Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis dere ser der "utklippet" til høyttalergrillen er så ser dere at den er skjevt kuttet ut. Er redd for at det kommer til å være mange småfeil med den første utsendelsen. Nå skal det sies at jeg er jævlig pirkete på sånne ting :p

Hvis du ser nøyaktig 0:47 sek ut i videoen, så får du "hilighted" selve grillen tydelig - du vil da se at den er 100 % korrekt, du kan endog måle det med et skyvelær eller et millimetermål om du vil. Det er lyset ellers som gir en optisk illusjon på skjevhet. :eek:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ser nøyaktig 0:47 sek ut i videoen, så får du "hilighted" selve grillen tydelig - du vil da se at den er 100 % korrekt, du kan endog måle det med et skyvelær eller et millimetermål om du vil. Det er lyset ellers som gir en optisk illusjon på skjevhet. :eek:

Nei han har faktisk rett, det ser ut som hullet i glasset er bittelitt større enn selve høyttalergrillen. Høyttalergrillen er rotert en grad eller to mot klokka :dremel:

Lenke til kommentar

Ja jeg ville ikke forventet noe tidligere enn attende.

 

En bruker her inne som jobber i bransjen fortalte at Samsung har sagt at de får absolutt nok modeller inn, så jeg antar det er nok til alle med første forsendelsen. Heldigvis. Han sa også at datoen de har fra Samsung er rundt attende.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Nei, siba har fått senere levering av første forsendelse. Jeg ville gått i fysisk sibabutikk da de har annonsert prisen til 6000 (ned fra 6400) og bedt dem ringe når de får bekreftet leveringsdato til butikken. Det er en del penger spart.

 

Men ikke kanseller bestillingen, du vet aldri hva som skjer. Jeg har en inne på komplett, men har bedt flere butikker kontakte meg når de har nærmere og mer konkret dato.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...