RaW_DeNiM Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Umulig å ta bilde av det da det forsvinner fort Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Umulig å ta bilde av det da det forsvinner fort Har du tatt en full reset etter oppdatering? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Valgte å oppdatere til Lollipop via Odin med den Nederlandske, offisielle oppdateringen. Vil jeg i fremtiden motta de samme, offisielle oppdateringene for Norge OTA,mens jeg er på den Nerderlandske? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nei, du vil motta oppdateringer for den nederlandske versjonen. Den nordiske er jo nå ute, så det er jo bare å oppdatere den via odin Lenke til kommentar
flekken Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Prøv å formatere cache partisjonen. Det hjalp på min. Her er fremgangsmåten: http://www.androidexplained.com/galaxy-note-4-wipe-cache-partition/ Noen som har opplevd mye dårligere batteri etter lollipop? Batteriet varer ikke en hel dag, med samme bruk som før oppdateringen da det varte i neste 2 dgr. Noen som har noe tips. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Prøv å formatere cache partisjonen. Det hjalp på min. Her er fremgangsmåten: http://www.androidexplained.com/galaxy-note-4-wipe-cache-partition/ Noen som har opplevd mye dårligere batteri etter lollipop? Batteriet varer ikke en hel dag, med samme bruk som før oppdateringen da det varte i neste 2 dgr. Noen som har noe tips. Ok da prøver jeg det. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 I det siste har det ikke vært mulig å spille av film snutter på vg tv.(etter oppdatering) kun reklamen vises. Noe jeg mangler ? Noen som har opplevd noe av det samme etter oppdatering eller har tips til hva det kan være? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 I det siste har det ikke vært mulig å spille av film snutter på vg tv.(etter oppdatering) kun reklamen vises. Noe jeg mangler ? Noen som har opplevd noe av det samme etter oppdatering eller har tips til hva det kan være? har aldri fungert her as, får kun spilt av reklame resten bare loader den i forever Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Noen som får spilt av direkte TV via NRK TV appen etter oppdateringen? Funker på Iphone 6 + og Sony Xperia Z3'en min, men ikke på Note 4'en. Fungerte før oppdateringen dog. Nå starter kun direktesendingen, også fryser den. (Kan fremdeles spille av programmer i opptak på den) Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Etter oppdateringen får jeg ikke valgmulighetene til å sette lydløs/vibrasjon/lyd når jeg holder inne powerknappen. Noen innstilling som kan rette på dette? Var veldig praktisk å ha denne lett tilgjengelig, istedet for å måtte dra i nedtrekksmenyen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 I det siste har det ikke vært mulig å spille av film snutter på vg tv.(etter oppdatering) kun reklamen vises. Noe jeg mangler ? Noen som har opplevd noe av det samme etter oppdatering eller har tips til hva det kan være? Bruker du den integrerte nettleseren("Internett")? I den fungerer det ikke hos meg heller. I Chrome derimot fungerer alt topp. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Noen som får spilt av direkte TV via NRK TV appen etter oppdateringen? Funker på Iphone 6 + og Sony Xperia Z3'en min, men ikke på Note 4'en. Fungerte før oppdateringen dog. Nå starter kun direktesendingen, også fryser den. (Kan fremdeles spille av programmer i opptak på den) Sendte dem en mail om dette, og etter oppdateringen av appen som kom ikveld så funker det igjen. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Noen som får spilt av direkte TV via NRK TV appen etter oppdateringen? Funker på Iphone 6 + og Sony Xperia Z3'en min, men ikke på Note 4'en. Fungerte før oppdateringen dog. Nå starter kun direktesendingen, også fryser den. (Kan fremdeles spille av programmer i opptak på den)Sendte dem en mail om dette, og etter oppdateringen av appen som kom ikveld så funker det igjen. Konge. Skal skjekke om dette funker når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fikk ingen oppdatering av appen i går kveld. Så også på bruker-feedback i playstoren, at det var flere som hadde samme problem Lenke til kommentar
svampsoppa Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, noen som bruker Nova og har enløsning til at den lukker seg ved tid til annen? Ble et problem etter oppdatering til nordisk lollipop. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Før siste oppdatering kunne en sette telefonen i et slags privatmodus som gjorde at de som ringte fikk opptatt. Nå er denne borte, eller? Finner den ikke igjen, kun "ikke forstyrr" som egentlig bare er et annet navn på lydløs. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Fikk ingen oppdatering av appen i går kveld. Så også på bruker-feedback i playstoren, at det var flere som hadde samme problem Hvilken versjon har du? Jeg fikk 1.0.10 igår. Før det forsøkte jeg avinstallasjon og reinstallasjon. Endret 5. mai 2015 av euphoria. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Fikk ingen oppdatering av appen i går kveld. Så også på bruker-feedback i playstoren, at det var flere som hadde samme problem Hvilken versjon har du? Jeg fikk 1.0.10 igår. Før det forsøkte jeg avinstallasjon og reinstallasjon.Fikk en oppdatering til NRK i dag, og nå funker NRK direkte-TV igjen Nå trenger vi bare en lignende oppdatering til TV2 sumo appen også, slik at en kan se TV2 på telefonen også. Tragisk at denne appen ikke funker ennå Endret 5. mai 2015 av SAS1984 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Avinstaller oppdateringene til "Android System Webview" så funker Sumo-appen. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 nå har lolipop kommet er det trygt og lege inn Trygt, ja, men jeg angrer. Enheten er blitt så mye tregere, type oppmot 30 % på visse ting. Noen som har opplevd mye dårligere batteri etter lollipop? Batteriet varer ikke en hel dag, med samme bruk som før oppdateringen da det varte i neste 2 dgr. Noen som har noe tips. Føler batteriet er ganske bra faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå