Knotwall Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Fått inn Lollipop på min Edge. Virker ok. Får se etterhvert om det gjør noen stor forskjell. Hvordan fikk du til det? Har Edge og har lyst på Lollipop. Hvilken versjon er det og funker sidepanelet? Her. Ja alt ser ut til å fungere. http://forum.xda-developers.com/note-edge/development/rom-stock-tw-lollipop-t3019721 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Fikk nå update på den tyske lolipop på 150.42 mb ota !! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hm, kan du ta screenshot av buildnr etc etter oppdateringen? Jeg flashet den nederlandske for noen uker siden - spent å se om det er en ny oppdatering på gang, eller om det bare er snakk om å oppgradere den tyske releasen til den nederlandske. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Takker, det ser ut til å være nøyaktig samme som den nederlandske versjonen ja - da trenger jeg ikke tenke på å flashe på nytt igjen... Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Her står det litt om OTA oppdateringen som kom for den første 5.0.1 builden: http://www.sammobile.com/2015/04/10/latest-galaxy-note-4-lollipop-ota-brings-in-new-features-fixes-bugs/ Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg får ikke til å flashe med Odin. Kjører vanlig norsk 4.4.4 versjon på N910F og tenkte jeg skulle teste ut 5.01 nederlands versjon.Men hver gang jeg importerer firmwarefila inn i Odin så slutter odin å virke (not responding). Har lasta ned forskjellige versjoner av odin og på forksjellige maskiner. Men ingenting hjelper. Lasta ned firmware fra sammobil. Noen som har noen ideer på hvorfor det skjer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du kjører Odin som administator? Virker som du har noe trøbbel på maskinen din. Prøv med en annen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Er Kies installert, sjekk at det ikke kjører, om så stopp alle Kies relaterte prosesser via taskmanageren, restart Odin og prøv på nytt. Det hender de kommer i konflikt med hverandre. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Merker at mobilen er mer stabil med siste oppdateringen. Men har det seriøst ikke kommet ut lollipop enda ut til note 4 til norge? Dette er dårlige greier av samsung as Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Samsung Kies har nå blitt erstattet av Smart Switch til PC og MAC, og Smart Switch Mobile til Android. http://www.samsung.com/no/support/smartswitch/ Endret 16. april 2015 av Sozinho Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Smart Switch virker å være mere "noob-friendly" som sikkert er bra for en del brukere. Synes personlig det blir litt for minimalistisk. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ikke sikker på om jeg spør på rett plass nå men... Er ute etter en kamera app som gir meg mest mulig manuell kontroll over kameraet. Er spesielt interesert i å kunne bruke lange lukkertider. Noen tips? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hva er grunnen for at vi ikke får Lollipop til en rimelig tid etter de andre landene? Hva er det som gjør at det henger så sinnsykt for å få den levert til Norge? Lenke til kommentar
TSport Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Er nok samme grunnen som at dem droppa å lansere Gear VR her. Har skaffa den utenom og er ikke så overimponert så greit nok men det er tydelig at Norge er nedprioritert til de grader.. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 EEEK! Telefonen min ble plutselig svintreg, hovedsaklig (om ikke begrenset til) i SMS-hjørnet. Kan det være kjæresten og jeg plutselig har for mange meldinger sammen? Burde jeg slette? Jeg vet at iPhone viser kun et begrenset antall meldinger, før du "scroller opp" og leter fram eldre, mens Android har vel sine tilgjengelig hele tiden. Kan dette være problemet? 2 much spam? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) En gang hadde jeg satt 5000 meldinger som maksgrense i hver "tråd". Når de to tre mest hyppige samtalene bli fylt opp da, så tok det grusomt lang tid å åpne Meldinger-appen. Når jeg sletta hele tråden forsvant henginga umiddelbart. Så det kan absolutt være en idé å tømme innboksen for meldinger. Edit: Dette var riktignok på en S3, men kan tenkes at det er noe det samme på en Note. Endret 20. april 2015 av Klatt3n Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Har opplevd noen ganger at melding appen blir treg, jeg restarter telefonen og problemet er løst, ikke vært borti en eneste smart telefon som ikke får et eller annet problem etter X antall dager / uker uten restart, alt fra treghet til bluetooth problemer, så standard med en ordentlig restart minst en gang i uken. Endret 20. april 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hva er grunnen for at vi ikke får Lollipop til en rimelig tid etter de andre landene? Hva er det som gjør at det henger så sinnsykt for å få den levert til Norge? Jeg fikk Lollipop for 3 dager siden! Men det var veldig, veldig, veldig lang tid å vente. Har ikke opplevd noen større problemer med Lollipop enn ett: Når mobilen er låst, blir de nye varslingene vist. Jeg klikker på FB eller FB melding, låser opp mobilen med mønsetret, og da blir FB/FB-melding vist bare for et veldig kort øyeblikk, og så blir den "minimized" med det samme. Dette er litt frustrerende, men jeg er ellers glad i hvordan Lollipop funker, bare frustrert over ventetiden... Og jeg vet ikke hvorfor det er slik, noen land fikk det mye før, og noen i samme land ikke fikk den ennå osv. Polen skal være et av de første landene der de oppdaterte Note 4-ene... I hvert fall er det fint at det er 5.01 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Til og med Note 3 i Russland får Lollipop før Note 4. Hva feiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå