Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt en Note 4! Har i dag en iPhone 5S, men tror eg må gi slipp på dette "lille" epleproduktet. Eg trenger dog et alternativt til Apple sin iCloud Keychain - eller Nøkkelring på norsk. Finnes det et godt alternativ til Android?

 

Må kunne huske brukernavn, passord, kredittkort osv...

Litt usikker hva keychain gjør, men Lastpass bør gjøre jobben?

LastPass vs. iCloud Keychain

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha en sort tlf. Hatt hvit 920, S4 og Note3 nå, det er på tide med en sort. Jeg liker hvordan skjermen er på en sort tlf mer enn en hvit. Gull og rosa skjer ikke, gull er ekkelt, og rosa er for spesifikt ift skjermfargene jeg potensielt ønsker ha.

 

Når det kommer til cover og wallets dropper jeg det selv. Muligens jeg kjøper wireless charging bakdeksel, men ikke noe cover/case/wallet. Det tar så mye fra telefonen for min del.

 

Enn du? Farge skal du ha?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Regner med å få en liten hands on på Note 4 tidlig neste uke. Gleder meg til å kjenne på en Note igjen. Hoppet over Note 3 og holdt meg til S4, så S5, men det er godt mulig Note 4 må få seg en prøvetur. Vi får se. Er blitt glad i den litt "overkommelige" størrelsen til S5, men savner følelsen Note-serien hadde (jeg hadde både Note og Note 2)

Lenke til kommentar

 

Samsung Galaxy Note 4 and Galaxy Note Edge benchmarked

The Samsung N915L, aka Galaxy Note Edge with Exynos, scored just under 48,000 points while the Samsung N910S, aka Galaxy Note 4 with Snapdragon, got just over 48,000 points. The benchmark seems to show negligible difference in multi-core performance and RAM speed.

Samsung Galaxy Note 4 and Galaxy Note Edge benchmarked

 

EDIT:

Vell med en score på 28,700 på en overklokket S4, så skal nok Note 4 bli en solid oppgradering ser jeg :)

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...