ikke er opptatt av altfor mange funksjoner, prøv Alexandr sin. Er egentlig bare en debloated original-ROM, med optimaliseringer som fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
anfar Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kjøpte meg note 4 for et par uker siden. Har hatt både note 2 og 3 tidligere. Jeg får ikke 4'n til å varsle når jeg får mail uansett hva jeg stiller på i varslings instillingene på mailen. Mailen kommer kun når jeg søker manuelt. Noen som vet hva problemet kan være? Har prøvd å slette kontoen å legge den inn på flere ganger men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Noen som vet hvor man får tak i en slik? http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EB-KN910BWUSTA Lå flere på ebay med varierende priser, billigste jeg så i farten var vell 199,- Har sett de jeg og, men er skeptisk til å bestille fra ebay, siden det er så lett å finne kopier som yter dårlig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Så lenge det står geniun og riktig produkt kode så er det i fleste tilfeller ekte varer, har for det meste bare god erfaring selv. Vet ikke hvordan det er med ebay, men aliexpress gir vell ut dobbel sum tilbake om en vare som gir seg ut for å være ekte er falsk. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei. Har samme batteri problem som flere her. Hvor kjøper dere nye batteri, ingen butikker her i Bergen som har. Og har noen fått 5.1.1 via update på telefonen ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fikk nettopp ny oppdatering på 83 mb for min 5.1.1 versjon. Kjøpte batteri hvor jeg har gjort de siste årene vist jeg ikke gidder å vente fra ebay, mytrendphone.no Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hei. Har samme batteri problem som flere her. Hvor kjøper dere nye batteri, ingen butikker her i Bergen som har. Og har noen fått 5.1.1 via update på telefonen ? Komplett selger Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Hei. Har samme batteri problem som flere her. Hvor kjøper dere nye batteri, ingen butikker her i Bergen som har. Og har noen fått 5.1.1 via update på telefonen ? Komplett selger Med to ukers ubekreftet dato så kan du like så greit bestille det billig fra ebay UK. Batteriet hos komplett sto ubekreftet når jeg kjøpte mitt 16.09.15 hos mytrendphone, fikk dette etter 2 dager. Endret 15. oktober 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Mytrendyphone er konge. Bruker dem alltid selv. Billig og kjappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå