MobilNerd Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Og du tror det er på grunn av Android, og ikke at TV2 har gjort en dårlig jobb med appen, om jeg tolker deg rett. Greit nok det. Personlig setter jeg penga mine på at det er appen som er dårlig laget, og ikke at det er umulig å lage gode TV-apper til Android. Kan jo nevne at iOS appen til TV2 Sumo, virker og ha enda flere problemer enn Android appen. Jeg hadde ikke tenkt å fortsette, men men. Jeg sa at jeg kunne tenke meg at Android kunne være ett problem fordi det er så fragmentert. Jeg skriver til og med at dette ikke er noe jeg vet..... Jeeeesus...... Ja da har sikkert sumo appen til ios masse problemer. Jeg har brukt den masse og nesten aldri hatt trøbbel. Til Android har jeg prøvd den på mange forskjellige apparat og på INGEN fungerer den i nærheten av det den gjør på min iPad og iphone. Dette er min erfaring. Det har vært kjent i flere år at TV2 sumo har hatt en dårlig skrevet applikasjon for android. Herre jesus..... Har selv brukt android (note) nettbrett med TV apper og streaming i flere år. Bruker for tiden iPad air 2 så man kan kalle meg objektiv. Hvorfor blir jeg som eplebruker plutselig en som det virker som kun har erfaring med Eple produkter? Jeg har bøttevis med erfaring med både Android og WP. Da er vel jeg også objektiv? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 [ Jeg hadde ikke tenkt å fortsette, men men. Jeg sa at jeg kunne tenke meg at Android kunne være ett problem fordi det er så fragmentert. Jeg skriver til og med at dette ikke er noe jeg vet..... Jeeeesus...... Ja da har sikkert sumo appen til ios masse problemer. Jeg har brukt den masse og nesten aldri hatt trøbbel. Til Android har jeg prøvd den på mange forskjellige apparat og på INGEN fungerer den i nærheten av det den gjør på min iPad og iphone. Dette er min erfaring. Det har vært kjent i flere år at TV2 sumo har hatt en dårlig skrevet applikasjon for android. Herre jesus..... Har selv brukt android (note) nettbrett med TV apper og streaming i flere år. Bruker for tiden iPad air 2 så man kan kalle meg objektiv. Hvorfor blir jeg som eplebruker plutselig en som det virker som kun har erfaring med Eple produkter?Jeg har bøttevis med erfaring med både Android og WP. Da er vel jeg også objektiv? Sorry.Men da burde du vite om dette med TV2 sumo appen på android. Det har vært «all over internett» i lang tid. Og er allment kjent. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Skal selge min Note 4. Fikk en del uforutsette utgifter på bilen, så da må jeg være litt sparsom. Hva tror dere jeg kan ta for en 2 mnd gammel Note 4 som er helt strøken og har 2 stk deksler?Hva satt du prisen til? Ser på finn at de er nede i 4000,- allerede for det som sies er gode eksemplarer. Er det noen som har solgt? Hvordan er bruktmarkedet for Note4? Jeg spør for nede i den prisklassen begynner det jo å klø litt i kjøpelysta :-P Endret 20. februar 2015 av MobilNerd Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Skal selge min Note 4. Fikk en del uforutsette utgifter på bilen, så da må jeg være litt sparsom. Hva tror dere jeg kan ta for en 2 mnd gammel Note 4 som er helt strøken og har 2 stk deksler?Hva satt du prisen til? Ser på finn at de er nede i 4000,- allerede for det som sies er gode eksemplarer. Er det noen som har solgt? Hvordan er bruktmarkedet for Note4? Jeg spør for nede i den prisklassen begynner det jo å klø litt i kjøpelysta :-P Jeg har satt prisen til 4.800 kr. Har ikke travelt med å selge, så jeg kan godt vente litt. Men jeg er utrolig skuffet over hvor mye Samsung faller i pris når den er brukt. En iPhone kan selges til en pris mye nærmere nyprisen! Så man taper faktisk en del på å kjøpe Samsung som er litt billigere enn iPhone. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Skal selge min Note 4. Fikk en del uforutsette utgifter på bilen, så da må jeg være litt sparsom. Hva tror dere jeg kan ta for en 2 mnd gammel Note 4 som er helt strøken og har 2 stk deksler?Hva satt du prisen til? Ser på finn at de er nede i 4000,- allerede for det som sies er gode eksemplarer. Er det noen som har solgt? Hvordan er bruktmarkedet for Note4? Jeg spør for nede i den prisklassen begynner det jo å klø litt i kjøpelysta :-P Jeg har satt prisen til 4.800 kr. Har ikke travelt med å selge, så jeg kan godt vente litt. Men jeg er utrolig skuffet over hvor mye Samsung faller i pris når den er brukt. En iPhone kan selges til en pris mye nærmere nyprisen! Så man taper faktisk en del på å kjøpe Samsung som er litt billigere enn iPhone. Slik har det altid vært på alt utenom Iphone, MEN det har og mye med tidspunkter å selge. Jeg fikk MYE igjen for iphone 6 plussen min og har har vel tapt et halvt statsbudsjett på note edgen min. Men slik er det bare. Jeg personlig synes Iphonene er et kvalitetsmessig bedre produkt, men er lysten på å prøve alt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 *Ja da har sikkert sumo appen til ios masse problemer.* Det var basert på kun 2 stjernene i AppStrore og stort sett bare klager blant kommentarene mot 3 stjerner i GooglePlay, så tydelig at det ikke gjelder bare på Android. Ikke at jeg ikke tror deg når du sier du opplever den bedre på iOS, men jeg velge stole mer på gjennomsnittlige tilbakemeldingene fra app sjappene om hvordan appen virker fremfor en enkelt brukere, noe som igjen forsterker teorien min om at problemet ligger i hos TV2 fremfor OS. Hvordan skulle ellers Netflix sin app fungere bra? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Da solgte jeg min Note 4 i dag for 4.800 kr. Det er en bra telefon, men den var litt i største laget for meg. Og i og med at iPhone 6 er nesten like bra eller bedre på det meste, så satser jeg på den i stedet. Men Note 4 var et hyggelig bekjentskap. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Enjoy! Ganske uenig i dette med bedre, men det er meg og mitt bruk og preferanser. Er fornøyd med lollipop så langt. Hatt det i en ukes tid nå. Har dog vært utenlands så har ikke vært mulig å se an batteritiden spesielt, da bruken er helt annerledes når man er på ferie. Gled dere, dere som ikke har oppdatert enda. Kjøpte også en usbhost kabel på Samsung store ved kings cross i London, fikk bruk for den på flyet hjem når dama sin mobil ble tom for strøm, så ladet jeg bare hennes fra min. Ganske sweet. De hadde gear VR, men fikk ikke tid til å teste den desverre. Endret 21. februar 2015 av Slai Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Har du helt nyeste versjon Android Slai? Hva er nytt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor fungerer YouTube så dårlig på note? hakker alltid litt. Er merkbart. Opplevde det ikke på iPhone eller min gamle lg g3. Testet butikk demo og den var lik. Netflix og annen media flyter bra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Aldri opplevd på min. Hverken på kitkat eller på lollipop. Den var dog låst til 720p på kitkat men det er fikset i lollipop. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Ikke noe jeg har sett, men ikke sett etter heller, Christoffer. Mobilnerd: tja mye smått her og der. Notifications, farger, og litt slikt. Kameraet er kjappere. Art. Prøv selv =) . Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Mobilnerd: tja mye smått her og der. Notifications, farger, og litt slikt. Kameraet er kjappere. Art. Prøv selv =) . Ser at de går billig på finn så vurderer :-) Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor fungerer YouTube så dårlig på note? hakker alltid litt. Er merkbart. Opplevde det ikke på iPhone eller min gamle lg g3. Testet butikk demo og den var lik. Netflix og annen media flyter bra Har akkurat det samme inntrykket. Har både Iphone 6 plus, Iphone 5s og Note 4. Har latt andre se youtube videor på Note 4'en, og de merker ikke noe lugging. Men når en sammenligner de side om side, så er ikke Note 4 youtube streamingen like "smooth". Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Mobilnerd: tja mye smått her og der. Notifications, farger, og litt slikt. Kameraet er kjappere. Art. Prøv selv =) .Ser at de går billig på finn så vurderer :-) Ah, du har ikke note 4 selv? Lenke til kommentar
Polarwing Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg er fersk både her og med android.. Jeg har en Edge og prøver å koble meg på min macbook men den oppdager ikke telefon. Jeg har instalert Kies. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg er fersk både her og med android.. Jeg har en Edge og prøver å koble meg på min macbook men den oppdager ikke telefon. Jeg har instalert Kies. Hva gjør jeg feil? Det finnes en egen Kies for Mac, det er den du har installert ? Lenke til kommentar
charnobo Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Finnes det noen fysiske butikker som har godt utvalg i bra cases bl.annet spigen, speck og otterbox til note 4 ? Vanskelig å få inntrykk av kun bilder på internett Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Mobilnerd: tja mye smått her og der. Notifications, farger, og litt slikt. Kameraet er kjappere. Art. Prøv selv =) .Ser at de går billig på finn så vurderer :-)Ah, du har ikke note 4 selv? Nei. Men den frister litt, spesielt hvis man får den til under 4k :-) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor fungerer YouTube så dårlig på note? hakker alltid litt. Er merkbart. Opplevde det ikke på iPhone eller min gamle lg g3. Testet butikk demo og den var lik. Netflix og annen media flyter bra Har akkurat det samme inntrykket. Har både Iphone 6 plus, Iphone 5s og Note 4. Har latt andre se youtube videor på Note 4'en, og de merker ikke noe lugging. Men når en sammenligner de side om side, så er ikke Note 4 youtube streamingen like "smooth".er som mikrohakking. Bortsett fra dette er jeg veldig fornøyd med min note. Vanligvis finner mer som irriterer meg på en telefon men denne er ganske bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå